Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Damla D

Vreselijk hotel

Beoordeling van Sunpoint Hotel Bodrum
1,0 van 5 bollen31 aug 2023 beoordeeld
Hotel was smerig , kamer was anders dan op de site , personeel onvriendelijk, eten was niet te vreten koud en niet vers.
Eten was elke dag hetzelfde en niet ververst leek wel dierenvoer
Heb nog nooit zo'n slecht hotel gezien als deze . Geen aanrader !!!
Gasten worden niet serieus genomen met klachten over het eten en hotel.
Leidinggevende valt jonge dames lastig…..!!!!!
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi van Sunpoint Hotel Bodrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 aug 2023
Sayın Damla Hanım,
En son yapılan rezervasyonlarımızda, isminizle kayıtlı bir misafirimizin otelimizde konaklamamıştır . Bu durumu tarafınıza iletmekten görevliyiz.

Ayrıca, bir hususu belirtme ihtiyacı hissetmekteyiz. Konaklamanız sırasında ifade ettiğiniz "hayvan yemi gibi bir yemek" ifadesi, bizleri oldukça rahatsız etmiştir. Bilmelisiniz ki, konakladığınız otelde sunulan yemekler, insanlar için özel lezzetlerdir. Damak zevkinize uymaması mümkün olabilir, ancak kullanılan ifade son derece nezaket sınırlarını aşmaktadır. Bu tür yakıştırmaların hoşgörüyle karşılanması mümkün değildir.

Sizden ricamız, farklı damak zevklerine saygı göstermeniz ve dilinizi daha özenli bir şekilde kullanmanızdır. Konaklamanızı daha keyifli hale getirebilmek adına her zaman yanınızda olmaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımla, Cavid Gocali, Ön Büro Müdürü, Sunpoint Family Hotel.

Sehr geehrte Frau Damla,

Wir müssen Ihnen leider eine bedauerliche Nachricht übermitteln. Bei den letzten Reservierungen gab es keinen Gast mit Ihrem Namen, der in unserem Hotel übernachtet hat. Wir sehen uns in der Verpflichtung, Ihnen diese Information zukommen zu lassen.

Des Weiteren möchten wir auf eine Angelegenheit hinweisen. Der von Ihnen während Ihres Aufenthalts getätigte Ausdruck "wie Tierfutter" hat uns zutiefst beunruhigt. Bitte bedenken Sie, dass die in unserem Hotel servierten Speisen von unseren erfahrenen Köchen mit großer Sorgfalt zubereitet werden, um den feinen Gaumen unserer Gäste zu befriedigen. Dass der Geschmack nicht Ihren Vorstellungen entspricht, ist verständlich, aber Ihre gewählte Formulierung überschreitet eindeutig die Grenzen der Höflichkeit. Solche Aussagen können nicht mit Toleranz aufgenommen werden.

Wir möchten Sie höflich darum bitten, Respekt für verschiedene Geschmacksrichtungen zu zeigen und Ihre Sprache mit mehr Bedacht zu wählen. Es wäre uns eine Freude, Ihren Aufenthalt angenehmer gestalten zu können und stehen Ihnen stets zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,
Javid Gojali , Front Office Manager , Sunpoint Family Hotel
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 96
  • Expedia.com
    € 132
0.4 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 135
  • Expedia.com
    € 183
0.8 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis parkeren
Zwembad
€ 155
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 155
  • travelup.com
0.8 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 108
  • Expedia.com
    € 120
0.8 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis parkeren
Zwembad
€ 110
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Expedia.com
    € 110
0.3 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 73
  • Expedia.com
    € 81
0.9 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Algotels
  • ZenHotels.com
    € 148
  • Booking.com
0.3 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Zwembad
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 164
  • travelup.com
1.4 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Zwembad
Aan het strand
  • eDreams
  • ZenHotels.com
    € 92
  • Agoda.com
1.3 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis parkeren
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 85
  • Expedia.com
    € 86
0.9 km van Sunpoint Hotel Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordelingen (375)
Beoordelingen filteren
376 resultaten
Waardering van reizigers
274
20
21
12
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
274
20
21
12
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 376 beoordelingen
Beoordeeld op 20 augustus 2023

Bij aankomst kregen we een vieze kamer waarschijnlijk was dat een logeerkamer voor de personeel. Toen ik dat aangaf konden ze niets betekenen en pas over paar dagen zouden weer kamers vrij zijn. Volgende dag was de kamer niet schoongemaakt of opgeruimd en toen ik dit aangaf kreeg ik te horen van receptie dat de kamers om de drie dagen schoongemaakt worden. Let op er is een dokter aanwezig maar als je voor een schrammetje daarheen gaat wordt je per direct naar prive kliniek gestuurd en je komt er niet uit totdat ze akkoord hebben op de kosten van jou of van je verzekering. Wij hebben meer dan €1000 moeten via onze verzekering moeten betalen omdat ik en mijn vrouw Allebij een simpele blaar onder onze teen hadden. Het eten is niet te vreten en elke dag is het bijna het zelfde en let op als je döner krijgt bij een speciale avond dan kan je vergiftigd worden want die was bij ons aangebrand en helemaal zwart. Voor de rest is de personeel prima vooral dame achter de bar en leidinggevende mevrouw van de schoonmaak dank aan hun allebij. En de leidinggevenden van de hotel kan je beter niets mee te maken hebben want anders kan je het zelf uitzoeken want ze zullen je niet willen helpen als je klachten heb.
Als je alleen maar voor slapen komt dan zou je deze hotel kunnen nemen maar anders raad ik niemand aan om dit hotel te nemen voor welk prijs dan ook.

Kamertip: Geen aanrader
Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Quest34645723076
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi van Sunpoint Hotel Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2023
Google-vertaling

Eleştirileriniz oldukça açıklayıcı. Otel deneyiminizin çoğunlukla olumsuz olduğunu anlıyorum. Odayla ilgili sorunlar, temizlik düzenlemeleri ve sağlık hizmetleriyle ilgili yaşadığınız zorluklar anlaşılır bir şekilde belirtilmiş. Aynı zamanda, bazı personelin yardımseverliği ve dostluklarına da vurgu yapmışsınız.
Temizlik konusunda yaşadığınız çelişki oldukça dikkat çekici. Temizlik hizmetlerinden şikayet ettiğiniz halde temizlik müdürünü olumlu bir şekilde övmeniz, bir iç tutarsızlık gibi görünüyor. Bu durum, bence sizin kendiniz ile çelişmenizi ve haklı bir eleştiri yapmamanız olarak yorumlana bilir .
Sağlık konusu ile ilgili eleştirinizin otelimizle herhangi bir ilgisi bulunmamaktadır. Otelimiz ve hastane hizmetleri tamamen bağımsızdır. Bu durum, konaklamanızla ilgili diğer deneyimleri değerlendirirken sağlık hizmetlerinin otel ile doğrudan ilişkisinin olmadığını belirtmek önemlidir.
Ayrıca belirtmek isterim ki resepsiyonda sizinle özel olarak ilgilendiğimde, odanızı değiştirmeniz için gereken düzenlemeleri yapmıştım ve bu değişikliği bir sonraki gün gerçekleştirdik. Aynı zamanda, rezervasyonunuz standart bir oda için yapılmış olsa da, ücretsiz bir şekilde sizi daha geniş bir family room'a geçirdim. Her akşam sizinle özel olarak ilgilenip herhangi bir şikayetinizin olup olmadığını sorduğumda, yemeklerden özellikle memnun olduğunuzu ve her şeyin yolunda olduğunu ifade etmiştiniz. Bu geri bildiriminiz, sizin deneyiminizi olumlu bir yönde değiştirdiğimizi gösteriyor.
Ancak bu şekilde yorum yapmanız ve otel yöneticilerinin sizi sağladığı bu kadar ayrıcalığa rağmen fake yorum yapmanız çok üzücü ve tarafımızdan etik bulunmamaktadır . Bu kadar memnunyetsizliğinize rağmen 2 hafta misafiriminiz olmanız da bir o kadar şaşırtıcı .Giderken buradan memnun ayrılmanız üstüne böyle bir yorum hiç anlaşılır bir şey değil. .Kendi adımızdan bütün personelden özür diliyorum , size verdikleri üstün hizmete karşın haksız iddiada bulunmanız bu kadar insanın hakkının yere vurulması demektir lütfen bir daha ki sefere bizim oteli seçmeyin . Misafirlerimiz kadar personelimizede önem veren bir işletmeyiz ve personelimizin haklarının ihmal edilmesini göz ardı edemeyiz. Türk olmanıza rağmen , başka dilde yorum yazmanızda çok enteresan.
Uw kritiek is zeer verhelderend. Ik begrijp dat uw ervaring in het hotel grotendeels negatief was. Problemen met de kamer, schoonmaakregelingen en problemen met de gezondheidsdiensten zijn duidelijk benoemd. Tegelijkertijd heeft u ook de behulpzaamheid en vriendelijkheid van sommige medewerkers benadrukt.

De tegenstrijdigheid die u hebt ervaren met betrekking tot schoonmaak is opmerkelijk. Hoewel u klaagde over de schoonmaakdiensten, heeft u de schoonmaakmanager positief geprezen, wat kan worden opgevat als innerlijke inconsistentie en als een vorm van zelfkritiek.

De kritiek op gezondheidsdiensten heeft geen enkele relatie met ons hotel. Ons hotel en medische diensten zijn volledig onafhankelijk. Dit feit is belangrijk om te benadrukken bij het evalueren van uw totale verblijfservaring, om aan te geven dat de gezondheidsdiensten geen directe relatie hebben met het hotel.

Daarnaast wil ik erop wijzen dat ik persoonlijk voor u gezorgd heb bij de receptie. Ik heb de nodige regelingen getroffen om uw kamer te wijzigen en deze wijziging werd de volgende dag doorgevoerd. Hoewel uw oorspronkelijke reservering voor een standaardkamer was, heb ik u kosteloos geüpgraded naar een ruimere familiekamer. Telkens wanneer ik informeerde of u enige klachten had, gaf u aan tevreden te zijn met de maaltijden en dat alles goed was. Deze feedback van u wijst erop dat we uw ervaring in positieve zin hebben beïnvloed.

Echter, het is teleurstellend en onethisch dat u ondanks de initiatieven die we hebben genomen, valse beoordelingen zou plaatsen. Uw ontevredenheid lijkt onverenigbaar met het feit dat u gedurende twee weken onze gast bent geweest. Het is moeilijk te begrijpen hoe u tevreden vertrok en toch zo'n negatieve beoordeling plaatste. Namens ons gehele personeel bied ik mijn excuses aan; uw ongegronde beschuldigingen ondermijnen de inzet die we tonen. We vragen u vriendelijk om ons hotel in de toekomst niet meer te kiezen. Wij hechten evenveel belang aan onze gasten als aan ons personeel en kunnen de verwaarlozing van de rechten van onze medewerkers niet negeren. Het is opmerkelijk dat u, als Turk, ervoor hebt gekozen om uw opmerking in een andere taal te schrijven.
Best regards, Javid Gojali, Front Office Manager, Sunpoint Family Hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2023

Leiding gevende van het hotel zijn heel brutaal tegen pers maar ook tegen de gasten.Wij werden door de pers heel goed behandels zijn heel aardig tegen de gasten.Eten is waardeloos.Zwembad stonk naar riolering water elke dag.Danks door de manger Hulya van de schoonmaak heeft ze wat voor ons kunnen regelem wat eigenlijk door hotel moest geregeld worden.Danks door Hulya hebben we onze vakantie vol kunnen houden
.Nog maals dank aan haar.Voor ons geen 2de keer bij dit hotel.

Kamertip: Als je goed service en behandeling wil moet je niet naar dit hotel komen
Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank suzamy2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi van Sunpoint Hotel Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2023
Google-vertaling

Söylediklerinizin hiçbirini kabul etmiyoruz ve belirtmek isterim ki , sizin yaptığınız bu yorum övdüğünüz kişilerin bile haklarına saygısızlıktır . Ayrıca belirtmek isterim ki , bizim otel politikamız misafirlere verdiğimiz samimi ve üstün hizmet anlayışına dayanmaktadır . Her misafirimiz kadar personelimize de önem vermekteyiz . Yazdığınız yorum kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır . Eşiniz ile sizin farklı isimlerden fake yorum yazmanız ve farklı hususları eleştirmeniz ne kadar tutarsız bir değerlendirme yaptığınızın en iyi göstergesidir . Lütfen gelecek sefere bizim oteli seçmeyiniz . Ayrıca Türk olmanıza rağmen eşiniz ile sizin ''Hollanda'ca '' yorum yazmanız çok enteresan . Burada misafirimiz olduğunuz süre boyunca Türkçe kendinizi çok rahat ifade etdiğiniz yönünde kesin bir izlenime sahip olduğumu belirtmek isterim . Yorum yazarken sizin ve eşinizin fake bir isim kullanmanız ve başka bir dilde yorum yazarak kimliğinizi gizlemeye çalışmanız bence kendinizin de , vicdanen haklı yorum yapmadığınızın kanıtıdır .
Saygılarımızla, Ön Büro Müdürü ,Cavid Gocalı, Sunpoint Family

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2023

Hotel was goed ligging van het hotel was alles op loopafstand max 10 minuten en met het dolmus verschillende keren naar bodrum geweest.
Iedere dag lekker naar het strand.
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam
Eten was goed maar wel weinig variatie en je laat ging eten was het niet heel warm meer (wat te begrijpen is.)
Iedere dag een ijsje 😄.
Kamers waren netjes, wij hebben alleen niet iedere dag nieuwe handboeken gehad.

Kamertip: Mooi hotel voor het budget
Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Maurice B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi van Sunpoint Hotel Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023
Google-vertaling

Hello dear guest,
We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Sunpoint Family Hotel. Your positive feedback and pleasant experiences are greatly appreciated. Guest comfort and satisfaction are always our top priorities. We look forward to welcoming you back again.
Best regards, Javid Gojali, Front Office Manager, Sunpoint Family Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2023

Mooi hotel met centrale ligging t.o.v. Gümbet, Bitez, dolmuş en winkels, bars, geldautomaten etc. Voor het strand moet je 5 a 10 minuten lopen.
Mijn kamer is ruim. Koelkast aanwezig. Genoeg kastruimte voor mij.
Elke dag vind ik mijn kamer weer netjes en schoongemaakt terug. De vuile handdoeken worden elke dag vervangen en mijn bed opgemaakt.
Mijn balkon is geschikt voor 2 personen. Ik heb een kamer met 3 eenpersoonsbedden en slaapkamer met een tweepersoonsbed. Er is 1 airconditioner in de kamer waarmee ook verwarmd kan worden.
Wifi werkt bij de bar, receptie, restaurant en zwembad.
Het eten is in buffet vorm, ruime keuze en allemaal zalig.
Alle medewerkers zijn allemaal vreselijk vriendelijk en altijd behulpzaam. Ik heb het ontzettend naar mijn zin hier.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 462marleenk
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi van Sunpoint Hotel Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor het kiezen van SUN POINT HOTEL voor uw verblijf. Het is voor ons zeer waardevol om goede feedback van u te krijgen. We zijn erg blij om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
groeten
SUN POINT HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken