Gerda H

Super vakantie met vriendinnen

Beoordeling van Ayaz Aqua Beach
4,0 van 5 bollen5 jun 2024 beoordeeld
Fantastisch hotel. Mooie kamers. Ligging vlak bij zee. Zwembaden goed onderhouden.
Vriendelijk en attent personeel. Zowel barpersoneel als in restaurant.
Eten was voortreffelijk er worden iedere keer stalen van genomen om kwaliteit na te gaan. Wij hebben er heel lekker gegeten. Steeds was er genoeg keus. Voedsel was ook mooi gepresenteerd.
Bij vragen werd je onmiddellijk geholpen door guestrelation, die perfect Engels sprak.
Super hammam en massage door vrouwen die Engelstalig waren. Ze behandelen je met respect ook al ben je wat ouder. Super content.
Animatie was in beginfase maar Tolga doet zijn best en is een superkerel.
Conclusie volgend jaar zeker opnieuw boeken!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Ayaz Aqua Beach
  • StayForLong
0.9 km van Ayaz Aqua Beach
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 8 mei 2024

De hotel was geweldig er is veel rust en gezelligheid de hotel oogt ook heel rustiek de kamer was perfect de mensen beleefd en heel erg behulpzaam het eten was heerlijk de ligging van de hotel ook geweldig dit is voor herhaling vatbaar bedankt!!

Datum van verblijf: mei 2024
Ayaz Aqua Beach , Satış van Ayaz Aqua Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Dear guest, We thank you for your kind words, we strive daily to take care and think of all the possibilities to make your experience at our Hotel more pleasant and enjoyable in your eyes. Looking Forward to welcome you again in Ayaz Aqua Beach. Erdem OZ / Ayaz Aqua Management

Beoordeeld op 25 september 2023

Ayaz aqua beach hotel is een absulute aanrader..aardige personeel..kamers erg schoon en het eten was heerlijk..volgend jaar kom ik zeker weer terug👍 gumbet centrum op loop afstand en strand is 5 min lopen van het hotel af

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 7 september 2023

1. Wij hebben voedselvergiftiging opgelopen door het eten van het hotel. Zo erg dat wij in de ‘s nachts naar de spoed moesten gaan. Ook hebben wij dit zelfde probleem gezien en gehoord van de mensen die ook verbleven in het hotel.
2. Ondanks dat wij all inclusive hadden, moesten wij de laatste 4 dagen buiten eten.
3. De map van persoonsgegevens van de vakantiegangers zoals kopie van paspoort, ligt meestal gewoon op de balie. En is gemakkelijk te lezen door mensen.
4. Personeel was erg onbeschoft. In de avond werden wij weggestuurd naar ons kamer, omdat wij even bij de bar zaten te kletsen met onze buren. En dat ook op een hele respectloze manier.
5. De looppaden naar de kamers waren ook erg glad, met weinig verlichting, waardoor ik ben gevallen op de grond. De kamer was vol met rioolvliegjes.
6. Om 00:00uur sluiten de lichten. Alles op slot zelfs de vriezer met water.
7. Wij hebben sowieso het zwembad overgeslagen. De chloor wordt gestrooid met hand door een medewerker in een bakje zonder de hoeveelheid chloor te meten. Als laatst, de zee was wel oké. Maar zeer moeilijk om lege strandbed te krijgen.
Als je echt wilt genieten van je vakantie met lekker Turkse eten raad ik dit hotel zeker af! Groeten aan de manager, hopelijk geniet je van ons geld die ik je sowieso niet gun. Nooit meer Ayaz Aqua Beach!!

Kamertip: Ik zou dit hotel sowieso vermijden! Te slecht, echt niet normaal.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Alles was leuk heb me erg vermaakt, eten was prima.Deze vakantie was erg leuk en dhr Halil was enorm behulpzaam.het eten was goed de service was perfect,zeker een aanrader.De zee hier is heerlijk,vooral aan de pier.wij komen zeker terug naar deze accommodatie.

Kamertip: Goede locatie!
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met mijn dochter geweest,deze vakantie met deze accomodaties is zeker voor herhaling vatbaar.het personeel is erg behulpzaam,het animatieteam o.l.v Halil Bey was elke avond een succes,met gele goede begeleiding.Bij deze zeer zeker aan te bevelen voor vakantiegangers.

Kamertip: Locatie van het resort is perfect,zee op loopafstand.
Datum van verblijf: augustus 2023