Beoordeeld op 23 mei 2018

Alles goed geregeld in het hotel, handdoeken service 20 euro borg.
Ruim voldoende keuze qua eten; voor ieder wat wils. Voor kleine kinderen niet heel veel animatie, s'avonds wat dansjes.
Voor jongvolwassenen die nog een zon\stap vakantie willen ideaal. Het uitgaansgebied is 2 minuten lopen.
Aan de straat kant wel veel lawaai, dus vraag een zeezicht kamer.
Horen veel mensen over dat ze hier al komen voor het zoveelste jaar, en dat geldt ook zeker voor ons!
Klein minpuntje: op de dag van uitchecken word je Wi-Fi ook gelijk afgesloten(gekoppeld aan kamer) en konden ze in een keer niets meer voor je betekenen. Maar als je naar de bar naast het hotel gaat kun je een code vragen.

Verbleef: mei 2018
Parkimayaz, Konuk İlişkileri Müdürü van Parkim Ayaz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Dear Roberts

Thank you very much for all your compliments about us. We are so pleased to know you had a memorable holiday. I will pass your comments to all our staff as this is the greatest motivation for all of us.

We are looking forward to see you back in our hotel.

Kind regards.

Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

We hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad in parkim ayaz. Dit is voor ons de 2e keer geweest. Het animatie team was super. Met kazim kan je altijd lachen en konden we leuke dingen doen zoals darten en uitgaan met de hotelgasten. Voor de rest was het eten lekker en afwisselend. De ligging van het hotel is prima. Leuke tentjes rondom

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Onwijs goed hotel! Goede ligging, lekker eten en vriendelijk personeel, vooral het animatie team is super. Veel gelachen met kazim, hij zorgt er echt voor dat je een top vakantie hebt! We gaan dit jaar zeker weer terug!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 januari 2018 via mobiele applicatie

Het is een super hotel de kamers wat gedateerd maar voor de rest super vooral de animatie met name kazim is in wereld gozer spreekt Nederlands en is voor allus in zwembaden mooi drankjes goed leuk bar personeel

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij vinden Parkim Ayaz echt een super hotel. Heerlijk eten, perfecte ligging t.o.v. strand en centrum. Ook het animatieteam is super! Kazim bijvoorbeeld kan heel goed Nederlands spreken en verstaan en hij herkende ons toen wij er voor de tweede keer waren. Echt leuke activiteiten worden er gedaan. Wij gaan in Mei weer naar dit leuke hotel en kijken er nu al naar uit!

Verbleef: september 2017, reisde met familie