4 weken geleden beoordeeld

2 weken verblijft in dit hotel met me vriendin samen, geen minpunten!
Alles netjes geregeld, genoeg keuze aan eten erg lekker, hotel ligt aan het strand alles makkelijk bereikbaar.
Genoeg activiteiten te doen in het hotel mede dankzij t entertainment groep.

Datum van verblijf: juni 2019
RoyalAsarlikBeach, Guest Relations van Royal Asarlik Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Guest,

Thank you very much for your review regarding your recent stay at Royal Asarlık Beach. We highly appreciate it.
We definitely look forward to welcome you at Royal Asarlık Beach again.

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zaten 8 dagen in dit hotel wat een vreselijk eten zeg met het ontbijt had je vooral patat en uienringen enzo sorry maar dat vind ik geen ontbijt was erg weinig keus qua eten heel de week hetzelfde vooral kip en rijst..ook werd er door het personeel met eten niet naar je omgekeken werd niet gevraagd of je wat wou drinken alleen de Turkse gasten werden bediend...overdag bij het zwembad was het prima te doen. De kamers zijn lekker ruim alleen was het balkon erg klein konden er net aan samen zitten maar dat is op zich geen punt... de douche spoot alle kanten op behalve de goede en de wc werkte ook niet goed toen we aankwamen pas toen die echt niet meer doortrok kwam er iemand om hem te maken. Minibar werd ook niet bijgevuld moesten we elke keer om vragen de kamers werden voor de rest wel goed schoongemaakt. Volgend jaar word het een ander hotel de andere gasten die we gesproken hadden zeiden dit ook want we zijn normaal nooit moeilijk.

Datum van verblijf: mei 2019
RoyalAsarlikBeach, Guest Relations Department van Royal Asarlik Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Beste gast,

Allereerst willen we graag vermelden dat we het erg spijtig vinden met betrekking tot uw vakantie-ervaring bij Royal Asarlık Beach Hotel.

Als Royal Asarlık Beach Hotel is ons belangrijkste doel om 100% gasttevredenheid te bereiken met onze diensten. Het kan echter soms gebeuren dat sommige zaken zich voordoen, aangezien we een accommodatie zijn met 351 kamers. In dergelijke gevallen proberen al onze medewerkers deze zaken zo snel mogelijk te verwijderen.

We willen u laten weten dat uw beoordelingen zeker zullen bijdragen aan onze toekomstige verbeteringen met betrekking tot onze services.
We kijken er naar uit om je te zien in Royal Asarlik Beach Hotel voor een betere vakantie-ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 mei 2019

Voor de 2e keer in dit hotel geweest. Ik kan alleen maar dit hotel de Hemel in prijzen. Heerlijke kamers,eten in 1 woord geweldig. Wij hebben voor de 2e keer de enthousiast,geweldige Sinan van de entertainment mogen meemaken...hij alleen al maakt dat je nooit meer weg wil. De vriendelijkheid en warmte die deze man uitstraald. Wat een aanwinst voor het hotel..

Datum van verblijf: mei 2019
RoyalAsarlikBeach, Guest Relations van Royal Asarlik Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Dear Guest,

We would like to thank you for sharing your review regarding your recent stay at Royal Asarlık Beach.
We are delighted that you had a pleasant stay at our hotel.

We definitely look forward to be in the first place for your next vacation plan.

Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi en groot hotel met diverse bars en zwembaden en een heerlijk strand. Leuke animatie. Goede ligging bij het stadje Gumbet en makkelijk met busje naar Bodrum. Vriendelijk personeel. Zeer goede hammam. Eten ook weer iedere dag goed!
Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
RoyalAsarlikBeach, Guest Relations van Royal Asarlik Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Dear Guest,

We are deeply glad that you had a pleasant stay at our hotel.

Beoordeeld op 23 mei 2019

Voor het 2e jaar naar Royal Arsarlik geweest met een groep vrienden. Vorig jaar was het al goed maar ze werken er hard aan om te blijven vernieuwen/ verbeteren en dat was te merken. Manager Memeth heeft een fijn, vriendelijk en behulpzaam team bij het restaurant op de 6e verdieping. Erkin van guest relation, wat een schat!! Met een jarige in de groep was haar niks te gek. Ala carte met bloemen, taart en vuurwerk, kamer versierd met bloemen, fruit, wijn en een kaartje in het nederlands, wat een topper! En dan Sinan van het animatieteam, de motor van het hotel. Hij is met zijn eeuwige enthousiasme de verbindende factor tussen de gasten. Iedereen maar dan ook iedereen krijgt een vriendelijk woord, knuffel, grapje op de juiste toon op de juiste tijd. Tip voor het management: verbouw het amfitheater, dat moet groter! Ik zou dat het liefst bij de eetzaal zien dat mensen na het diner zo de shows in kunnen rollen. Centraal bij winkels/markten.Goed en veel keus in eten.Prima kamers.

Kamertip: Relaxrooms top mits je op de 1e of 2e verdieping zit, anders een soort grotwoning mogelijk direct aan het doorlooppad.

Dear Guest,

We are deeply glad that you had a pleasant stay at our hotel.