bedfinder
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Cocos The Club(Ortakent)
  • Inclusief ontbijt
Acelya, Hotel(Ortakent)
Hotel AltInkaya(Ortakent)
Yilmaz Hotel(Ortakent)
1 juni 2016 beoordeeld

Leuk voor kleine kinderen met 2 glijbanen, eten is goed, personeel vriendelijk..hadden een dubbele kamer met 2 volw en onze dochter van 1, het hotel ligt vlakbij een bushalte vanaf hier kun je met de dolmus naar Bodrum of met de boot naar Kos

Kamertip: Met ferry naar kos
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
1 november 2015 beoordeeld

Een heel mooi Resort gelegen in een hele mooie Tuin die dagelijks onderhouden wordt\er lopen ook mensen de hele dag rommel op te vegen zodat alles er netjes uitziet, vriendelijk personeel die over het algemeen engels / duits spreken en als ze je niet begrijpen roepen ze er iemand bij, er is ook een Turkse man Metim, die prima Nederlands spreekt, Het eten is erg goed voor elk wat wils, de etensbakken zij voorzien van Roldeksel en al iedereen ze na gebruik netje dichtdoet blijft het eten lekker warm, als iets op is wordt het direkt bijgevuld, het complex ligt op 10 meter (!) lopen van het strand.
De kamers zijn niet echt groot, maar ik had een twee persoonskamer en die was groot genoeg, hoe de andere kamers waren weet ik niet.
Hier en daar kan het complex een opknapbeurt gebruiken (schilderwerk e.d.) maar dat is ook logisch aan het einde van het seizoen.
Ik heb het prima naar mijn zin gehad, ik ben zeker van plan om terug te komen, en er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben maar vergeet niet dat je in een ander land met een andere cultuur en gewoontest te gast bent !

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
BODRUM_PARK, Front Office Manager van Petunya Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome.

It would be great to welcome you again at smartline Petunya Beach.

Kind Regards,
Fatih Akbaş
Front Office Manager

7 oktober 2015 beoordeeld

Ligging van hotel naar zee prima!
Eten prima!
Kamer hmmm...1 stapelbed 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed op de kamer..dan staat het toch echt vol!!
Bedjes allemaal gereserveerd zowel aan het strand als aan het zwembad..gruwelijk veel Polen en Bulgaren die dus de bedjes reserveerde!!
Poetsen....wasbak is de hele week niet gepoetst..verder hadden wij t nog wel getroffen met de kamer als ik andere gasten hoorde, waar de schimmel in de douche zat enz.....Waren zelfs gasten bij die 10% van de reissom terug kregen..dan is dit toch wel echt en geen gezeur!
Ook wij snappen niet dat dit hotel zo hoog kan scoren en is zeker geen 4 sterren hotel.
Plaatsje is ook echt niks te doen..nee voor ons geen Ortakent meer.
Toch hebben wij wel genoten van de zon en de zee :D

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
5 oktober 2015 beoordeeld

Allereerst het positieve: het eten is er goed. De ligging vlak bij het strand ideaal. Prachtige tuin.
De kamers: gewoonweg vies, tijdens de 10 dagen dat wij er waren is de kamer niet 1 keer schoongemaakt. Overal stof, schimmel in de badkamer, gordijnen met bloedvlekken. Restanten van doodgeslagen insecten op de muren en het plafond.
Het personeel loopt dagen in dezelfde vuile kleding. Animatie zeer summier. En het hele complex is vergeven van de vliegen, honden en katten. Al met al begrijpen wij de goede beoordelingen niet.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke vakantie gehad. Hier kom je echt tot rust. Petunya is een heel mooi opgezet park met mooie nette kamers. Super welkom gehad. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Met Engels kom je aardig goed uit de voeten soms met Nederlands zelfs. Het resort heeft zelf zwembaden, maar ligt ook direct aan zee voor de liefhebbers. Tevens is er is een leuke boulevard om te wandelen. Het buffet is de hele dag door zo uitgebreid dat er voor iedereen wel iets lekkers bij is. Ook de cocktails zijn voortreffelijk. Er is een animatieteam, zodat kinderen maar ook volwassenen zich niet hoeven te vervelen. En heb je toch een probleempje? Gelijk melden en het wordt dankzij de guestmanager Metin direct naar ieders tevredenheid opgelost. Echt goed voor elkaar.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
BODRUM_PARK, Ön Büro Müdürü van Petunya Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2015

Dear "Tineke E",

Thank you for taking the time to write a review re your stay with us, it makes us really happy and encourages us to go forward working towaards improving as much as possible to make sure everyone has a great holiday experience, we know holidays are special.With the refurbishment this winter we will continue working to improve our quality and standards, to ensure that customers like yourselves return to visit us.

We really hope you will visit us again and have another great holiday.

Kind Regards,
Fatih Akbaş