Wilma13
Munstergeleen, Nederland

We zijn nu voor het 2e jaar bij Greenhouse Apart Otel in juni op vakantie geweest, en dit is echt een aanrader.

Beoordeling van Green House Apart Hotel
5,0 van 5 bollen16 jul 2019 beoordeeld
Je wordt met open armen ontvangen, of je nu voor de eerste keer daar komt, of al vaker gast bent geweest, en ook worden de koffers voor je naar je naar kamer gebracht, niets is hun teveel.
Het eten is super lekker, en niet te duur, hiervoor hoef je eigenlijk niet voor de deur uit. Het personeel is geweldig, staan altijd voor je klaar. Er zijn 2 zwembaden, en 2 kleine kinderbadjes, en ligbedjes en parasols zijn er voldoende aanwezig. S’avonds is er van alles te doen, zoals buikdanseres, karaoke, bingo, ea animatie.
Kluisje en airco is los bij te boeken, tegen een kleine vergoeding.
Dit is een zeer leuk klein appartementen complex, waar je van een super vakantie kunt genieten.

Wij hebben ook dit jaar in Juni/Juli volop genoten, en bedanken Engin, Dino, Djay Djay, Ahmet, Uhmet, Hero, en anderen, en speciaal de kok voor zijn uitstekende maaltijden👍👍👍

Grt Jan en Wilma
Datum van verblijf: juni 2019
Kamertip: Er zijn geen liften aanwezig, dus bent u minder goed ter been, zou ik wel vragen voor een kamer,...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.0 km van Green House Apart Hotel
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Mijn favoriet!
Super vriendelijk personeel zeer netjes en propere appartementjes!
Het eten er is heerlijk, deze is wel meer dan 5sterren waard! Vele hotels geprobeerd, maar sinds greenhouse wil ik nergens anders verblijven.
Alleen maar positief! TOP! *********

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

ik kom al zinds 2012 in greenhouse, in totaal nu 15 keer geweest. er is voor mijn geen beter appartement. het personeel is geweldig je wordt altijd met open armen ontvangen, kamers zijn groot en worden goed schoon gemaakt. eten is heerlijk en vers. er zijn 2 zwembaden en worden goed schoon gehouden. turkse avondjes zijn er altijd gezellig. het is echt een 2de huis. de ligging is perfect dicht bij het strand en centrum. echt de moeite waard!!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Echt een aanrader.ligt heel centraal.dicht bij het strand en winkels.personeel is echt helemaal top. Aardig .behulpzaam.staan altijd voor je klaar.kamers zijn schoon.....helemaal niks op aan te merken.heeft 2 zwembaden eten is overheerlijk en vers.Je word daar echt met open armen ontvangen..beschouwen je niet als klant maar familie

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Wij hebben hier in september een week verbleven, en hebben het hier prima naar ons zin gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die voor veel humor zorgde. Een gezellige poolbar waar een betaalbaar drankje besteld kon worden. Ook de muziek bij het zwembad en poolbar , die pas vanaf 11.00 uur gedraaid werd, was van een zeer acceptabel volume. Greenhouse bestaat uit meerdere blokken in maximaal drie verdiepingen hoor. Deze zijn allen met goede en brede trappen toegankelijk. De appartementen zijn toegankelijk met een sleutel met daaraan het label voor de airco. Dit label steek je in een kastje direct als je binnen komt. Airco werkt erg goed en is zeer simpel te bedienen, prijs voor een week 25 euro. De appartementen worden wat provisorisch schoon gemaakt, maar voor een weekje is dit prima te doen. Wel elke dag schone handdoeken en de prullenbakjes geleegd. Verder is de inboedel wat gedateerd maar voldoende. De bedden zijn wat aan de harde kant maar verder prima box-springs. Wij hadden twee eenpersoons bedden. De douche was verder prima, altijd warm water, alleen het gordijn was minder, die komt zoals gewoonlijk tijdens het douche steeds op je af en heeft dan de neiging aan je bennen te plakken. Het toilet is voorzien van een bidet. Het keukenblok voorzien van stenen aanrechtblad met daarop een elektrisch twee pitten kookplaatje, en een waterkoker. In de kastjes twee groten kookpannen, kopjes en bestek, helaas geen koekenpan om een eitje te bakken. Koelkast was een prima tafelmodel met vriesvak. Van de balkons hadden wij ons ietsje meer van voorgesteld. De echte privé balkons zitten aan de buitenzijde van het appartementengebouw en je hebt eigenlijk nergens mooi uitzicht, zijn ook maar een vierkante meter groot. Wel voorzien van een was droog draadje, zonder knijpers. Als je met je stoeltje uitzicht wilt hebben op het zwembad, moet je op het galerijbalkon gaan zitten waar de voordeuren en toegangstrappen op uit komen. Deze moet je dan wel delen met de mensen die ook op jou verdieping zitten, in ons geval met vier appartementen. Het zwembad is heerlijk schoon en goed van temperatuur. Op de site is het wat minder goed te zien, maar het kinderzwembad is gesitueerd in een tweede gebouwencomplex. Van ontbijt tot lunch, tussendoortje tot diner, alles is te krijgen, en prima verzorgt. Wij hebben er drie keer een diner gebruikt en die was prima en zeker niet duur. In de week dat wij er waren hebben we geen animatie gezien, wellicht te laat in het seizoen. Als je binnen komt wordt en een kopie van je paspoorten gemaakt. Wij houden er niet van als je steeds de sleutel bij de balie moet achter laten als je bv een boodschap gaat doen. Is ook niet nodig, wij hebben hem steeds bi ons gehouden. Voor boodschappen hoef je niet ver te gaan, aan de overkant zit een market met alles wat je nodig hebt. In Gumbet is geen bank, maar er zijn op veel plekken geldautomaten aanwezig. Er zijn er op loopafstand, als je Greenhouse verlaat, rechtsaf en de straat volgen, op ongeveer 400 meter en weer 400 meter verder zelfs een tweede automaat van de Ing, waar je alles in het Nederlands kunt lezen. Let wel op pinnen in het buitenland brengt extra kosten met zich mee, niet steeds kleine bedragen pinnen dus. Wij hebben verder een prima week gehad. Op de dag van vertrek, als je bv laat in de middag wordt opgehaald, kun je de bagage in een speciale ruimte kwijt. In de sanitaire ruimte van het zwembad kun je je omkleden en ook nog een douche pakken. Het Dolmus busje komt langs de Greenhouse en voor 3 lira p.p. sta je in het centrum van Bodrum, een aanrader. Ook terug kun je weer voor de deur uitstappen. Verder is het strand op drie minuten lopen. Wij vonden het strand niet echt schoon, het zeewater was heerlijk.

Kamertip: Verwacht geen groot privé balkon met mooi uitzicht. De rustigste kamers zijn gesitueerd rondom het kinderzwembad.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie locatie..geweldig personeel .ontzettend aardig en behulpzaam geeft je een welkom gevoel. Mooie schone kamers.goede service. Je kan er ook lekker eten voor een goede prijs. Wordt ook aan entertainment gedaan. 2 zwembaden en alles binnen loop afstand. Echt een aanrader

Datum van verblijf: juni 2016