Alessio N

TOP HOTEL BODRUM ✌🏻👌🏼

Beoordeling van Parkim Ayaz Hotel
5,0 van 5 bollen2 jun 2024 beoordeeld
Top hotel , animators Sam, en jester zijn heel goed en vriendelijk ik ben zeer content alles ligt in de buurt eten is goed het uitgaan leven is goed we vinden het hotel heel leuk perfecte vakantie ooit we komen nog eens zeker terug want het was prachtig!!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 jun 2024
Dear our Guest:

Thank you very much for all your compliments about us. We are so pleased to know you had a memorable holiday. I will pass your comments to all our staff as this is the greatest motivation for all of us.We appreciate receiving your comments as this is an invaluable tool in our continuous efforts to upgrade our services and facilities.We are looking forward to see you back in our hotel.

• ZenHotels.com
  • ZenHotels.com
10.2 km van Parkim Ayaz Hotel
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 2 juni 2024

Een hele aangenamen vakantie met zeer vriendelijke animatie met jester en sam. Het eten hier is ook heel lekker. Iedereen kan ook engels praten dus communicatie is hier geen probleem. Er is vooral veel te doen in de nacht zoals naar clubs gaan of iets drinken.

Datum van verblijf: juni 2024
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2024

Beoordeeld op 1 juni 2024

Het is een fijn hotel met prima kamers. De omgeving moet je leren kennen en dan kan je erg veel mooie plekjes vinden. Het animatieteam is erg leuk, ze doen goed hun best en werken hard. Ik had een goede klik met Su. Het hotel is voor iedereen toegankelijk.

Beoordeeld op 24 mei 2024

Geweldige vakantie gehad met het hele gezin. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Animatie is er de gehele dag door voor jong en oud. Ruime keuze uit goed eten. Ook voor de watersporters onder ons worden tegen betaling verschillende activiteiten georganiseerd. Het hotel ligt direct aan de winkelstraat waar je je niet hoeft te vervelen. Mocht je nog niet genoeg drank ophebben voor 00.00 uur, bestaat er de gelegenheid om aan de overkant een afzakkertje te pakken.

Kamertip: Er worden in de ochtend al bedden geclaimd door er een handdoek over te leggen. Tip: gewoon eraf gooien 😉
Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2024

Beoordeeld op 21 mei 2024

Een hele leuke vakantie gehad. Eten is erg lekker en het personeel is erg vriendelijk.
Iedere dag is er animatie voor jong en oud.
Daarnaast zijn er genoeg watersporten te boeken bij het strand achter het hotel. Ook zeker een aanrader om te doen.

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2024

Beoordeeld op 21 mei 2024

Het leukste hotel van bodrum. Animatie doet het altijd erg leuk!
Er zijn 3 zwembaden, 1 rustige, 1 familie zwembad en 1 waar dagelijks entertainment is.
Leuke winkelstraat en bars voor de deur. De avondentertainment is ook erg leuk. De dj jester speelt leuke muziek.