TripAdvisor

Beoordeling van Seagull Restaurant

Seagull Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 111 Restaurants in Bitez
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk gegeten en Rafael geeft je een super service!!
Fijne bediening en super vriendelijk. Llakken niet aan je dat je moet komen eten maar laten je daarin vrij.

Datum van bezoek: september 2019

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond, een wandeling over het boulevardje van Bitez gedaan, waar alleen maar gezellige restaurantjes staan, met tafeltjes op het strand, tot 50 cm van het water. Toevallig bij Seagull beland. Heerlijk gegeten en gedronken. Keurig net en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Moses en zijn team zijn super vriendelijk, en Serdar de eigenaar is een topper!! Prima eten en ‘s avonds gezellig bij Elvis Bar. Kom en hier heel graag weer terug.

Datum van bezoek: juni 2019
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ij is er heerlijk. Bediening is erg aardig. Je kan er goed lunchen dinner ook prima. Prijs verhouding is goed. Het is een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
25 september 2017 beoordeeld

Goed gegeten en bediening en service waren in orde. Jammer dat het hoofdgerecht al kwam toen we ons voorgerecht nog niet op hadden, dat had men even anders moeten plannen... Mooie plek zo aan het water!
Wat ons opviel is dat de prijzen van sommige gerechten hoger lagen dan bij de andere restaurants. Het eten was goed, maar niet uitstekend.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Seagull Restaurant bekeken, bekeken ook

Bitez, Bodrum schiereiland

In Seagull Restaurant geweest? Deel je ervaringen!