Mette

Fijne vakantie met leuk entertainment!

4,0 van 5 bollen9 jun 2024 beoordeeld
Goed verblijf gehad! Het eten viel iets tegen maar het entertainment is leuker dan voorheen. Archery en boccia met Hugo waren de hoogtepunten van de dag. Ondanks dat animatie geen engels kan, hebben we ons goed vermaakt! Ook Ayse en Umut van Guest relations hebben ons goed geholpen met enkele problemen tijdens onze reis. Tot de volgende keer maar weer en bedankt voor alles!
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 jun 2024
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for being our guest and submitting such a positive comment on TripAdvisor.
Please accept our sincere thanks for highlighting many positive details of your stay. Being appreciated by you so kindly, will be a great motivation for our colleagues.
We are extremely happy to hear your overall stay with us was excellent and we hope to welcome you back very soon in our hotel and make your future stay much more memorable.

2.8 km van Bodrum Holiday Resort & Spa
    € 1.214
6.7 km van Bodrum Holiday Resort & Spa
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 4 juni 2024

Het entertainment personen super goed boogschieten super leuk de persoon mr hugo is een hele lieve persoon hij neemt de tijd om met ons te praten legt ons veel uit van turkije wat er allemaal te doen is en wanneer we kunnen boogschieten en hoe we het moeten doen een duper lieve vriendelijke persoon we komen zeker nog eens terug en het uitzicht is gewoon adem benement mooi mvg familie gamme

Datum van verblijf: mei 2024
Management of Bodrum Holiday Resort, Genel Müdür van Bodrum Holiday Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2024

Geachte gast
Bedankt voor het delen van uw mooie gedachten over onze faciliteit. Deze mooie commentaren die we ontvangen als tegenprestatie voor onze inspanningen om aan de vakantieverwachtingen van onze gasten op het hoogste niveau te voldoen, geven ons veel steun op deze weg. We kijken er als hele team naar uit om u en uw dierbaren weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
Relaties met gasten
Bodrum Vakantie Resort & Spa

Beoordeeld op 4 juni 2024

Het animatieteam is erg goed. De boogschietactiviteit van de heer Hugo was leuk en erg vriendelijk. Het is een mooi en groot hotel. We brengen onze tijd door met de shows georganiseerd door het animatieteam elke avond in het amfitheater.
Bedankt animatieteam en meneer Hugo

Geachte gast
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw meningen die u met ons heeft gedeeld door uw kostbare tijd te nemen. We zullen uw mooie opmerkingen zeker doorgeven aan onze medewerkers die u noemde. Deze opmerkingen van u zijn de grootste bron van motivatie voor ons. We zijn erg blij dat de kwaliteitsservice en de aandacht van het personeel in Bodrum Holiday Resort & Spa hebben bijgedragen aan het genot van uw vakantie.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen,
Relaties met gasten
Bodrum Vakantie Resort & Spa

Beoordeeld op 4 juni 2024

Eerste keer in dit prachtige Resort. Een aantal keren in foreverclub geweest maar nu in badrom Holiday Resort. Prachtig gelegen in Icmeler naast Bodrum. Prachtige kamers, schoon, heerlijk eten, uitstekend
entertainment, het is hier gewoon fantastisch. Leuke contacten met Mr Hugo en Mr baran.

Dear Guest,

We would like to thank you very much for your time and effort to leave such a positive review regarding your stay at Bodrum Holiday Resort & Spa. We are delighted to read that you have enjoyed your stay here and we certainly hope to welcome you back once again!

Beoordeeld op 25 mei 2024

De stoelen kunnen verbeteringen gebruiken en het eten warmer . Er zijn echter verouderde kamers maar al bij al is het prijs kwaliteit geen slecht hotel het entertainment is goed meneer Hugo is een funny kerel . Dus al bij al een goed hotel voor de prijs

Datum van verblijf: mei 2024
Management of Bodrum Holiday Resort, Genel Müdür van Bodrum Holiday Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2024

Dear Guest,
Thank you for visiting our hotel, as well as for taking time to share your review, which we value, as the opinion of each guest is extremely important for us. We are always thankful for constructive feedback as we learn from it in a quest to become better. We are sorry to read that you did not enjoy several aspects of the stay and would like to assure you that your comments will be taken into consideration.

Beoordeeld op 25 mei 2024

Het hotel was erg mooi, we vonden het hotel erg leuk, de shows van het animatieteam maakten veel indruk op ons, de heer Hugo van het animatieteam is een geweldige kerel, hij is zeer succesvol op het gebied van boogschieten, we zijn van plan om hier volgend jaar weer te komen. Meneer Hugo, bedankt voor alles.