Esther V
Den Bosch, Nederland

This feels like home

Beoordeling van Forever Club
5,0 van 5 bollen17 okt 2023 beoordeeld
Wat een fantastisch hotel. Hier voor de 2e keer dit jaar. In augustus met gezin en nu alleen.
Mooi hotel met uitstekend buffetrestaurant, a-la-carte restaurant (vis en Italiaans), fantastische spa/hammam en super animatieteam onder leiding van Erkan. De topper is hier zeker het personeel. Allemaal even lief, behulpzaam en vriendelijk. Ook nu nog aan het eind van het seizoen. En wat een uitzicht.
Dit voelt als thuis.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
FOREVER CLUB, Diğer van Forever Club, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 okt 2023
We thank you very much for your comments,and we are very happy to hear comments from you.

0.9 km van Forever Club
2.5 km van Forever Club
0.1 km van Forever Club
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 14 oktober 2023

Voor het eerst in Bodrum geweest, gingen altijd naar Lara of Side.
Hotel heeft een prachtig uitzicht! Eten is goed.
Wat wij nadelen vinden: geen mix drankjes bij het zwembad en alles in papieren bekers.
1x een fles water in de koelkast, fles water mag je bij het meenemen. Vind ik zeer karig.
Om 17.15 moet je al weg bij het zwembad, dan wordt alles opgeruimd voor de avond animatie.

Bodrum centrum is gezellig druk, prachtig om te winkelen. Met het busje, dat voor het hotel stopt, ben je er binnen 10 minuten voor € 1,00

Datum van verblijf: oktober 2023
FOREVER CLUB, Diğer van Forever Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2023

Beoordeeld op 12 oktober 2023

Heel hartelijk ontvangen in het hotel. Net of je bij familie thuis komt. Kamers zijn proper en in orde. Het personeel is zeer lief en staat altijd klaar. Zeker een aanrader om naar hier te komen! Ik kom hier zeker nog eens terug naartoe..

Datum van verblijf: oktober 2023
FOREVER CLUB, Diğer van Forever Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2023

Beoordeeld op 10 oktober 2023

Wat een geweldig team aan mensen in de hammam, zeer professionele masseurs. Deze ervaring hadden we nog niet eerder mogen ervaren. #Mode - #Lezgin hebben de rugklachten en de spasme vanuit rug en voet voor een aantal dagen al weg kunnen nemen. We zijn hun zeer dankbaar. Echt een goede toevoeging aan het verblijf in Forever Club.

Kamertip: Hamman is een echte aanrader, neem wel waterschoentjes mee. Het uitzicht is fantastisch. Culinair behoeft wel wat aandacht.

Beoordeeld op 6 oktober 2023 via mobiele applicatie

Alles klopte. Mooi hotel, fantastisch (vriendelijk/betrokken/enthousiast/servicegericht) personeel. Eten goede kwalliteit. Afstand tot Bodrum prima.

Spa was fantastisch. In een week tijd drie keer bezocht en ik hoop dat Lezgin er volgend jaar weer is want ik kom zeker terug!!

Datum van verblijf: oktober 2023
FOREVER CLUB, Diğer van Forever Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2023

Beoordeeld op 4 oktober 2023

Heerlijke 9 dagen gehad, lekker in de zee en zwembad goed eten en leuke animatieteam, volgend jaar gaan we terug om lekker te genieten van zo'n mooi uitzicht! En Bodrum City is een aanrader van alles wat!