Esto v
Waddinxveen, Nederland

Lekker eten!

Beoordeling van Hotel Ambrosia
4,0 van 5 bollen17 okt 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een uitgebreid lopend buffet: vele warme en koude gerechten en ter plekke wordt vis voor je gebakken!
Erg lekker allemaal en voor een goed prijs/ kwaliteit verhouding: 30 Turkse Lira p.p.
Wat je misschien beter kunt overslaan is de witte wijn (maar das een kwestie van smaak).
Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
  • ZenHotels.com
0.4 km van Hotel Ambrosia
Meer hotels in Bitez bekijken
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader prima naar mijn zin gehad. Service is top! Vooral Guven, Gülden, Zaki, Sultan, Ahmet en Onur wil ik bedanken voor de uitstekende zorg, de rest natuurlijk ook! Eten was lekker en de shows waren leuk. Het hotel is schoon inclusief de kamers! Schoonmaaksters zijn ook aardig. Zeker een vakantie om gezellig en ontspannen tot rust te komen! Boulevard is gezellig! Strand is tegenover het hotel. Daarnaast is alles dichtbij. Er is mogelijkheid om Griekenland te bezoeken in 20 minuten met de Ferry en zo nog meer dingen.

Datum van verblijf: juli 2016
Ambrosia_Manager, General Manager van Hotel Ambrosia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016

Thank you for your kind words ,its nice to hear you enjoyed yourselves and for us it was a pleasure to have you stay .We lookforeward to seeing you again in the not too distant future ,keep in touch .

Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is uitstekend! De ligging, kamers, eten en vooral het personeel! Dit hotel is echt een aanrader. Elke avond een show. Je verveelt je niet! Guven beste ijsjesman ! En Gülden zal ervoor zorgen dat je altijd tevreden blijft! Topservice! Ik ga hier zeker nog keer heen!

Datum van verblijf: juli 2016

Many thanks for sharing your review on Trip Advisor ,delighted to hear you enjoyed your stay and our personel were helpful ,it was a pleasure to have you stay .See you soon again .

Beoordeeld op 18 november 2015

Hoe het in het hoogseizoen is, weet ik niet maar toen wij er waren, was het hier redelijk rustig, mede door de locatie buiten het stadje maar de Dolmus naar Bodrum stopt voor de deur dus je bent zo ergens. Het hotel ligt direct aan het strand van de baai van Bitez. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitstekend. Wij vonden het er fijn

Datum van verblijf: oktober 2015
Ambrosia_Manager, General Manager van Hotel Ambrosia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2015

Thank you so much for your review ,it was our pleasure to have you stay with us ,please God next year we will see you again

Beoordeeld op 5 juli 2015 via mobiele applicatie

Prima,hotel met een bijzondere verzorging van Reset Aykas,
En de beachboys Cengez,Mehmet en Iven. Ik wil dan ook mijn stem uitbrengen op Resat Aykas.voor het restaurant
En Cengez Turk(Boran en Mehmet Obenz voor het strand gebeuren. En natuurlijk Iven met zijn ijsjes.

Datum van verblijf: juli 2015
Ambrosia_Manager, General Manager van Hotel Ambrosia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2015

Thank you soo much its good to hear you enjoyed yourselves,we look foreward to seeing you soon

Beoordeeld op 4 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij komen hier al vele jaren. Altijd een warm welkom. Zeer vriendelijk personeel. Zowel in het hotel als in het restaurant (dit jaar een nieuwe goede kok) en ook op het strand met de leuke en zorgzame beach boys Cengiz Boran en Mehmet Özbent en niet te vergeten Richard Gir (met 6 eyes 😄, watching his guests). Thanks guys 👍😘

Datum van verblijf: juli 2015
Ambrosia_Manager, General Manager van Hotel Ambrosia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2016

As always it was our pleasure to have you stay ,your kind words have been passed along to our staff and hopefully we will have the pleasure of your company in the not too distant future