Beoordeeld op 4 september 2017

Vanwege de goede reviews hebben we onze vakantie bij Paloma Family Club geboekt. Aankomst eind augustus. We hadden een familiekamer links boven bij receptie/poolbar. Deze kamers zijn niet gerenoveerd. Toen we aankwamen stonk de kamer vreselijk naar rioollucht, deze stank is ook niet meer weggegaan. De plank in de kast zat los, 1 poot ontbrak onder het bed waardoor hij kantelde en de douche zat vol met schimmel. Voor het balkon stond een grote boom, waardoor het gehele uitzicht was verdwenen.
Het ontbijt was matig. Er lagen grote broden waar je zelf stukken vanaf moet snijden. Persoonlijk hou ik daar niet zo van want iedereen zit dus met zijn/haar handen aan jouw brood. Verder lag er meer salades en olijven, niet heel uitgebreid.
Het avondeten was prima. Om half 8 was het wel helemaal vol, waardoor wij uiteindelijk de andere dagen maar rond half 9 gingen eten. Er waren geen tafeltjes vrij of je stond een kwartier in de rij bij de kok. Ik miste de bordjes met uitleg wat voor een gerecht het was. Het eten was niet afgedekt waardoor er dus een wespennest op de zoete toetjes zat. Niet heel smakelijk en stond tegen om dan zo’n toetje te nemen.
Schoonmaak: Dat kennen ze daar niet . De poep-spetters van de vorige gasten zaten nog onder bril tegen het einde van onze vakantie. Het beddengoed is niet verschoond en zat vol gaten. Alleen de handdoeken werden verschoond als je ze op de grond legde.
Personeel: deden totaal geen moeite voor je. Om bestek moest je steeds zelf vragen. Paar keer naar de receptie geweest om iets te vragen. Ook daar kreeg je niet de indruk dat ze iets voor je wilde doen.
We konden de kamer niet langer huren en er is geen ruimte om op te frissen/douchen. Openbare wc was zo vies, dat we voor de avondvlucht maar ergens in de bosjes hebben omgekleed. Heel slecht.
Wij zijn best veel gewend en zijn ook totaal geen types die snel zouden klagen, maar hier gaan wij niet meer heen. We hebben wat andere gasten gesproken en hebben allemaal hetzelfde ervaren. De reviews waren van vorig jaar en toen was het kennelijk beter dan dit jaar.
Al met al was het voor die prijs wel redelijk, maar er zijn te veel verbeterpunten in de kleine dingen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Hier gaan wij nooit meer heen

Hygiëne vreselijk.... eten is koud en echt slecht en wat een wespen.. nog nooit zoiets meegemaakt ... dus maar uit eten zoals heel veel gasten ook maar gingen doen..... barpersoneel is vriendelijk maar bij de receptie hoef je niets te verwachten........ zelfs voor dit geld gaan wij nooit meer hier naar toe

Barpersoneel is vriendelijk maar bij de receptie hoef je niets te verwachten

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Dit jaar voor de tweede keer vakantie gevierd in hotel Paloma family club Bitez. Vorig jaar een een heerlijke vakantie gehad in een schoon hotel met vriendelijk personeel, mooi zwembad en een fijne sfeer. Eten was niet altijd onze smaak maar het was goed bereid en er was genoeg voor alle gasten. Perfect voor een samengesteld gezin van 8 personen variërend van pubers tot een peuter.
Dit jaar was dit helaas anders.

Bij aankomst in het hotel de verkeerde kamers toegewezen gekregen terwijl wij bij boeking (een jaar geleden) al aangeven hadden kamers dichtbij elkaar te willen i.v.m minderjarige kinderen (puberleeftijd) ook telefonisch met de manager gesproken twee weken voor aankomst en de kamers dichtbij elkaar waren geregeld volgens haar. bij aankomst zaten we verspreid over het park. Het heeft vijf dagen geduurd voordat iedereen de juiste kamer had.

De hygiene van de kamers is in een jaar tijd erg verslechterd. De schimmel en rioollucht kwam je tegemoet (vooral in de familiekamers) onder het bed ligt stof verzameld van ongeveer een jaar. Van de 15 dagen dat wij hier vakantie vierden hebben we een aantal keer zelf moeten vragen om schone handdoeken en toiletpapier. Met blote voeten in je hotelkamer lopen resulteert in gitzwarte voeten.

De bedden zijn erg hard maar je kan om een topmatras vragen en dan slaap je heerlijk zacht.

Het zwembad is prima maar had dit jaar niet genoeg ligbedden. Handdoeken worden 's avonds al neergelegd. Bij navraag bij de receptie werd er gezegd dat als je een bedje wil, je inderdaad je handdoeken 's avonds moet neerleggen. Alle principes overboord gegooid dit zelf ook maar gedaan. Hygiene rondom het zwembad niet op peil. Bordjes van het eten en bekers blijven vaak een aantal uren staan. Er is geen plek om
Je bordje zelf weg te brengen.

Personeel is overigens wel erg vriendelijk (vooral het personeel wat achter de bar staat en rondom het zwembad werkt) maar werkt zoveel dat het ook bijna niet te verwachten is dat ze nog 'hard' kunnen werken. Schone werkkleding krijgen ze geloof ik niet want de shirts zijn erg smoezelig en ruik je van ver af.

Het eten vonden wij dit jaar ronduit slecht. Niet gevarieerd en nergens staat bij wat je überhaupt eet. De wespen ontmoeten zich massaal op de toetjes. Tot 10 uur is er ontbijt maar om 9.15 worden sommige producten niet meer gemaakt/aangevuld.

Om 12 uur moet je uitchecken op je vertrekdag. Een late checkout was niet mogelijk (wij vlogen pas 22.30) Hier hadden wij alle begrip voor. Er is alleen geen ruimte om voor vertrek nog te douchen of om te kleden. Wij hebben ons achter het gebouw moeten omkleden. De wc is ook een optie maar ook deze is ontzettend smerig.

Ondanks al deze punten hebben wij met elkaar een fijne vakantie gehad. Je kan heerlijk eten en winkelen in Bitez en Gumbet. Toch was dit voor ons de laatste keer.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 november 2016

Rustig gelegen hotel.
Mooie schone zwembaden.
Ruime kamer.
Lekker eten
Vriendelijk personeel.
Redelijk dicht bij het strand.
Sommige plekken niet zo makkelijk in het water te komen.
Leuke boulevard.
Goede betaalbare vakantie gehad!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

2de Keer Voor Ons. Echt weer een top vakantie gehad. Eten werd na een tijdje wel wat variatie loos. Waren in eerste instantie niet helemaal tevreden over de kamer. Maar werd gelijk opgelost. Heerlijk kunnen zonnen en winkelen. Onze dochter vond het ook fantastisch.

Datum van verblijf: oktober 2016