“Al onze verwachtingen zijn overtroffen ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Al onze verwachtingen zijn overtroffen, ruimschoots!”
Beoordeeld op 23 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Ik heb in oktober 2008 zakelijk een trip gemaakt op de Kaptan Yarkin. Altijd is in mijn achterhoofd de wens blijven spelen om op deze geweldige boot nog eens een familievakantie te houden. De schitterende boot, de vriendelijke bemanning en vooral het zeilen en de omgeving: ik wilde het nog minimaal één keer beleven. Afgelopen 13 juli was het zover. Met 8 personen (ouders, [schoon]kinderen en kleinkinderen) gingen we aan boord van de Kaptan Yarkin.

Ik zag haar liggen en na twee stappen op het dek kwam de herinnering weer helemaal terug. Prachtig en wat zag de Kaptan Yarkin er goed uit!! Perfect onderhouden, betere faciliteiten en verder de originele kleuren, het prachtige teakhouten dek en de schitterend gelakte houten afwerking. Het was thuiskomen en het weerzien was fantastisch.

We hebben een perfecte week gehad met alles wat je maar kunt verwachten: mooie baaitjes, leuke dorpjes en haventjes, schitterende natuur, goed weer, lekker zwemmen, 'SUP'pen, snorkelen, het was prima en uiterst relaxt. Wat de vakantie voor ons een extra dikke plus gaf, was de bemanning. Kapitein Mustafa, kok Okai en de stewards Hasan I en II maakten onze trip tot een écht ongelofelijke ervaring.

Super vriendelijk, heel servicegericht en echt erop gebrand om onze vakantie tot een onvergetelijke ervaring te maken. Nogmaals heel veel dank daarvoor!! De maaltijden van kok Okai waren een sterrenrestaurant waardig. De bediening en service van de beide Hasan's was zo goed, dat we ons bijna schaamden. Zij wisten wat je wilde voor je het had gevraagd!

Dan het zeilen: we hadden kapitein Mustafa gevraagd of we bij flinke wind ook zouden gaan zeilen. Nou, dat hebben we gedaan! Het stuurboord gangboord werd door de golven overspoeld toen we flink aan de wind zeilden. Geweldig! Ik bedankte kapitein Mustafa: "Captain, I really loved it!!" Grijnzend zei hij: "So did I".

De schitterende boot, het mooie weer, de prachtige omgeving, de relaxte sfeer en bovenal de fantastische bemanning die alles deed om ons een fijne week te laten hebben: het heeft onze verwachtingen ver overtroffen.

Ook René en Edith bedank voor jullie tips, adviezen en geweldige afhandeling van alles wat nodig was voor de reis. Dank jullie allemaal van Flaka voor een week die we nooit vergeten!!

Datum van verblijf: juli 2019
24 jul 2019
Dank voor bijzonder vriendelijke woorden en dat u met ons mee bent geweest! We plannen u graag nog een keer in maar dan hopelijk over iets minder lang als meer dan 10 jaar! :) Groeten, ook van Edith namens het hele Flaka team!
Sybille B
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een week met een gouden randje”
Beoordeeld op 4 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De keuze voor FLAKA was voor ons het zeilen. En inderdaad werden de zeilen zodra maar even mogelijk gehesen. Met de stevige wind meer dan fantastisch. Het was ook een week van de mooiste baaien, het helderste water, prachtige natuur en adembenemend zonsopkomst en ondergang. Ook de crew was geweldig, goed zeemanschap en grote gastvrijheid werden door de meer dan perfecte kapitein Mehmet, de geweldig kok Hassan gecombineerd. Ontbijt,lunch en diner werden door de zeer accurate Tafur en Baris verzorgd. Zodra je opstond, tot je naar bed ging werd je door hen met koffie, drankjes noem maar op , in de watten gelegd, in 1 woord fantastisch. Zonnen, zwemmen, snorkelen, voor alles was tijd en materiaal. Edith en Renee, FLAKA staat echt voor vriendschap, veel plezier en betrokkenheid SUPER

24 jul 2019
Dank u wel voor de fantastische bijdrage aan deze site. Het was super u aan boord te hebben. Groeten namens de hele crew en in het bijzonder kapitein Mehmet en zijn staf.
RachelEun ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 26 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een unieke en geweldige ervaring was deze fantastische reis op zee! In willekeurige volgorde: de gastvrijheid en verzorging, het prachtige zeilschip, de lieve bemanning, het eten, de 'menemen', de zee, het zwemmen in de baai, de eilanden, de pittoreske dorpjes, de dolfijnen onderweg, het zeilen, de muziek, en bovenal de gezelligheid en verbinding met een groep mooie mensen. Dat je zoveel fijne dingen kunt meemaken in één week! René en Edith, teşekkürler voor het mogelijk maken van deze unieke vakantie!

Je leeftijdgroep 50-64
Ingrid B
“Waardevolle herinneringen”
Beoordeeld op 25 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

10 jaar geleden hebben we al een keer voor Flaka gekozen. In al die jaren is deze vakantie ons het meest bijgebleven. Toen we een vakantie aan het zoeken waren om met ons gezin het 35 huwelijksjubileum te gaan vieren, kwamen we weer bij Flaka terecht. Dit was een goede beslissing. Aankomen op de boot voelde als thuiskomen. De bemanning was ook dit keer weer ontzettend vriendelijk. Elke dag werd er een heerlijke en verse maaltijd geserveerd. In overleg met de gasten werd vervolgens de dagroute opgesteld. De kapitein bracht ons naar de mooiste plekjes. Samen met het gezin hebben wij ontzettend genoten van de rust en de verschillende eilanden die we hebben gezien.

26 jun 2019
Dank je wel voor jullie lieve bijdrage. Het was een groot plezier om jullie allemaal aan boord bij ons te hebben en zijn super blij dat jullie met elkaar zo hebben genoten. Graag gedaan! Hartelijke groeten van ons en de crew!
Plertje
Emst, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Herontdekt !!”
Beoordeeld op 23 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

14 jaar geleden hebben we ook al eens deze prachtige reis gemaakt naar de Dodekanesos eilanden, die onderdeel uitmaken van de zuidelijke Sporaden. Het was toen al heel gaaf, maar nu met deze vrienden groep en de SUPER bemanning onder leiding van Kaptan Mehmet een herontdekking. Wat ontzettend GAAF om deze reis weer te maken. Patmos, Kalymnos en het prachtige groene Lipsi het was een fantastische reis!!! En als klap op de vuurpijl dolfijnen gezien onderweg. Crew, zeilvrienden en Edith en Rene enorm bedankt!!!

26 jun 2019
Dank je wel voor je fijne woorden, het was een magische week die we niet zullen vergeten! Snel weer!
itsmesann ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Doen!”
Beoordeeld op 20 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Als je de kans krijgt doe deze zeiltrip! Zo uniek op alle fronten. De reis, het zicht, de geur, de kleur. De waanzinnige crew en eigenaars het eten de verzorging.. het was wederom te lastig weer van boord te moeten. Dank Flaka!

26 jun 2019
Dank je Sanne voor je mooie bericht! We vonden het super fijn jullie bij ons te hebben en zien graag uit naar nog een keer! Groeten ook van kapitein Mehmet en zijn Crew!
Carol v
“Super mooie ervaring!”
Beoordeeld op 20 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vorige week samen met mijn zus en vriendinnen gezeild met Flaka. Voor mij was het de eerste keer om de vakantie op een zeilboot door te brengen. Best spannend dus, maar ik kan het iedereen aanraden! Wat een super vakantie het gevoel van vrijheid en de hele dag wordt alles geregeld en verzorgd. Super lieve en zorgzame crew en een kok die kan toveren in de keuken. De mooiste baaien en dorpjes gezien.
Zeker voor herhaling vatbaar!

23 jun 2019
Dank je wel, fijn datbje zo'n leuke week hebt gehad!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren