Kris H

Goed en mooi hotel een echte aanrader.

Beoordeling van Selectum Colours Bodrum
5,0 van 5 bollen13 jun 2024 beoordeeld
Het hotel is erg mooi en het eten is er erg goed, ook het zwembad en het strand zijn heel erg mooi en genoeg bedjes. Het animatieteam is erg gezellig en de hotelkamers zijn ook netjes. Elke dag zijn er een paar evenementen die goed geregeld zijn. Vooral mijn grote favoriet is mehmet. Ook heb je op het strand veel activiteiten kwa jetski en paraceilen.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 jun 2024
Beste I4623CJkrish,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over Selectum Colours Bodrum! We zijn verheugd te horen dat u ons hotel mooi vindt en dat u genoten heeft van het eten, het zwembad en het strand. Het is geweldig om te weten dat u tevreden was met de netheid van de hotelkamers en dat u de evenementen en activiteiten op prijs stelde.

Bijzonder fijn is het om te horen dat Mehmet een grote favoriet van u is. Uw positieve feedback over het animatieteam en de activiteiten op het strand, zoals jetskiën en parasailen, wordt zeer gewaardeerd.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Manager Gastrelaties
  • Trip.com
1.3 km van Selectum Colours Bodrum
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 26 mei 2024

Het was een van de beste vakanties in mijn leven. Entertainment (vooral de blonde jongen) was enorm goed. Eten, drinken en de kamer waren uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug! Het is vooral ook fijn dat je bij meerdere restaurants terecht kan, bijvoorbeeld de a la carte restaurants waar je 1x kan eten.

Datum van verblijf: mei 2024
COLOURS BODRUM, İşletme Sahibi van Selectum Colours Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Dear V8840ILrobinv,

Thank you for your beautiful words and for describing your experience at the Selectum Colours Bodrum.
It makes us extremely happy to find out that our staff members had a favorable impact on your stay and that every condition we offer was up to your liking.
We hope to welcome you again soon!

Kind regards,

Beoordeeld op 16 september 2023

Wij komen al sinds 2000 in dit hotel en hebben dan ook verschillende namen meegemaakt van WOW naar Asteria naar Selectum Colours. Naar mijn mening heeft Selectum de beste veranderingen doorgevoerd tot nu toe. Het 24/7 restaurant is geweldig en ook de food corners bij de pool bar zijn super. De patisserie bij de lobby bar heeft heerlijk gebak en taartjes. We hebben genoten van de party’s die erg professioneel waren (voor ons was dit de allerbeste verandering). Het personeel is super vriendelijk en staan je altijd met een glimlach te woord. Vooral Bade (manager guest relations) is goud waard!! Ook het eten was weer perfect. Wat ons betreft blijven we hier nog heel wat jaartjes komen!!

Kamertip: Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfect hotel voor stellen, vrienden groepen.
Datum van verblijf: september 2023
CRM CRM, Diğer van Selectum Colours Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2023

Beste hootmon01,

We willen u hartelijk bedanken voor uw jarenlange trouwe bezoeken aan ons hotel en voor het delen van uw prachtige feedback. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat u van de veranderingen hebt genoten en dat u van mening bent dat Selectum Colours de beste verbeteringen heeft doorgevoerd.

We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van het 24/7 restaurant, de food corners bij de pool bar en de heerlijke gebakjes in de patisserie bij de lobby bar.

Het doet ons genoegen te horen dat u tevreden was met het eten en dat u van plan bent om ons nog vele jaren te blijven bezoeken. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en hopen dat uw verblijf net zo geweldig zal zijn als altijd.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw voortdurende steun aan ons hotel.

Gasten Relatie Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2023

We hebben een geweldige tijd gehad. Ze hebben mooie veranderingen toegepast waaronder een 24/7 restaurant. Echt een upgrade tov voorheen. Alles is goed verzorgd en schoon. Het etrn is goed en gevarieerd. Voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: augustus 2023
CRM CRM, Diğer van Selectum Colours Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Beste onze gast,

Bedankt voor je reactie. Het is ons een genoegen om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in Selectum Colours Bodrum.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Wel heel slecht geisoleerde kamers. Je kon het gesprek van de kamer ernaast volgen. Ook wanneer de wind verkeerd stond leek het of de muziek van de barstreet naast onze kamer gespeeld werd. De relaxpool was niet gezellig, hadden ze in een uithoek gestopt met uitzicht op de vuile muren van het buurhotel. Een rustig muziekje, wat gezellige decoraties ed zouden de boel al wat opvrolijken. De bar die er staat heeft niet veel keuze en de barman spreekt geen Engels. Toen er kinderen in het zwembad zaten is hij een collega gaan halen om de kinderen uit het zwembad te zetten. En dit ook pas nadat we hem erop attent hadden gemaakt. Het personeel was vriendelijk in heel het hotel maar hun talenkennis is echt heel slecht. Enkele basiszinnen Engels zouden al wonderen doen.

Kamertip: Als je slecht te been bent is dit hotel niet geschikt.
Datum van verblijf: juli 2023
CRM CRM, Diğer van Selectum Colours Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2023

Geachte Departure09940182140,

Bedankt dat u ons de kans heeft gegeven u te ontvangen en dat u de tijd heeft genomen om uw waardevolle mening met ons te delen.
Alle opmerkingen die onze gasten over ons delen, zijn van groot belang om ons te helpen onszelf te verbeteren.
Wij wensen u fijne dagen in de hoop u weer te mogen verwelkomen.

Groeten,

Manager gastenrelaties

Beoordeeld op 16 juli 2023

Sterke punten :
Lieve bar mannen, lieve bediende werknemers, lekkere eten…
zwakke punten:
- kamers niet goed gekuisd
- animatieshow was goed, maar communicatie met klanten was zwak …
animateurs moeten meer ervaring hebben met klanten .. durven aanspreken, communiceren…

Datum van verblijf: juli 2023
CRM CRM, Diğer van Selectum Colours Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2023

Dear mehmetaE8957NQ,

Thank you for your honest feedback, and for pointing out the details requiring our attention. Since all of your thoughts are very important for us, we ensure you that they will be taken in consideration.
We are pleased that you had a good stay overall due to the helpful staff.
As Selectum Colours Bodrum, we would be very happy to see you again.

Kind Regards,