Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel, met kleine kamers, hotel heeft 3 sterren, waarschijnlijk gekregen op de twee zwembadjes.
De kamers zijn klein, met harde bedden, erg vochtig, badkamer zat na twee dagen vol schimmel en schoonmaken was niet echt aan de orde.
Het eten was wat je kan verwachten in een drie sterren resort, eenvoudig.
De poolbar was erg vies, alles plakte. Glazen waren smerig.
Enigste pluspuntje was het personeel, deze waren erg vriendelijk.
Mijn beoordeling;
Hygiëne ; 2
Accomodatie ;5
Eten;5
Klantvriendelijkheid ;7

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017

wij hebben 6 dagen in paloma bitez hotel verbleven,net als 2jaar geleden een fantastische vakantie gehad,lekker eten! 1ste dag in een kamer dicht bij de bar,maar we kregen dag nadien al een andere kamer die geweldig rustig was doch dichtbij het zwembad.op 6dagen 3 x gepoetst , elke dag zeker verse handdoeken.ze zien ons zeker weer.

Kamertip: beneden kamers maar dicht bij het zwembad
Beoordeeld op 24 september 2017

Prima service. Na een nacht slecht geslapen te hebben op een te hard bed een top matras gevraagd en gekregen. verder 14 nachten prima geslapen. de kamers zijn klein maar worden goed schoongemaakt .Elke dag schone handdoeken en de lakens 3 keer per week. kleine douche ruimte met altijd warm water en een prima krachtige straal. airco naar wens in te stellen, gaat wel uit als je de deur open doet en de kamer verlaat. Een nachtportier die dronken mensen tot rust maant. De hele dag door eten te krijgen. Keuze of je voor de lunch naar het restaurant gaat of eten haalt bij de snackbar.Vriendelijk personeel.Voldoende bedjes bij de zwembaden. Handdoekje leggen is afhankelijk van de gasten. Dagen niet gezien en dagen van een paar handdoeken. Dagen van in de rij staan om eten te kunnen pakken en evenzo gelijk kunnen pakken. Gewoon een zeer relaxt hotel op een prima locatie nog geen 5 min. van het strand. Bus die ieder kwartier stopt voor de deur. Niet vergeten dat het een 3 sterren hotel is en geen 5.

Kamertip: Bij de kamers beneden lopen er altijd mensen langs je terras. Boven deel je het terras met je buren
  • Reistype: Reisde alleen
PalomaBodrum, Genel Müdür van Bitez Paloma Family Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017

Dear Guest,

Thank you very much fot your commnets,

Hope to see you again,

Kind Regards.

Serkan Dikmen

Beoordeeld op 4 september 2017

Vanwege de goede reviews hebben we onze vakantie bij Paloma Family Club geboekt. Aankomst eind augustus. We hadden een familiekamer links boven bij receptie/poolbar. Deze kamers zijn niet gerenoveerd. Toen we aankwamen stonk de kamer vreselijk naar rioollucht, deze stank is ook niet meer weggegaan. De plank in de kast zat los, 1 poot ontbrak onder het bed waardoor hij kantelde en de douche zat vol met schimmel. Voor het balkon stond een grote boom, waardoor het gehele uitzicht was verdwenen.
Het ontbijt was matig. Er lagen grote broden waar je zelf stukken vanaf moet snijden. Persoonlijk hou ik daar niet zo van want iedereen zit dus met zijn/haar handen aan jouw brood. Verder lag er meer salades en olijven, niet heel uitgebreid.
Het avondeten was prima. Om half 8 was het wel helemaal vol, waardoor wij uiteindelijk de andere dagen maar rond half 9 gingen eten. Er waren geen tafeltjes vrij of je stond een kwartier in de rij bij de kok. Ik miste de bordjes met uitleg wat voor een gerecht het was. Het eten was niet afgedekt waardoor er dus een wespennest op de zoete toetjes zat. Niet heel smakelijk en stond tegen om dan zo’n toetje te nemen.
Schoonmaak: Dat kennen ze daar niet . De poep-spetters van de vorige gasten zaten nog onder bril tegen het einde van onze vakantie. Het beddengoed is niet verschoond en zat vol gaten. Alleen de handdoeken werden verschoond als je ze op de grond legde.
Personeel: deden totaal geen moeite voor je. Om bestek moest je steeds zelf vragen. Paar keer naar de receptie geweest om iets te vragen. Ook daar kreeg je niet de indruk dat ze iets voor je wilde doen.
We konden de kamer niet langer huren en er is geen ruimte om op te frissen/douchen. Openbare wc was zo vies, dat we voor de avondvlucht maar ergens in de bosjes hebben omgekleed. Heel slecht.
Wij zijn best veel gewend en zijn ook totaal geen types die snel zouden klagen, maar hier gaan wij niet meer heen. We hebben wat andere gasten gesproken en hebben allemaal hetzelfde ervaren. De reviews waren van vorig jaar en toen was het kennelijk beter dan dit jaar.
Al met al was het voor die prijs wel redelijk, maar er zijn te veel verbeterpunten in de kleine dingen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Hier gaan wij nooit meer heen

Hygiëne vreselijk.... eten is koud en echt slecht en wat een wespen.. nog nooit zoiets meegemaakt ... dus maar uit eten zoals heel veel gasten ook maar gingen doen..... barpersoneel is vriendelijk maar bij de receptie hoef je niets te verwachten........ zelfs voor dit geld gaan wij nooit meer hier naar toe

Barpersoneel is vriendelijk maar bij de receptie hoef je niets te verwachten