Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 120
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 120
Aanbieding bekijken
Destinia.com
US$ 110
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03-04-23
Expedia.comUS$ 121
Trip.comUS$ 121
ZenHotels.comUS$ 122
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (944)
Beoordelingen filteren
944 resultaten
Waardering van reizigers
822
84
19
9
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
822
84
19
9
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 944 beoordelingen
Beoordeeld op 7 januari 2021 via mobiele applicatie

Voor zaken in Bitez, het Ramada hotel ons thuis voor 10 dagen tijdens Corona lock down Turkije.

Positieve punten:

Vriendelijke ontvangst, aardig personeel.
Zorgvuldige Corona benadering, temperatuur gemeten en overal mogelijkheid tot reinigen handen en mondkapjes.
Een mooie schone kamer met een heerlijk bed en badkamer, met prachtig uitzicht op de baai.
Prima ontbijt met volop keuze!
Mooie sport gelegenheid met binnenzwembad
Mooi restaurant met prachtig uitzicht. Helaas spreekt het personeel gebrekkig Engels.
Heerlijk terras waar geluncht kan worden met gerechten van de “buiten grill”
Vlees van zeer goede kwaliteit.
Heerlijke tempura garnalen.
Veel keus in soushi.

Negatief:

In Turkije is het verplicht om altijd in openbare gebouwen mondkapjes te dragen.

In het hotel, dragen 60% van de gasten geen mondkapjes en in de restaurants lopen zelfs 90%!!! van de gasten zonder mondkapjes rond
De “gasten” worden hier door de staf niet op gewezen.

Koffie niet te drinken!

Maaltijden in het restaurant een 6,
De pasta’s ronduit slecht,
Pasta met truffel en champignons (1 champignon en niet te traceren truffel).
Pasta bolgnaise, smakeloos.
Bij alle gerechten wordt weinig groente geserveerd

Een fijn hotel om te verblijven maar helaas is het restaurant niet echt geweldig en door de “lockdown” was het niet mogelijk elders te eten.

Datum van verblijf: januari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank louisez93
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramada Bodrum, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2021

Hallo, onze beste gast;
We zijn erg blij te vernemen dat u een prettige tijd heeft in ons hotel en dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

Als medewerkers van Ramada Resort Bodrum is het doel van ons hele team om de tevredenheid van onze gasten te verzekeren door de hoogste servicekwaliteitsnormen te bieden en we streven ernaar om dit te bereiken. Uw opmerkingen en meningen zijn van groot belang zodat we de servicenormen kunnen leveren die we nastreven.
Verder vraag ik u mijn oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring te aanvaarden. Het spijt me dat ons team niet in staat is geweest om effectief aan uw verzoeken te voldoen en de problemen te elimineren die ervoor zorgden dat u vandaag contact met ons opnam. Ik zou willen zeggen dat dit soort problemen zeldzaam zijn en niet onze uitstekende klantrelaties en feedback van gasten vertegenwoordigen.
Ik hoop dat we al uw negatieve ervaringen tijdens uw volgende verblijf zullen veranderen.
We willen u graag laten weten dat we vereerd zullen zijn u bij uw volgende bezoek aan Bodrum weer te mogen verwelkomen in Ramada Resort Bodrum.
Beste wensen...
Guest Relations Manager
Özge Gül İnci

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 24 januari 2023

Datum van verblijf: december 2022
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 november 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramada Resort by Wyndham Bodrum, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2022

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramada Resort by Wyndham Bodrum, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2022

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramada Resort by Wyndham Bodrum, Genel Müdür van Ramada Resort by Wyndham Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken