Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Restaurant te weiing plaatsen in hotel weinig uitleg over hotel en sommige niet vriendelijke personeel en tegenover sommige buitenlanders wel vind ik dat ze heb gezien aan de receptie en animatieteam wel goed vind ik en optreden zijn zeer goed en mooie hôtel vind van wel vind ik en mooie kamers in hotel ook vind, en strand ook goed en an de bar alle te weinig personeel!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

We zijn 2 jaar geleden bij WOW resort geweest en nu bij Asteria. Wat een geweldig resort. Kids hebben zich super goed vermaakt animatie groep is super gezellig en kids club kan je kinderen goed vermaken. Ook is het eten en drinken echt vooruit gegaan. En super gezellige guest relation medewerkers. Gazi en Ashley super bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een super leuke tijd gehad!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 31 mei 2019

Erg gezellig hotel, prima eten, kamers iets gedateerd maar netjes en schoon. Animatieteam TOP. Goede ligging, strand en zwembad heerlijk. Je hoeft s'ochtends vroeg geen handdoekjes te leggen, genoeg ruimte.Alle personeel is erg vriendelijk.Kortom geweldig hotel om zeker weer naar terug te gaan.

Beoordeeld op 31 mei 2019

Het is een erg goed hotel op een mooie plek. Vanuit het hotel heb je een top uitzicht. Voor iedereen is er wat te doen. Voor jong en oud. Er is een geweldig animatie team voor elke leeftijd. Hun maken de sfeer goed en zorgen ervoor dat er altijd iets leuks te doen is. Ook is er een mooi zwembad en een fijn privé strand. Ook het eten is geweldig. Super veel verschillende dingen en variatie, zodat iedereen lekker kan eten. De kamers zijn niet super modern, maar wel netjes. Ben er nu 2x geweest en allebei de keren heb ik een geweldige tijd gehad. Ook is al het personeel heel vriendelijk. Communicatie in het Engels is ook geen probleem in dit hotel.

Beoordeeld op 28 oktober 2018

We bezo hten dit hotel met onze kinderen en kleinkinderen en hebben het prima naar ons zin gehad.

Het eten was heerlijk en gevarieers.
Het personeel was vriendelijk.

Prachtig zwembad.
Genoeg ligbedden.
Handdoekservice.
Mooie spa.
Het was jammer dat de sxhoonmaak te wensen over liet.

Datum van verblijf: oktober 2018
ASTERIAHOTELS, Guest Relations Manager van Asteria Bodrum Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt doorgebracht in ons hotel! Ik zal de mooie complimenten over het eten en onze service zeker doorgeven aan ons personeel, gezien dit voor ons de grootste motivatie is.

We hopen je snel nogmaals te mogen verwelkomen voor een onvergetelijke vakantie! Voor eventuele informatie of vragen kun je altijd contact met ons opnemen via info@asteriahotels.com. Dit mag uiteraard in het Nederlands.

Bade Arslan
Guest Relations Manager