“Waardevolle herinneringen”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Ingrid B
“Waardevolle herinneringen”
Beoordeeld op 25 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

10 jaar geleden hebben we al een keer voor Flaka gekozen. In al die jaren is deze vakantie ons het meest bijgebleven. Toen we een vakantie aan het zoeken waren om met ons gezin het 35 huwelijksjubileum te gaan vieren, kwamen we weer bij Flaka terecht. Dit was een goede beslissing. Aankomen op de boot voelde als thuiskomen. De bemanning was ook dit keer weer ontzettend vriendelijk. Elke dag werd er een heerlijke en verse maaltijd geserveerd. In overleg met de gasten werd vervolgens de dagroute opgesteld. De kapitein bracht ons naar de mooiste plekjes. Samen met het gezin hebben wij ontzettend genoten van de rust en de verschillende eilanden die we hebben gezien.

Datum van verblijf: juni 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
26 jun 2019
Dank je wel voor jullie lieve bijdrage. Het was een groot plezier om jullie allemaal aan boord bij ons te hebben en zijn super blij dat jullie met elkaar zo hebben genoten. Graag gedaan! Hartelijke groeten van ons en de crew!
Plertje
Emst, Nederland
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Herontdekt !!”
Beoordeeld op 23 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

14 jaar geleden hebben we ook al eens deze prachtige reis gemaakt naar de Dodekanesos eilanden, die onderdeel uitmaken van de zuidelijke Sporaden. Het was toen al heel gaaf, maar nu met deze vrienden groep en de SUPER bemanning onder leiding van Kaptan Mehmet een herontdekking. Wat ontzettend GAAF om deze reis weer te maken. Patmos, Kalymnos en het prachtige groene Lipsi het was een fantastische reis!!! En als klap op de vuurpijl dolfijnen gezien onderweg. Crew, zeilvrienden en Edith en Rene enorm bedankt!!!

26 jun 2019
Dank je wel voor je fijne woorden, het was een magische week die we niet zullen vergeten! Snel weer!
itsmesann ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Doen!”
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Als je de kans krijgt doe deze zeiltrip! Zo uniek op alle fronten. De reis, het zicht, de geur, de kleur. De waanzinnige crew en eigenaars het eten de verzorging.. het was wederom te lastig weer van boord te moeten. Dank Flaka!

26 jun 2019
Dank je Sanne voor je mooie bericht! We vonden het super fijn jullie bij ons te hebben en zien graag uit naar nog een keer! Groeten ook van kapitein Mehmet en zijn Crew!
Carol v
“Super mooie ervaring!”
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vorige week samen met mijn zus en vriendinnen gezeild met Flaka. Voor mij was het de eerste keer om de vakantie op een zeilboot door te brengen. Best spannend dus, maar ik kan het iedereen aanraden! Wat een super vakantie het gevoel van vrijheid en de hele dag wordt alles geregeld en verzorgd. Super lieve en zorgzame crew en een kok die kan toveren in de keuken. De mooiste baaien en dorpjes gezien.
Zeker voor herhaling vatbaar!

23 jun 2019
Dank je wel, fijn datbje zo'n leuke week hebt gehad!
Claudia E
Amersfoort, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldige zeilweek met Flaka!”
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Net terug van een week zeilen met Flaka. Wat een aanrader! Prachtige boot, geweldige kapitein en bemanning en enorm mooie omgeving.
De verzorging door de crew was top: heerlijk eten, goede service, mooie route, als maar even kon qua wind gingen de zeilen omhoog en de motor uit.
Volgend jaar weer!

Miranda T
2 beoordelingen
“Fantastisch !”
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Naar de prachtigste baaien rond Bodrum gezeild en gevaren. Relaxen , zwemmen, suppen, kanoën en heerlijk eten . De crew is professioneel en super aardig. Een echte aanrader als je weekje zorgeloos wilt genieten .

26 jun 2019
dank je wel voor je lieve reaktie! Het was super gezellig je weer bij ons aanboord te hebben en de crew heeft met plezier voor jullie gezorgd! Tot ene volgende keer!
klaasenlu ...
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Net als 10 jaar geleden wederom fantastisch!”
Beoordeeld op 18 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat was het weer geweldig om een week met Flaka een Blue Cruise te maken met ons gezin! Deze reis gemaakt om te vieren dat we 35 jaar getrouwd zijn. Dit keer de Griekse trip gedaan. Was ook prachtig. Niets is de bemanning te veel. Wil je suppen of kanoën? Voordat je het weet liggen die al te water. 3 x per dag samen met je gezin aan een prachtig gedekte tafel genieten van het heerlijke eten en drinken is al uniek. Alles is brandschoon aan boord. Schoenen uit, bikini en zwembroek aan en een week lang genieten en herinneringen maken.
En als kers op de taart bij thuiskomst een ingelijste gezinsfoto met een hartelijke groet van Flaka ontvangen; hoe persoonlijk wil je het hebben? Wij zeggen: niet twijfelen ga met Flaka meezeilen en het genieten is met geen geld te betalen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.