Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het was een groot hotel, wel heel veel trappen, ruime kamer maar niet heel erg verzorg, de keuken was lekker maar niet veel keuze. De animators Berna en Iltan heel vriendelijk en behulpzame mensen....

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam verblijf met familie. Leuk hotel met goede animators. Vraag naar ipek, iltan en gulcan. Leuk zwembad met genoeg sportfaciliteiten. Savonds genoeg shows voor gezinnen en jongeren. Mooie kamers.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Middelmatige all inclusive hotel, wel te doen niet te lang. Groot buffet, a la carte en bar stelt weinig voor. Medewerkers doen hun best, kamers groot en schoon. Wellicht dat het met hoogseizoen een aanrader is.

Datum van verblijf: september 2017
isis H, Ön Büro Müdürü van Goddess of Bodrum Isis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Hakan
First of all thank you for choosing of Isis Hotel .It was our plesure to welcome you at our hotel of Isis . Thank you for your valuable feedback . We would be honored to have you in our hotel once again, for the enjoyable holiday us a team of Isis Hotel Management Team.Best regards.

Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn ontzettend gehorig en vies. Het resort bevat veel te veel trappen en geen lift. Handdoeken die vies waren werden opgevouwen en teruggelegd. Het eten is ronduit smerig en koud. Het ontbijt is wel oke. Echter staat de muziek er veel te hard en kan je elkaar niet verstaan. Wij kwamen hier voor rust, deze hebben wij hier niet gevonden. Manager is zeer onvriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
isis H, Halkla İlişkiler Müdürü van Goddess of Bodrum Isis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Dear Alissia D.
Even if we could not find information about your username in our system.Your information will be assessed according to our quality standards. Thank you for your cooperation.King Regards.

Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt half september 2016. Bij aankomst kregen we direct een vuile kamer na ons beklag te doen toch een andere gekregen.
De kamers in de bijgebouwen zijn zeer klein en totaal niet zoals op de foto's. De kamers in het hoofdgebouw zijn wel ruim en mooi maar daarvoor moet je bij betalen.
Het is een groot hotel met een leuk domein. Wel veel hoogte verschil.
Het eten was goed maar heel vaak hetzelfde.
Het personeel sprak dikwijls enkel Turks wat de communicatie wel moeilijk.
Het hotel heeft een klein zwembad maar de meeste gasten gaan aan de zee liggen.
Onze laatste dag was er een trouw in het hotel en dan werden alle andere gasten over het hoofd gezien en moesten allemaal plaats maken voor de trouw wat toch wel onrespectvol was.
Via het golfkarretje en de dolmus geraak je makkelijk in bodrum en gumbet.

Datum van verblijf: september 2016
isis H, Guest Relations Manager van Goddess of Bodrum Isis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2016

Dear Mrs Jessica,
Thanks for your suggestions.We were glad to welcome you.We hope to see you next summer seasons.King Regards.