Sara
Delft, Nederland

Prettig

Beoordeling van Shark Club Hotel
4,0 van 5 bollen8 jun 2023 beoordeeld
Super lief personeel! Jonge gasten die binnen no time de glazen van tafel wegplukken. Eten was aan de saaie kant, maar zeker niet slecht en elke dag net wat anders. Kamers dagelijks schoon en nieuwe handdoeken en dergelijke en mooi uitzicht op het zwembad. Entertainment erg betrokken maar zeker niet vervelend. Bedankt Sergio voor de gezelligheid en de nieuwe dansmoves. Mehmet ook bedankt voor de gastvrijheid en de hulp! Tip: wil je een cocktail maar geen lira neerleggen? Doe sap bij je vodka met ijs;)
Datum van verblijf: april 2023
Kamertip: YETES bar en jeep Safari zijn aanraders!
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • Booking.com
0.3 km van Shark Club Hotel
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 5 juni 2023

Personeel met een passie. Dit hotel geeft mij een thuis gevoel. Warm, top eten en vriendelijke bediening en ook nog eens een gunstige ligging. Het hotel zelf is schoon, het eten uitstekend en de bediening perfect.
De kamer word dagelijks schoongemaakt en de handdoeken vervangen. Wij lagen aan de straatzijde en zelfs met het raam open hoor je geen herrie
Dicht bij een fijn en bruisend uitgaansgebied ligt hotel Shark. Het hotel is rustig, heeft een fijn zwembad en voldoende ligbedden. Reserveren van een bedje aan de poel is niet nodig. Savonds is er beperkte animatie gericht op de volwassenen. Meerdere gasten komen jaarlijks terug wat wel aangeeft hoe fijn het hier is.
Dit hotel is een aanrader. Prijs zeer gunstig en kwaliteit uitstekend. De service is uitmuntend. Als je iets op wilt pakken staat het personeel al naast je om het voor je te doen.
Boek club Shark en geniet ook ook van een geweldige vakantie

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 2 september 2022

Mooi en schoon hotel, kleiner dan ik gewend ben waardoor het heel gemoedelijk aanvoelde. Lekker vers eten, vriendelijk en gastvrij personeel, animatie was top, niet opdringerig maar heel gezellig, thanks to Archie and Hazal. Ik zou hier zeker weer terug komen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 20 augustus 2022

Club Shark Hotel heeft goeie bediening, lekker eten en leuk personeel. Het zit overal dicht bij en je hebt totaal geen last van geluid of dergelijke. In de beoordelingen hadden wij gelezen dat je altijd vroeg moet zijn met het neerleggen met je badhanddoek maar daar was geen sprake van zelfs na het ontbijt waren er nog bedjes leeg. Ook was het hotel erg schoon. Normaal boeken wij nooit twee keer hetzelfde hotel maar in dit hotel hebben we het zo leuk gehad dat het bij Club Shark Hotel wel mogelijk is om een tweede keer te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2022

De bediening was uitstekend . De kok heeft steeds zijn uiterste best gedaan om zeer lekker eten op tafel te toveren . Ben zeer tevreden over mijn verblijf . De kamers waren zeer proper.
Gastvrij next level...

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

We hebben echt een top verblijf gehad in het Shark hotel. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Normaal gesproken ben ik niet zo van all-inclusief arrangementen, maar dit heeft me toch van gedachten doen veranderen. Het personeel was enorm behulpzaam. Als je alleen al een beetje vragend om je heenkeek stond er al een personeelslid achter je om te helpen. De hotelkamer was boven verwachting goed. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en opgeruimd. Zelfs onze schoenen werden netjes in een rijtje gezet en kleren soms opgevouwen. Het eten was erg lekker. Ze probeerde elke dag wel iets extra's te maken om het gevarieerd te houden. Zo werd er een avond Turkse pides gemaakt en een avond gegrilde kippetjes. Al met al hebben wij een geweldige week gehad.

Ilse en Athina

Datum van verblijf: juli 2022