Linda V

Locatie is top

Beoordeling van Sami Beach Hotel
4,0 van 5 bollen23 okt 2022 beoordeeld
Voor 590pp voor 11 dagen is dit een prima hotel! Locatie is gewoon top, achterkant aan het strand en de voorkant in de gezellige straat met winkeltjes, restaurants en bars. Kamers zijn zeker opgeknapt en dat was ook wel nodig.. wat betreft de hygiëne mag dit nog wel een tandje omhoog de douchecabine zat vol schimmel en misten een deel van de schuifdeur. Verder werd wel iedere dag de kamer gepoetst en de handdoeken verschoond. Het eten is ook vooruit gegaan, er zit altijd wel wat bij wat je lust! Voor dit bedrag kan je geen 5* eten verwachten, en anders zitten er genoeg restaurants in de omgeving! Wij komen hier al 8jaar en komen nog elk jaar met plezier terug, zeker voor de super Locatie!
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Nurkan Erkan, General Manager van Sami Beach Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 mei 2023
Thanks for this valuable comment. Hope to see you again soon :)
0.1 km van Sami Beach Hotel
0.8 km van Sami Beach Hotel
Restaurant
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 3 september 2022

Oprecht een super goed hotel! Ontzettend vriendelijke medewerkers. Vanaf dag 1 dat we daar waren, hebben ze ons enorm veel geholpen. Het eten is super en de kamer was enorm hygiënisch. Ik ben op veel plekken geweest. Maar dit hotel is 100% voor herhaling vatbaar. Ik wil voornamelijk Pablo en Alpay voor alle moeite en zorgzame momenten! Als je er heen gaat, adviseer ik je om hun zeker te ontmoeten! Je vakantie wordt door hen compleet!

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie hier gehad! Heel fijn om te kunnen kiezen tussen strand en zwembad. Eigen privé strandje. Eten was ik zelf minder tevreden over, maar voor mij eerst geen all inclusive meer. Terwijl het wel ideaal is qua drankjes 😁. Boot tripje via het hotel is ook super geregeld! Kamers waren prima

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Ondanks dat wij een gerenoveerde kamer hadden, is de rest van het hotel ook wel toe aan een opknapbeurt.
Voor zover ik begreep gaan ze in ieder geval de kamers komende winter renoveren.
Personeel is super vriendelijk en doet alles voor je en de ligging perfect, midden in het centrum en direct aan het strand, al heb je in bepaalde gedeeltes van het hotel wel last van de muziek snachts vanuit barstreet. Wij hadden een kamer aan het zwembad en hier praktisch geen last van gelukkig. Eten vond ik matig. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar verwacht er niet teveel van.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Sami beach is een leuk klein hotel met een goede locatie.
Als je het hotel uit loopt sta je midden in de winkelstraat/barstreet.
Bedjes bij het zwembad wel snel vol en dat geldt ook voor de strand bedjes. Weinig animatie rondom het zwembad. Eten is niet gevarieerd (in vergelijking met de andere hotels). Bijna elke dag hamburgers als snack tussen de middag. Verder is het een goed hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 juli 2019

Ben al meerdere keren geweest en ga er zeker weer terug! Zijn met kamers opknappen bezig. Geweldig personeel. Je voelt je echt welkom. Eten is goed. Aan het strand gelegen en de prijs is goed voor wat dit hotel je biedt. Verheug me al op de volgende vakantie !

Datum van verblijf: mei 2019