Emel Y
Den Haag, Nederland

Super naar mijn zin gehad. Zeker een aanrader

Beoordeling van Salmakis Resort & Spa
5,0 van 5 bollen19 aug 2023 beoordeeld
Wij hebben onwijs genoten tijdens ons verblijf bij Salmakis.
Wanneer ik in Bodrum ben is Salmakis altijd mijn 1ste keuze.
De ligging van het hotel is super alles is goed bereikbaar.
Personeel is super aardig en vriendelijk.
Bij de animatieteam Celebi en Goksu nemen je mee naar de beste clubs in gumbet.
Zeker de moeite waard
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 okt 2023
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing us and taking your valuable time to share your feelings and experiences about your stay at Salmakis Resort & Spa. We are so pleased to hear that you enjoyed your holiday experience with us.
Your compliments about your experience are very valuable and your kind words about our staff will be shared with our workmates.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.
  • Trip.com
  • Radissonhotels.com
10.8 km van Salmakis Resort & Spa
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 3 augustus 2023

2 weken verwennerij. Zo hebbe wij onze vakantie ervaren. Alles prima in orde, eten, drinken, kamer, service. Een compliment naar de heren Taner Uruk en chef Ozkan Sayak, zij hebben ons in de snackbar en in het restaurant steeds heel erg prettig geholpen. Hun service was een extra ster waard, zonder vragen kwamen ze al aan met kleine extraatjes. Echt geweldig.

Datum van verblijf: juli 2023
Salmakis Resort Spa Salmakis, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Salmakis Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023

Dear Aletta T,
We would like to thank you for sharing this thoughtful review in regards of your recent holiday at Salmakis Resort & Spa.
We are so pleased to hear that you enjoyed your holiday experience with us.
Many greetings from Salmakis Resort & Spa and hope to see you again soon.

Beoordeeld op 18 juni 2023

Net terug van weekje salmakis. Het hotel voelde voor ons niet aan als hotel,maar meer als klein dorpje waar alles binnen handbereik was.
Leuk zwembad,direct aan de zee,je kan ook met een taxibootje naar Bodrum (sneller dan gewone taxi)
Het restaurant heeft genoeg keuze voor te eten. Soms mocht het iets warmer zijn.
De bediening was bij ons super. Wij werden dagelijks ontvangen door de super vriendelijke Ramazan.De laatste dag was ons tafeltje romantisch opgedekt.
Wij hebben echt een superleuk week gehad en gaan zeker nog eens terug.

Kamertip: Gewoon genieten!
Datum van verblijf: juni 2023
Gökçe Yılmaz, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Salmakis Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Dear Guest,
We are so pleased that we met all your holiday needs and you had a wonderful holiday experience with us.
Many greetings from Salmakis Resort & Spa and hope to see you again soon.

Beoordeeld op 16 mei 2023

We zijn 10 dagen op vakantie geweest in mei. Voor de 5de keer bij Salmakis Resort & Spa. Salmakis Resort is een heerlijk resort. Het is echt thuiskomen. Doordat het hotel tegen een heuvel is gebouwd heb je een sprookjesachtig uitzicht over de baai, de haven en het kasteel van Bodrum. Elke dag staan er heerlijke uitgebreide en vooral zeer gevarieerde buffetten voor je klaar. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Salmakis heeft een uitgebreid en een prachtig buitenzwembad. Vanaf de steiger bij het strand kun je regelmatig gebruik maken van de watertaxi naar het centrum van Bodrum (tegen betaling). Ook een dagje met de boot naar Kos is een aanrader. Het centrum van Bodrum is ongeveer 1,5 km. Bodrum heeft een heel gezellig centrum en een schitterende haven, waar de meest prachtige jachten aanmeren. Gezellige terrasjes. Kortom: Salmakis is zeker de moeite waard. En in de meivakantie is het er al schitterend weer.

Datum van verblijf: mei 2023
Gökçe Yılmaz, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Salmakis Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2023

Beste Ankiev479,
We willen u bedanken voor het kiezen van Salmakis Resort & Spa voor uw verblijf en voor het vinden van de tijd om zo'n fantastische recensie over ons hotel te schrijven.
We zijn er zeker van dat uw mooie en gedetailleerde feedback ook een geweldige gids zal zijn voor reizigers die ons graag bezoeken.
We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.
Hartelijke groeten,
Manager Gastrelaties
Gokce Yilmaz

Beoordeeld op 1 november 2021

Heerlijke vakantie gehad. Mooi hotel vlakbij het centrum. Je kan met een taxiboot vanaf het strand richting Bodrum. Leuk zwembad en fijn strand. Lekker eten en vriendelijk personeel. Het a la carte restaurant is een aanrader. Wij komen zeker terug met ons gezin!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Wij zijn hier geweest van 26/9 tot 7/10 met ons bijna 2 jarige meisje, we hadden onze twijfels betreft weer in die periode maar het was heerlijk, het hotel is netjes en schoon, personeel is superlief en behulpzaam, hele dag volop eten en drinken, veel variatie, elke dag muziek/annimatie, zeezicht kamer is wel heeel mooi, met de taxi of boot zo in het centrum, wij willen volgend jaar weer terug, Bodrum is echt een plek waar je geweest moet zijn, van ons een dikke 10!

Datum van verblijf: september 2019