Priceline
Expedia.comUS$ 133
Hotels.comUS$ 133
AlgotelsUS$ 204
Beoordeeld op 6 september 2019

Een heerlijke vakantie gehad in het Azka Otel. Vriendelijk ontvangen en goed personeel. Mooi hotel, maar vooral de zee is waanzinnig mooi. Helder blauw. Je kan ook heerlijk eten hier. Zeker betaalbaar hotel. Wij komen hier zeker nog eens naar toe!

Datum van verblijf: september 2019
İbrahim T, Yönetici van Azka Otel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

we thank you very much for your comments,we are very happy to hear good comments from you .

Beoordeeld op 6 september 2019

Net terug van een 2 weken geweldige vakantie. Vriendelijk ontvangen, goeie mooie kamer met super zee uitzicht. Vriendelijk personeel, erg aardig. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Bedankt voor alles en zeker een aanrader!

Beoordeeld op 1 september 2019

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in Azka Hotel. De service is heel goed en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel families, maar je kunt er ook als jongeren verblijven. De locatie is ook erg goed je kunt binnen 7 minuten bij de marina in het centrum zijn of naar clubs ook binnen 7 minuten. Het is zeker aan aanrader en wij zullen terugkomen. De beach van het hotel is ook erg mooi. We hadden een mooie kamer met uitzicht op de zee

Datum van verblijf: september 2019
İbrahim T, Yönetici van Azka Otel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beoordeeld op 1 september 2019

Tijdens mijn verblijf bij het azka hotel heb ik het erg naar mijn zin gehad. Mooi verzorgd hotel met goeie ruime kamers. Vriendelijk persoon die je telkens te hulp staat. Goed restaurant met veel keuze en elke dag wat anders op het menu. Strand was mooi en verzorgd. Al met al een fijn hotel en zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel, schoon, lekker eten en vriendelijk personeel met een speciale vermelding voor Ibo. Wij zullen zeker terug komen. Met het taxibootje naar het centrum is al een leuke belevenis, de schitterende jachthaven en Bodrum waar je allerlei leuke dingen kunt beleven.Kortom top!

Datum van verblijf: oktober 2017