TripAdvisor

Beoordeling van Almera Restaurant

Almera Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 111 Restaurants in Bitez
Keukens: Turks
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bediening en heerlijk gegeten.
Hollands sprekende eigenaar die zijn zaken daar goed op orde heeft.

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

's middags gratis op een strandbedje gelegen langs de kustlijn. Ook kan je er lekker zitten om rustig een drankje te doen. Het eten 's avonds smaakte ook prima! Prijs/kwaliteit verhouding ruim voldoende.
Het personeel was heel enthousiast en behulpzaam! Nadat een iemand van het personeel ons hoorde praten over een taxi bood hij direct aan dat zij ons wel terug naar het hotel zouden brengen. Super!
Almera is zeker een aanrader!

17 augustus 2019 beoordeeld

Zeer goed betrouwbaar schoon en vriendelijk echt een plek uit duizenden echt een aanrader.
Een plek om nooit te vergeten.
En Emre onvergetelijk.

15 augustus 2019 beoordeeld

Almera is een echte aanrader op de boulevard van Bitez! Heel gastvrije bediening onder leiding van Serkan die graag een praatje komt maken. We begonnen met koffie om uiteindelijk te blijven lunchen. Heerlijke banken en de kinderen kunnen zo de zee in om te zwemmen. Ook 's avonds gegeten: erg goed! Voor een paar (en niet meer dan een paar) lira meer écht de beste tent van de boulevard.

9 augustus 2019 beoordeeld

Alles begint met locatie en vriendelijk personeel. Die zijn beiden aanwezig. Het eten is uitstekend en een prachtige overzichtelijke menukaart. De wijn is goed. Wij hebben voornamelijk de lunch genoten, meerdere dagen en de ontvangst is elke keer aller hartelijkst. Speciale wensen wordt soepel op ingespeeld. Een absolute aanrader in deze heerlijke vakantiebestemming.

Reizigers die Almera Restaurant bekeken, bekeken ook

Bodrum, Bodrum schiereiland
Yalikavak, Bodrum schiereiland

Bitez, Bodrum schiereiland

In Almera Restaurant geweest? Deel je ervaringen!