Cp I

Top hotel

Beoordeling van Shark Club Hotel
4,0 van 5 bollen2 sep 2022 beoordeeld
Mooi en schoon hotel, kleiner dan ik gewend ben waardoor het heel gemoedelijk aanvoelde. Lekker vers eten, vriendelijk en gastvrij personeel, animatie was top, niet opdringerig maar heel gezellig, thanks to Archie and Hazal. Ik zou hier zeker weer terug komen.
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
0.9 km van Shark Club Hotel
Restaurant
Meer hotels in Gümbet bekijken
Beoordeeld op 20 augustus 2022

Club Shark Hotel heeft goeie bediening, lekker eten en leuk personeel. Het zit overal dicht bij en je hebt totaal geen last van geluid of dergelijke. In de beoordelingen hadden wij gelezen dat je altijd vroeg moet zijn met het neerleggen met je badhanddoek maar daar was geen sprake van zelfs na het ontbijt waren er nog bedjes leeg. Ook was het hotel erg schoon. Normaal boeken wij nooit twee keer hetzelfde hotel maar in dit hotel hebben we het zo leuk gehad dat het bij Club Shark Hotel wel mogelijk is om een tweede keer te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2022

De bediening was uitstekend . De kok heeft steeds zijn uiterste best gedaan om zeer lekker eten op tafel te toveren . Ben zeer tevreden over mijn verblijf . De kamers waren zeer proper.
Gastvrij next level...

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

We hebben echt een top verblijf gehad in het Shark hotel. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Normaal gesproken ben ik niet zo van all-inclusief arrangementen, maar dit heeft me toch van gedachten doen veranderen. Het personeel was enorm behulpzaam. Als je alleen al een beetje vragend om je heenkeek stond er al een personeelslid achter je om te helpen. De hotelkamer was boven verwachting goed. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en opgeruimd. Zelfs onze schoenen werden netjes in een rijtje gezet en kleren soms opgevouwen. Het eten was erg lekker. Ze probeerde elke dag wel iets extra's te maken om het gevarieerd te houden. Zo werd er een avond Turkse pides gemaakt en een avond gegrilde kippetjes. Al met al hebben wij een geweldige week gehad.

Ilse en Athina

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 21 juni 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel, leuke omgeving . Ideaal bij de winkelstraat, centrum etc lekker op loopafstand. Qua eten in het hotel mag wat uitgebreider was helaas niet zo veel keus, wellness in het hotel was top!!! vriendelijke jongeman die naar je wensen luisterd ideaal zo hammam in het hotel en ook hele goeie massage gehad.

Verder een lekkere rustige hotel zonder dronklappen om je heen.

Datum van verblijf: juni 2022
Shrk Bdr, Genel Müdür van Shark Club Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2022

Dear Bychaima,

Firstly we wish you a good day from Club Shark Hotel. Thank you very much for your comments about us. We are very happy to learn that you have a pleasant time during your stay and that you are satisfied with our services.
The main goal of all our teammates, especially our management, is to analyze the needs and expectations of our guests correctly and to continuously improve our service quality, to ensure guest satisfaction and to make them permanent.
We state that your support is very important to us, we will be happy to welcome you back at our hotel as soon as possible.

Best Regards,

Beoordeeld op 8 juni 2022 via mobiele applicatie

Van 29 mei tm 5 juni in hotel geweest .
Via Tiu geboekt.
Hotel was netjes en goed .niks te klagen .
Maar personeel zeer onbekwaam en totaal niet sociaal aan geleg.
En eten onder de maat gehele week gewoon het zelfde eten .
Zeer jammer van zo goed hotel .
Met 105 kamers .

Datum van verblijf: mei 2022