“Beste restaurant in Gumbet”
Beoordeling van The Royal Restaurant

The Royal Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 87 Restaurants in Gümbet
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog veel terug, dit restaurant is een echte aanrader!

22 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij The Royal. Zeer goede en vriendelijke bediening. Dit restaurant heeft een bijzonder uitgebreide kaart van Turks, Indiaas, Chinees tot Italiaans. Wij hebben van verschillende keukens gerechten gegeten en alles was perfect. De prijs is zeer gunstig en het eten is top, dus ga zeker hier een keer eten als je in Gümbet of Bodrum bent. Hier ga je dan zeker terugkomen. Volgende keer als wij weer in Turkije zijn gaan we hier weer eten.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs. Uitstekende bediening. Leuk ingespeeld op de verjaardag van de dochters met vuurwerk en taart.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, uitgebreide kaart, vriendelijke bediening voor een goede prijs. Probeer zeker eens de sizzling dishes.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt genoten van onze maaltijden in the royal restaurant. We hebben verschillende gerechten geprobeerd, allemaal even lekker en vers. De bediening is ook super vriendelijk, echt niets negatief aan te merken. Bij onze volgende vakantie in gumbet komen we hier zeker terug!

Reizigers die The Royal Restaurant bekeken, bekeken ook

Bodrum, Bodrum schiereiland
Gümbet, Bodrum schiereiland

In The Royal Restaurant geweest? Deel je ervaringen!