ZenHotels.com
ageeth B

Een fijn verblijf

Beoordeling van Labranda TMT Bodrum
4,0 van 5 bollen9 jun 2022 beoordeeld
Net terug van het Tmt Labranda resort. In 2015 waren we hier ook al eens geweest. Het had toen nog de naam Vera Mira Mar. Ondanks dat het destijds beter was dan nu ( dit verklaren zelfs medewerkers wat er toen ook al werkte) hebben we zeker wel genoten. Min punt was het eten...we waren veel beter gewend en her en der tocht wat achterstallig onderhoud. Desondanks doen alle medewerkers echt hun best om je een prettig verblijf te geven. Iedereen erg vriendelijk. Wat tegenwoordig ook belangrijk is, de WiFi is er op alle plekken uitstekend! Watna mijn mening wel anders kan is het animatieprogramma. Ze werken met een vast weekprogramma. Wij verbleven 15 dagen, dus in de tweede week dezelfde dingen. (Muziekbands, karaoke enz.) Handiger zou zijn om met een twee wekelijks programma te komen zodat je telkens weer wat anders hebt. Er zullen vast wel mensen zijn die er langer verblijven, maar dat zullen er vast niet veel zijn. In 2015 waren er ook meer Nederlanders. Aangezien de Tmt organisatie Duitsers komen er voornamelijk veel Duitsers. Daarnaast Engelsen en ok veel Turken.
Er zijn veel personeelsleden die ,oielijk tot geen Engels spreken wat het soms wel wat lastig maakt. Maar gelukkig hebben we de vertaalprogramma wat communiceren een stuk makkelijker maakt.
Het zwembad is prachtig en groot. De eerste week was het rustiger waardoor het ook veel relaxter was. Een bedje op tijd claimen was niet nodig. Er was altijd wel wat vrij. Helaas de tweede een stuk drukker met als gevolg dat er voor dag en dauw al weer een bedje werd geclaimd.... grote irritatie factor.... tevens veel luidruchtige Duitsers en Engelsen.
Kamers netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken. Bedden heel erg hard...
Kortom wederom een fijn verblijf, maar de volgende keer gaan wewel weer voor wat anders.
Datum van verblijf: juni 2022
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 jun 2022
Dear Guest –

Thank you for your wonderful review. I am thrilled to hear that we exceeded your expectations, and we hope to see you again in the near future! We thank you for choosing to spend your special occasion with us at Labranda TMT!

Sincerely
Radissonhotels.com
12.6 km van Labranda TMT Bodrum
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2022 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in tmt. Service goed en personeel geweldig! Fahri Can is de leukste. Chef Ercan werkt keihard. Barman Serkan maakt lekkere cocktails. Narin uit het restaurant en tweeling recep en recai zijn toppers en zo ook rennende mevlut en ahmet uit de snackbar. Wij komen zeker terug deze zomer!!

Datum van verblijf: mei 2022
Aybars INCEOREN, Guest Services / Front Office van Labranda TMT Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Dear Sunshine,
Thank you for your great review...
Do not hesitate that your all kind words will be passed on to the related departments.
We look forward to hosting you again..
Regards,
Aybars INCEOREN
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 5 mei 2022

We hebben het heel leuk gehad in hotel Labranda! Het personeel was heel aardig. De paradiso bar is erg leuk om te zitten in de avond en het ook het personeel daar is heel leuk, vooral Ercan, Farih Can en Serkan! Ook Ahmet van de snackbar is echt heel grappig en leuk! Het eten is heel erg lekker en Recep, Recai en Mevlut vonden we heel aardig personeel en zorgde dat alles top en voor elkaar was. Het hotel ligt maar 5 minuutjes van het dorp en is dus heel dichtbij en ook erg leuk om heen te gaan op de hop stepjes die je hier kan gebruiken!

Datum van verblijf: mei 2022

Dear Mahrae,
Thank you for your great review...
We look forward to hosting you again..
Regards,
Aybars INCEOREN
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2021

We zullen "Corona" maar de schuld geven zeker ? Djeezes, dit hotel is helemaal geen 5 sterren waard, zelfs geen 4 ! Vriendelijkheid personeel, die kon je op één hand tellen. Oké, was mss bijna einde van het seizoen maar verdorie....het is hun job ! Hygiëne, tja, een hele week in dezelfde lakens slapen bijvoorbeeld...Ik heb niets tegen honden en katten, integendeel....maar het krioelde van de honden en katten, tot in de eetzaal. Katten "sproeiden" gewoon tegen de kasten waar het bestek in lag of waar dan ook. Eten was gewoon zéér pover. Twee derde van de eetzaal werd niet benut. De bain maries, de salamanders (al het gerief om dus eten een beetje warm te houden) werden niet gebruikt. Heel weinig keus en dikwijls t zelfde. Het eten was amper "lauw". De hammam rook niet fris, oude versleten tafels. Ook veel mankementen in de kamers: afzuigsysteem badkamer werkte niet, lichtje in spiegel ook niet, 1 nachtlamp moest uit gedaan worden door het ballontje los te draaien enz...De kamers die niet in het hoofdgebouw lagen waren zelfs erbarmelijk ! Eén groot pluspunt => locatie => aan zee gelegen en dicht tegen Bodrum centrum ! Bedden zelf zijn comfortabel.

Kamertip: Sowieso het "hoofdgebouw" kiezen maar nog beter.....zoek een ander hotel !
Datum van verblijf: oktober 2021
guest relations department, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Labranda TMT Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Dear Guest Jailchick,

Thank you for your time and review us.

For your kind information, cleaning is being done every day. If a guest requests something, it is being provided as soon as possible as we have a housekeeping team who works 24/7. Plus, the environment is also being cleaned during the day-noon-night shifts. We wish you had informed your concerns about cleaning to the team of guest relations.

Moreover, cats and dogs are everywhere in Turkey and they cannot be controlled. We -as hotel management- are trying to solve this problem.

Lastly, the food in our hotel is diverse, freshly cooked, and ranges from Turkish Cuisine to Worldwide Cuisine. Thank you.

Beoordeeld op 29 september 2021

We zijn heel tevreden over dit hotel. Leuke en grappige animators waar we veel plezier mee hadden. Er zijn hier genoeg activiteiten om u niet te vervelen. De kamers zijn ook proper en het uitzicht op de zee is prachtig.

Datum van verblijf: september 2021
guest relations department, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Labranda TMT Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Dear Valued Guest saragS9381OH,

Thank you very much for your time and review us.

We are very pleased to read you had an enjoyable stay with us.

We will be very pleased to welcome you back soon at Labranda TMT Bodrum.

With Kindest Regards,

Beoordeeld op 20 augustus 2021

Het was geweldig! Locatie top en het eten was ook goed! Vriendelijk personeel, zeker een aanrader! Het animatieteam was geweldig, ze hebben diverse activiteiten (op iedere avond). Verder schoon en gewoon goed!

Datum van verblijf: augustus 2021
guest relations department, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Labranda TMT Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021

Dear Valued Guest Cansele2021,

Thank you very much for your time and review us.

We are very pleased to read you had an enjoyable stay with us.

We will be very pleased to welcome you back soon at Labranda TMT Bodrum.

With Kindest Regards,