“Geweldig!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

BackPacke ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldig!”
Beoordeeld op 24 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vanaf het eerste moment voelden we ons thuis aan boord van de Kaptan Yarkin. We hebben een week lang zorgeloos genoten van een zonnige zeilreis langs de Turkse kust met zijn mooie baaien en eilanden. Heerlijk gezeild, gezwommen, gezond en helemaal tot rust gekomen. Vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Met dank aan de aardige en behulpzame bemanning, de gezellige medepassagiers en niet in de laatste plaats het ontzettend smakelijke eten aan boord. Het was een onvergetelijke week!

Je leeftijdgroep 50-64
29 jun 2018
Dank jullie wel! Het was super leuk om jullie bij ons aanboord te hebben en doen het graag nog een keer over! Blij dat jullie het zo gezellig hebben gevonden en het eten zo hebben weten te waarderen!
Plertje
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“SUPER WEEK!!!”
Beoordeeld op 24 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Zoals ook bij de vorige trips heeft de belevenis onze verwachting weer overtroffen. Jullie weten steeds weer nieuwe baaitjes en mooie plekken te vinden die fantastisch zijn. Een bijzondere en fantastische groep vrienden aan boord. Het was weer een Super Week op de Kaptan Yarkin.

26 jun 2018
Thanks for that Pierre! It was great having you guys on board with us as always and a thril taking you to some new destinattions. The Crew was stoked having you on board and Seyfi and his men are looking forward to recieving you again! Cheers!
Marian J
“Een geweldige week!”
Beoordeeld op 18 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Zon, zee, zeilen, en met een sup of snorkel het water in.

Deze week als onvergetelijk ervaren! Mooie plekken bezocht, heerlijk gegeten, verschillende activiteiten gedaan en lekker uitgerust. Echt overal werd aan gedacht!

De bemanning was vriendelijk en had zichtbaar passie voor hun werk. We werden goed verzorgt en kwamen zeker niks tekort. Heerlijke maaltijden, tussendoortjes enz.

Zeker een aanrader!!

24 jun 2018
Dank je Marian en super dat je bij ons was! Graag tot een volgende keer, je bent altijd welkom!
MarleenV5 ...
“A M A Z I N G”
Beoordeeld op 12 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Ik weet niet waar ik moet beginnen , het was werkelijk waar fantastisch!
Van het begin tot het eind.
Het eten is meer dan voortreffelijk , de bemanning is zeer kundig en gastvrij en toveren de lekkerste gerechten op tafel.
Het zeilen is heerlijk.
Ik kan iedereen een vakantie met Flaka meer dan aanraden.
Lieve Edith, Rene en crew, ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke week.

14 jun 2018
Dank je Marleen, het was super leuk om je bij ons aan boord te hebben en verheugen ons op een volgende keer! Groeten uit Bodrum!
marcelvan ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“De werkelijkheid is mooier dan de fantasie!”
Beoordeeld op 6 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Het is een ervaring en belevenis van de bovenste plank. Flaka met zijn geweldige team van medewerkers laten je met hun zeer warme innemende gastvrijheid, prachtige zeilschepen met zeer schone comfortabele hutten, de overheerlijke zelf gemaakte maaltijden, hun zeer goede service aanboord, hun passie voor hun land en vak, hun gevoel voor perfectionisme waardoor je aan niets ontbreekt gedurende het vaarprogramma of je verblijf aan boord, een speciale GAST voelen. Ik kan het iedereen aanbevelen om op deze manier Turkije of Griekenland vanaf het water en land te ontdekken. Mijn wens is terugkomen met mijn familie om deze ervaring en belevenis te delen. Bedankt Edith en Rene!

6 okt 2017
Graag gedaan en natuurlijk meer dan welkom! We zien jou en je familie graag terug als gast bij ons aan boord en gaan er weer een super reis van maken. Groeten van de hele Flaka Crew! Thanks!!
alomwel
Voorburg, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Ontzorging in optima forma bij Flaka,the blue cruise sailing specialist!”
Beoordeeld op 3 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Beste Rene, Edith en crew,

Wat een geweldige ervaring om met 2 prachtige schepen over de Egeische zee te varen. Perfecte ontvangst, duidelijke richtlijnen bij binnenkomst, mooie en goed verzorgde hut met alle benodigdheden aanwezig. Daarnaast graag een compliment voor de heerlijke groep met wie jullie werken. Zeilen, varen, heerlijk koken, bbq, spelletjes spelen, muziek maken, drinken en entertainen. Aan alles is gedacht en het gaat vanzelf. Niemand hoeft hier moeite voor te doen in jullie team. De flexibiliteit waarmee jullie onze groep hebben verzorgd was van grote klasse. Wens jullie nog vele mooie reisgezelschappen die een zelfde ervaring als wij mee mogen maken. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg AvL

Je leeftijdgroep 50-64
5 okt 2017
Dank je wel, we hebben het super graag gedaan en zijn enorm blij dat iedereen in de groep zo genoten heeft! Jullie zijn volgende keer weer enorm welkom. Groeten van de hele Crew van Flaka!!
M T
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Servicegerichter kan haast niet”
Beoordeeld op 1 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Werkelijk waar fantastisch! Deze ervaring vergeet ik nooit meer. De bemanning en de beide eigenaren stralen gewoon service en plezier uit. Nog voordat je wensen zijn uitgesproken hebben ze er al voor gezorgd. ALS je ooit een zeilvakantie wil doen in je leven, kies dan voor deze. Hutten waren schoon, alles aanwezig. Was erg leuk om het lokale eten te proeven die ze op de boot klaarmaakten met veel smaak. Met de bemanning een spelletje backgammon doen was één en al lol. Ik kan door blijven gaan

Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!!!!!

1 okt 2017
Dank je wel dat jullie aan boord waren en super veel liefde voor jullie en de aankomende baby! Het was een groot plezier om voor
Jullie een fijne reis te maken! Big Hug!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren