We ondersteunen de volgende browsers:

“best hotel in the bodrum” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Ersan Resort & Spa

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Opslaan
Ersan Resort & Spa aan Favorieten toegevoegd
Ersan Resort & Spa
5.0 van 5 Resort (all-inclusive)   |   Icmeler PK 357, Bodrum 48400, Turkije   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 13 van 113 hotels in Bodrum
Minsk, Wit-Rusland
1 beoordeling
“best hotel in the bodrum”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 november 2011

best hotel in the bodrum super hotel super service super staf sper management super super super

Kamertip: family room family area super
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef September, 2011, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling FlyingBlue-pijl

2.631 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (27)
Datum | Waardering
Eerst Nederlands
Dikkelvenne, Oost-Vlaanderen, Belgium
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 oktober 2011

Wij waren zeer aangenaam verrast door dit hotel. De omgeving is super, het eten is goed en de bediening zeer vriendelijk. De zwembaden waren mooi en er waren steeds voldoende ligzetels beschikbaar. Het animatieteam is uitstekend en de shows zijn ook zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef September, 2011, bezocht met vrienden
Doetinchem, Gelderland, Netherlands
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 oktober 2011

mijn vriendin en ik hadden eigenlijk een ander hotel geboekt maar die was overboekt. we konden hier terrecht en mochten als we wouden na 3 dagen nog terug naar het andere hotel. nou dat wouden we niet meer! het was echt een super hotel! mooi, groot, heerlijk ontspannen sfeer echt een plek om tot rust te komen. Ik zou zo weer gaan! De spa die erbij zit is een echte aanrader!

• Verbleef September, 2011, bezocht met vrienden
Haarlem, Noord-Holland, Netherlands
3 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 25 oktober 2011

erg mooi resort met mooie familiekamers..elke dag schoongemaakt en schone handdoeken..pasje voor strandhandoek dus ook elke dag schoon!! flesjes water op kamer.3 keer per dag eten met veel keus elke keer aangevuld! Na een dag wisten ze wat je wilde drinken en dat stond dan ook al klaar!!(met dank aan Ibrahim!!)was je klaar met eten werd je bord weggehaald. tussendoor kun je op diverse plekken drinken pakken..en om 17 uur hapjes bij de tuanabar..keuze uit 3 zwembaden of prachtig uitzicht vanaf je bedje op strand (houten vlonders) verschillende plekken waar je de zee in kan lopen.dolmus bij ingang van hotel daarmee kun je naar bodrum 1.50 p.p heen en 1.50 terug p.p op de terug weg kun je hem gewoon aanhouden en instappen perfect geregeld bussen rijden om de 5 minuten..
het is een groot resort dus idd wat lopen maar valt erg mee en niet verevelnd vanweeg de mooie omgeving!! anders rijden er golfkarretjes die je gewoon aan kunt houden en die brengen je waar je heen wilt!! ook dagje spa gedaan scrub en massage (smiddags korting word ook aangegegeven en ze lopen er mee rond!!) wat echt superverwennen! kortom echt vakantie gehad!!

Kamertip: familiekamer met uitzicht op zwembad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2011, bezocht met familie
Belgium
11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 9 augustus 2011

Mooi hotel, aangename tuin en leuke zwembaden, veel terrassen, genoeg ligzetels. Ontbijt is zeer goed, maar slechts 1 koffiemachine en er zijn geen kannetjes te vinden. Middagmaal en avondmaal is te weinig gevarieerd, te vaak dezelfde maaltijden en keuze van vlees (kip, lever, gegrilde vis 3 avonden op rij) Bediening van drank in restaurant is een ramp, duurt zeer lang wegens te kleine bar en lange aanschuiftijden. Dranken zijn ook onvoldoende gekoeld, wijn staat al van 18u in karaffen op te warmen want het restaurant is maar voor de helft voorzien van airco. Obers en managers reageren onverschillig op klachten van gasten. All-in is in dit hotel zeer subjectief : je moet voor van alles en nog wat bijbetalen en als je drank vraagt krijg je kleine hoeveelheden en moet je telkens naar de bars. Ijs en citroen in cola of cocktail moet je telkens vragen. Adultzwembad wordt niet gerespecteerd, kinderen vertoeven hier ook. Overal in de tuin, aan zwembaden en langs de ligbedden te luide muziek van animatie of luidsprekers. Je vindt er geen rustig plekje. Drank in a la carte restaurants is overdreven duur (1 fles wijn=30 EURO, 1 frisdrank=3 euro), eten is er niet bijzonder. In de disco is alles betalend, gevolg : geen vakantiegangers te vinden, een lege hall met 3 man personeel die niks te doen hebben.Avondshows zijn amateuristisch, animatie elke dag hetzelfde. Het hotel stikt van de Fransen, ik voelde me in Frankrijk en niet in Turkije, overal de hele dag door Franse chansons.Watersporten zijn bijbetalend en duur.Artikelen in winkeltje ter plaatse zijn dubbel van de gewone prijs. In heel het hotel kan je geen ijsjes krijgen, enkel in het dure winkeltje. 's Avonds sluit de ene strandbar al om 22u, de andere om 24u, dan is het gedaan met gratis dranken van de all-in, enkel water en fruitsap op basis van siroop. Vers fruitsap bij ontbijt kost 3 EURO voor een klein glaasje. Gevolg : bijna niemand koos hiervoor en mensen brachten hun eigen brik fruitsap mee aan tafel. Hotelkamer : 2-persoonskamer is mooi ingericht met tv en minibar (leeg op 2 flesjes water na) maar klein. Airco staat standaard op 24graden (te koud 's nachts want blaast over de bedden heen). Badkamer is ok maar te weinig verlicht, slechts 1 spaarlamp. Zit je op het benedenverdiep dan voel je je in een kelder terechtkomen, wij zaten gelukkig op het 3de verdiep. Kamers zijn wel geluidsdicht. Bedden zijn zeer comfortabel. Kamermeisjes doen hun werk zeer goed. Personeel is niet professioneel : op een avond was ik in de lobby (gratis wifi) getuige van een ruzie tussen een klant, een receptioniste en de hoofdanimator, het geroep en getier voor de hele lobby, handgemeen, de receptioniste gooide iets stuk tegen de muur en de bellboy mocht alles opruimen, ocharme die jongen. Heel onprofessioneel gerund hotel. Er zijn te veel managers die de hele dag rondlopen met hun neus in de lucht alsof ze alles beter weten maar ze grijpen niet in waar ze moeten. Het lagere personeel loopt er hier en daar ook maar een beetje verveeld rond, behalve in het restaurant waar ze flink moeten doorwerken om de tafels af te ruimen, drank te bedienen en tafels te dekken. Je wordt er bediend maar een alstublieft of vriendelijke blik gunnen ze je niet, het lijkt wel alsof je hen lastig valt.
De ligging van het hotel : ver van Bodrumstad tussen 2 scheepswerven op hellingen, geen omgeving om 's avonds een wandeling te doen. Naar de stad met Dolmus is ongeveer 15 minuten.

• Verbleef Juli, 2011, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren
    • 1 van 5 sterren
Sint-Niklaas, België
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 1 juli 2011

hotel echt in orde .vriendelijk alles netjes niets verkeerd op aan te merken.
maar vooral het animatieteam is top ZELAL, ALEV ,FUNDA ,TALHA, DJ ERKAN EN GEGE zijn echt de max.top en super team .vragen steeds aan iedereen om mee te doen.elke dag even vriendelijk en gemotiveerd om de vakantie ganger een top verblijf te geven.
dit team moet het hotel echt behouden.
ik kom volgend jaar voor de derde maal op rij terug.
hadjilla

• Verbleef Juni, 2011, bezocht met vrienden
oostende
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 juni 2011

Ben reeds voor 6de maal in turkije en is eigenlijk mijn slechtste ervaring.
Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn .Dolmus komt niet tot bij de hoofdingang maar je moet eerst een heuvel op . De portier beld ze wel op en dan komen ze je halen. Eten eentonig maar we zijn werschijnlijk teveel gewoon fruit kwam er amper een appel een peer de laatste dagen watermeloen . aardbeien niet gezien. Garsons zijn vriendelijk doch eentje vond het leuk mij als een vip te bedienen mijn kamer nr te vragen en te vragen of ik alleen sliep en wilde uitgaan .Hij volgde me en vroeg ook als ik niet geweest was waar ik gebleven was.mijn zus moest 10 min wachten op een cola terwijl ik binnen de seconde mijn drank had .Het animatieteam deed zijn uiterste best . De kamers zijn standaard van kuisen is er niet veel te zien . tip hadden ze gekregen bij begin van ons verblijf.Iedereen in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef Mei, 2011, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bodrum in overweging
op 4.7 km afstand
Parkim Ayaz Hotel
nr. 7 van 113 in Bodrum
4.0 van 5 sterren 896 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ersan Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ersan Resort & Spa

Gelegenheid: Ersan Resort & Spa
Adres: Icmeler PK 357, Bodrum 48400, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse Egeïsche kust > Mugla Provincie > Bodrum schiereiland > Bodrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): € 122 - € 297
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Ersan Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 375
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Hotelopia, Agoda en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Ersan Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ersan Resort And Spa
Ersan Hotel Bodrum
Club Ersan Bodrum

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?