“De werkelijkheid is mooier dan de fantasie!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
marcelvan ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
“De werkelijkheid is mooier dan de fantasie!”
Beoordeeld op 6 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Het is een ervaring en belevenis van de bovenste plank. Flaka met zijn geweldige team van medewerkers laten je met hun zeer warme innemende gastvrijheid, prachtige zeilschepen met zeer schone comfortabele hutten, de overheerlijke zelf gemaakte maaltijden, hun zeer goede service aanboord, hun passie voor hun land en vak, hun gevoel voor perfectionisme waardoor je aan niets ontbreekt gedurende het vaarprogramma of je verblijf aan boord, een speciale GAST voelen. Ik kan het iedereen aanbevelen om op deze manier Turkije of Griekenland vanaf het water en land te ontdekken. Mijn wens is terugkomen met mijn familie om deze ervaring en belevenis te delen. Bedankt Edith en Rene!

6 okt 2017
Graag gedaan en natuurlijk meer dan welkom! We zien jou en je familie graag terug als gast bij ons aan boord en gaan er weer een super reis van maken. Groeten van de hele Flaka Crew! Thanks!!
alomwel
Voorburg, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Ontzorging in optima forma bij Flaka,the blue cruise sailing specialist!”
Beoordeeld op 3 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Beste Rene, Edith en crew,

Wat een geweldige ervaring om met 2 prachtige schepen over de Egeische zee te varen. Perfecte ontvangst, duidelijke richtlijnen bij binnenkomst, mooie en goed verzorgde hut met alle benodigdheden aanwezig. Daarnaast graag een compliment voor de heerlijke groep met wie jullie werken. Zeilen, varen, heerlijk koken, bbq, spelletjes spelen, muziek maken, drinken en entertainen. Aan alles is gedacht en het gaat vanzelf. Niemand hoeft hier moeite voor te doen in jullie team. De flexibiliteit waarmee jullie onze groep hebben verzorgd was van grote klasse. Wens jullie nog vele mooie reisgezelschappen die een zelfde ervaring als wij mee mogen maken. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg AvL

Je leeftijdgroep 50-64
5 okt 2017
Dank je wel, we hebben het super graag gedaan en zijn enorm blij dat iedereen in de groep zo genoten heeft! Jullie zijn volgende keer weer enorm welkom. Groeten van de hele Crew van Flaka!!
M T
1 beoordeling
“Servicegerichter kan haast niet”
Beoordeeld op 1 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Werkelijk waar fantastisch! Deze ervaring vergeet ik nooit meer. De bemanning en de beide eigenaren stralen gewoon service en plezier uit. Nog voordat je wensen zijn uitgesproken hebben ze er al voor gezorgd. ALS je ooit een zeilvakantie wil doen in je leven, kies dan voor deze. Hutten waren schoon, alles aanwezig. Was erg leuk om het lokale eten te proeven die ze op de boot klaarmaakten met veel smaak. Met de bemanning een spelletje backgammon doen was één en al lol. Ik kan door blijven gaan

Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!!!!!

1 okt 2017
Dank je wel dat jullie aan boord waren en super veel liefde voor jullie en de aankomende baby! Het was een groot plezier om voor
Jullie een fijne reis te maken! Big Hug!
Victor V
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Luxer zeil cruisen over de Turkse en Griekse wateren kan niet ”
Beoordeeld op 19 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Al vele jaren zeilen we de wateren van de Middellandse en Adriatische zee. Bareboat wel te verstaan, dus cruisen op een Gultet met een crew was nieuw voor ons.

Zeilers en niet-zeilers: Dit is een echte aanrader ! Wat een geweldige luxe ervaring is het om volledig verzorgd door de Turkse wateren te varen. Alle positieve reacties kunnen we bevestigen. Niets dan lof voor de organisatie en de zeer gastvrije crew!! Het eten was bovendien buitengewoon goed en veelzijdig. (En we zijn wel wat gewend)

De berichtgeving in de media dat de Turken in restaurants markten of hotels niet blij zijn met Europese toeristen is natuurlijk grote onzin. Integendeel, de locale bevolking is maar wat blij dat er toeristen blijven komen.

Nog een voordeel van Flaka cruises: taxi's/restaurants etc worden op verzoek voor je geregeld.

Chapeau Edit/Rene en Crew !!

Victor, Marian, Michelle Mireille Ritten

22 jul 2017
Bedankt Victor! Het was een groot plezier jullie aan boord te hebben mogen ontvangen. Fijn dat we jullie een heerlijke vakantie hebben kunnen geven. Bij deze nogmaals de hartelijke groeten van kapitein Seyfi en zijn bemanning en hopelijk tot ziens in 'de volgende haven' waar dat ook mag zijn....
irmabutte ...
Westzaan, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“fantastische zeilvakantie”
Beoordeeld op 1 september 2016 voor een verblijf in mei 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat hebben we genoten van onze zeilvakantie, zon, zee, zeilen, zwemmen, heerlijk eten en drinken in een prachtige omgeving.
Wat een TOP CREW. we kwamen niets te kort.
Het was fantastisch. Een overweldigende belevenis.
Een echte aanrader, niet twijfelen maar doen.
Voor ons een onvergetelijke vakantie.
Wij komen zeker nog een keer terug.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Alles was leuk
Minpunten: n.v.t
Reisgroep: Uitgebreide familie
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
14 jun 2017
Dank je wel Irma! Het was een feestje jullie aan boord te hebben! Graag tot nog eeeeeen keer!
Frank L
Vught, Nederland
Niveau 4 bijdrager
38 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
“De werkelijkheid is veel anders als je verwacht”
Beoordeeld op 29 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Op basis van de filmpjes van FLAKA en de toezeggingen hebben we een reis geboekt voor de Griekse eilanden.het eten is redelijk maar als je ze vergelijkt met wat ze aanbieden is er een groot verschil jammer gemiste kans.als een van de medereizigers niet had doorgezet hadden we misschien een Grieks eiland gehad.de kok doet zijn best met hij heeft maar is pas 18 jaar een relatief jonge bemanning,blue cruise nogmaals ja,maar FLAKA niet meer.de eerste dag op tijd naar de boot alleen naar een baai om de hoek gevaren,tweede dag na 2 uur pas vertrokken vanwege havenformaliteiten,ze kunnen van FLAKA een mooi bedrijf maken maar dan naar mijn mening wel op een ander wijze.ik snap ook niet dat met honderden ? Gasten erbij niets te vinden is op tripadvisor

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
6 aug 2016
Jammer dat het zo ervaren is. Een enkeling lukt het ons niet om de vakantie van hun leven te bezorgen. En ja, uitchecken uit Turkije duurt soms wat langer dan gedacht maar twee uur? Hmmm...De route was Bodrum - Kaylmnos - Nissiros - Symi - Datca - Knidos - Mercencik - Aquarium Bay. Een behoorlijk uitgebreide route en U mocht volgens mij toch zonder toeslag mee...? Nogmaals, jammer. Honderden gasten ieder jaar die terugkomen, vaak ieder jaar, doen ons toch maar besluiten te doen wat we doen. Misschien was dit niet helemaal uw vakantie. Het spijt ons zeer.
MauriceTi ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Om nooit te vergeten”
Beoordeeld op 24 oktober 2015 voor een verblijf in augustus 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Samen met 3 vrienden verbleven wij bij Flaka. Het schip waar wij op zaten was SY Musandira wat een prachtige jacht! Iedereen heeft zijn eigen hut met eigen badkamer en wc helemaal top!

Rene en de crew hadden een mooie route in petto voor ons, maar van te voren vertelde zei dat het altijd even koffie dik kijken is i.v.m hoe de wind staat. Logisch natuurlijk het is tenslotte een zeilboot.

Uiteindelijk hebben wij een rondje om Cos gevaren met elke dag een andere eiland in de buurt van cos, waar wij gingen aanmeren. Het hoogte punt voor mij was de 3e dag toen wij een eiland bezochten. Tenminste wij dachten dat het een eiland was. De crew verrassende ons, want het eiland bleek een active vulkaan te zijn!

Op de jacht zelf is de service uitstekende, wij kregen elke dag ontbijt en er was genoeg eten en drinken. Het ontbrak werkelijk aan niets. Ook bezochten wij een aantal baaien waar er heerlijk gesnorkeld kon worden, het water was elke dag rond de 27 graden!

Een zeilvakantie met Flaka is een avontuur dat mijn vrienden en ik het liefst elk jaar overnieuw doen! Ik raad dan ook iedereen aan om een keer mee te gaan.

groet,

Maurice

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Hoe schoon was de badkamer? Service
Pluspunten: Het zeilschip was prachtig en gevoel van vrijheid als je door het water gaat.
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren