Beoordeeld op 13 september 2022 via mobiele applicatie

In mei al in het hotel geweest, erg goed bevallen dus voor september weer geboekt. Wederom weer een geslaagde vakantie. Schoon hotel, mooie kamers, goed eten en bovenal heel vriendelijk personeel, ze rennen en vliegen voor je en niets is te gek. Animatie heel de dag door zij zorgen voor vermaak onder de gasten en maken er een feestje van. Complimenten naar Sascha van de animatie, vriendelijke meid altijd in voor een praatje en is geïnteresseerd in je en heeft duidelijk plezier in haar werk!
Het hotel is gelegen op een hele centrale plek midden in het centrum van Gumbet. Bars, restaurants en winkels alles is binnen handbereik. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Datum van verblijf: september 2022
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2022

Dear Guest;

Thank you for taking the time and sharing your feedback regarding your stay! We’re glad that we could make your stay fantastic at Parkim Ayaz Hotel we’d be happy to serve you again with the same awesomeness next time you visit Parkim Ayaz Hotel.

Best Regards

Guest Relation Department

Beoordeeld op 5 september 2022

het eten was super lekker de service was ook zeer goed.
het entertainment team was zeker één van de beste die ik ben tegengekomen in een hotel zeker de mensen genaamd: Özge, Sasha, Ertugrul, etc. ze deden allerlei verschillende soorten activiteiten met het gehele hotel.

Datum van verblijf: september 2022
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2022

Hi Dear Sefik,

Thank you for your kind words. Hoping to see you again soon.

Best Regards,

Guest Relation Department.

Beoordeeld op 4 september 2022

Wij hebben twee weken verbleven in dit hotel en hebben een heerlijke vakantie gehad!

Hotel is goed gelegen, direct aan een heerlijk strand met voldoende strand bedjes en parasols. Midden in het drukke uitgaansleven van Gumbet. Voor het hotel stopt een busje richting het centrum van Bodrum, wat ook zeker een aanrader is (10 tl p.p). Ondanks dat het hotel aan de strip van Gumbet ligt, stap je een oase van rust binnen wanneer je het park op loopt.
Park is goed onderhouden en schoon. Personeel is overal in het hotel even vriendelijk en uiterst behulpzaam. Op het park wordt en goed en streng bewaakt of er alleen hotelgasten het terrein op lopen, dit geeft een veilig gevoel.

Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit, voldoende afwisselend en wordt tot op het laatste moment aangevuld. Voor het ontbijt kan je een eitje laten bakken etc. All-inclusive concept in dit hotel is goed geregeld, er zijn meerdere bars aanwezig, voldoende keuze uit (non) alcoholische dranken.

Minpunt vonden wij het animatie team. Shows vielen ontzettend tegen, zaten slecht in elkaar en het team was vaak bezig met hotel gasten overhalen om te gaan stappen op de strip.

Op het strand staat een tentje waar je boottours en watersport activiteiten kan boeken. Tony was een zeer prettige man in de omgang en door hem hebben wij voor een boottour bij hen gekozen. De manager van deze tent was echter een zeer onprettige man, die erg onbeschoft, denigrerend en beledigend was wanneer je geen intense had in watersport activiteiten.

Ook nog een speciale dank voor Ekrem uit het restaurant die er mede voor heeft gezorgd dat wij een geweldige en goed verzorgde vakantie hebben gehad! Wij bevelen dit hotel bij iedereen aan!

Dear Maria,

Best Regards

Guest Relation Department

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Ben eerste keer naar Parkim ayaz gekomen wat een top hotel! De personeels zijn zo gezellig en zorgzaam wanneer hier verblijft. Hotel is ook goed beveiligd vanuit buiten kant dat er niet zomaar onbekende binnen lopen! Eten was heerlijk elke dag andere varianten.. ik wil ook hier nogmaals de accommodatie team Ozge, Ibrahim, arthur, Ahmet en Ares heel erg bedanken! De team heeft heel leuke activiteiten uitgevoerd waar ik bijna bij alles aanwezig was. Het is zeker waard om nogmaals hier te verblijven! DANKJEWEL PARKIM AYAZ!

Reistype: Reisde alleen

Hi Dear Pınar, thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.

Beoordeeld op 19 augustus 2022

Al 5 keer in Gumbet, Bodrum geweest. En dit was toch wel uitzonderlijk goed vergeleken met vele andere. Super warm welkom, ruime en schone kamer, en voor mij het allerbelangrijkste; het personeel die elke dag weer ontzettend vriendelijk is ondanks dat ze elke dag kei hard werken. Animatie voor zowel jong als oud aanwezig met verschillende activiteiten en mooie shows in de avond. Ik wil Özge speciaal bedanken voor haar inzet.

Datum van verblijf: augustus 2022
Guest Relations, Diğer van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2022

Hi Emre, Thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.