“Net als 10 jaar geleden wederom fantastisch!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
klaasenlu ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Net als 10 jaar geleden wederom fantastisch!”
Beoordeeld op 18 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat was het weer geweldig om een week met Flaka een Blue Cruise te maken met ons gezin! Deze reis gemaakt om te vieren dat we 35 jaar getrouwd zijn. Dit keer de Griekse trip gedaan. Was ook prachtig. Niets is de bemanning te veel. Wil je suppen of kanoën? Voordat je het weet liggen die al te water. 3 x per dag samen met je gezin aan een prachtig gedekte tafel genieten van het heerlijke eten en drinken is al uniek. Alles is brandschoon aan boord. Schoenen uit, bikini en zwembroek aan en een week lang genieten en herinneringen maken.
En als kers op de taart bij thuiskomst een ingelijste gezinsfoto met een hartelijke groet van Flaka ontvangen; hoe persoonlijk wil je het hebben? Wij zeggen: niet twijfelen ga met Flaka meezeilen en het genieten is met geen geld te betalen.

Datum van verblijf: juni 2019
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Wederom superrr!!!!”
Beoordeeld op 25 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Ik blijf het zeggen, het was wederom SUPER! aan boord. Gezellige groep mensen en nieuwe contacten op gedaan. Fantastische baaien en steden gezien. Ook de bemanning onder leiding van kapitein Seyfi was weer even gastvrij als altijd. Niets is de mannen teveel. Fantastisch. Edith en Rene weer heel erg bedankt voor de mooie week!!

Datum van verblijf: oktober 2018
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“GE-WEL-DIG”
Beoordeeld op 18 september 2018 voor een verblijf in september 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Ik ga geen lang verhaal schrijven want alles is al geschreven en ik kan het alleen maar beamen. Wij hebben met 12 jongens een fantastische week gehad met Kaptan Yarkin en z'n geweldige crew Seyfi, Oktay en Mehmed.

Eten en drinken is top geregeld, een ervaren kapitein die met je meedenkt, mooi schip, mooie omgeving, baaitjes en eilanden.

Zelfs als landrot kan ik een week met Kaptan Yarkin aan iedereen aanbevelen. Het is vrijwel onmogelijk om het niet leuk te vinden. Dikke 5 sterren!

Datum van verblijf: september 2018
_bmjansse ...
Arnhem, Nederland
“Dikke tien”
Beoordeeld op 15 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was een ongelooflijk mooie vakantie met de meest mooie plekje, strandjes en Griekse eilanden! Naast dat de kinderen en ik het super leuk vonden om te snorkelen, boarden, zwemmen en slapen op het dek werden we ook in de watten gelegd door een fantastisch crew!! Hasan meesterkok die fantastisch lekker eten maakten ( gezond, lekker en traditioneel), Mehmet de kapitein en andere Hasan die alles deden om ons een fantastische week te bezorgen!

Edith, Rene, Mehmet, Hasan en Hasan ontzettend bedankt het was een top week!!

Datum van verblijf: augustus 2018
3 sep 2018
Dank je wel Boukje namens het hele Flaka team voor je fijne review. Het was super leuk om jou en je dochters bij ons aan boord te hebben en we hopen je volgend jaar weer te mogen zien! Volgende keer geven we wel een tip voor een beter hotel en we boeken het zelfs graag inclusief de tickets en zonder meerkosten voor je. Hoef je dus niet (meer) zelf te doen!
itsmesann ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“fantastisch!”
Beoordeeld op 15 augustus 2018 voor een verblijf in juni 2018

Flaka.., staat voor
warmte,service,water,rust,lekker,lachen,mooie mensen, geweldige crew, heerlijke hut,pracht schip,eilanden,kalmte,nieuw, ontdekken,golven,zeilen,uitrusten,verwend worden,gastvrijheid, goede zorg,zwemmen,op dek slapen,mooie gepresenteerd en smakelijk vers voedsel, licht,(be)leven vanaf het water, de zee..Flaka staat voor niet van boot willen gaan, ooit nog...
Edith, Renee & crew, dank voor een fantastisch trip, een om nooit te vergeten!

Datum van verblijf: juni 2018
3 sep 2018
Dank je wel Sanne voor je lieve bericht! En graag gedaan! Er is niets leuker dan zien hoe we het iedereeen naar het zin kunnen maken en we doen het bijzonder graag. Groeten en natuurlijk... je mag altijd weer mee!
Marjanne ...
“Geweldige gezinsweek”
Beoordeeld op 8 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een topweek was het. Snorkelen, zwemmen, zeilen en spelletjes spelen terwijl we continu in de watten werden gelegd door de crew. De kok wist de meest geweldige gerechten uit zijn kleine keukentje te serveren, ongelofelijk. Het is zeker een aanrader voor een gezin en daarnaast hebben we allemaal geweldige mensen ontmoet. Minpunt was wel de grootte van de hutten maar ach... op dek slapen is toch veel lekkerder!

Datum van verblijf: juli 2018
3 sep 2018
Dank je wel voor je lieve review en natuurlijk zien we je graag een keer weer terug. Al onze kidsweeks zijn ook dit jaar weer een groot succes geweest en we willen er volgend jaar zeker weer een paar organiseren!
raymundp2 ...
Arnhem, Nederland
“Perfect all-inclusive sailing”
Beoordeeld op 25 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een perfect georganiseerde zeiltocht over de kristalheldere wateren van de Egeïsche zee. Ongelooflijk gastvrije en attente bemanning die voortdurend voor je klaar staat. Heerlijk en gezond eten in overvloed drie keer per dag. Slapen op het dek waardoor je wakker wordt van de opkomende zon. De Turkse kust en Griekse eilanden komen aan je voorbij terwijl je op het dek in de zon ligt met een boek en glaasje drinken in de hand. Een paar keer waait het harder en dan is er opspattend zeewater en klieft het schip door de zee. We doen kort kleurrijke dorpen aan in Turkije en op een Grieks eiland. We zwemmen iedere dag een paar keer in het onwaarschijnlijk heldere zeewater. Met de snorkel zien we prachtige vissen. We ontdekken dan standup paddeling toch best lastig is in het begin.
Al met al een onvergetelijke week waarbij je niet meer mee hoeft te nemen dan dat wat in je handbagage past in het vliegtuig. (zelfs voor dames!)

Datum van verblijf: juni 2018
Je leeftijdgroep 50-64
29 jun 2018
Dank je wel Raymund! We vonden het super leuk jullie bij ons te hebben en we zijn blijdat het zo'n mooie belevenis is geweest. We gaan het vast nog een keer over doen!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren