“Best food in gumbet”
Beoordeling van The Royal Restaurant

The Royal Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 87 Restaurants in Gümbet
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

wij zijn al zes keer in gumbet geweest en komen steeds terug naar het Royal restaurant. Zeer lekker eten, een ruime keuze en toch is alles vers. De bediening is zeer vriendelijk. Dit alles voor een kleine prijs.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog veel terug, dit restaurant is een echte aanrader!

22 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij The Royal. Zeer goede en vriendelijke bediening. Dit restaurant heeft een bijzonder uitgebreide kaart van Turks, Indiaas, Chinees tot Italiaans. Wij hebben van verschillende keukens gerechten gegeten en alles was perfect. De prijs is zeer gunstig en het eten is top, dus ga zeker hier een keer eten als je in Gümbet of Bodrum bent. Hier ga je dan zeker terugkomen. Volgende keer als wij weer in Turkije zijn gaan we hier weer eten.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs. Uitstekende bediening. Leuk ingespeeld op de verjaardag van de dochters met vuurwerk en taart.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, uitgebreide kaart, vriendelijke bediening voor een goede prijs. Probeer zeker eens de sizzling dishes.

Reizigers die The Royal Restaurant bekeken, bekeken ook

Gümbet, Bodrum schiereiland

In The Royal Restaurant geweest? Deel je ervaringen!