Priceline
Expedia.comUS$ 160
Hotels.comUS$ 160
otelz.comUS$ 141
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Strategisch goed gelegen hotel, goed bereikbaar met pendelbootje of te voet, na een kort steil klimmetje en een daaropvolgende wandeling van 1 kwartier. Fantastische ligging met subliem uitzicht, mooi binnen en buitenzwembad, eigen strand met meer dan voldoende ligbedjes, gratis handdoekenservice. Ruime kamers en satelliet tv, met zelfs een Nederlandse zender, BVN. Het eten, zowel ontbijt als diner, vonden we goed, hoewel er voor de vegetariërs weinig tot geen keuze is bij de hoofdgerechten. Het eten van de strandbar vonden wij zeer matig van kwaliteit. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig maar spreekt slecht Engels. Kleine tekortkomingen zijn de zeer onstabiele wifi en de slechte tv ontvangst.
Dit hotel is o.i. zijn 5 sterren waard niet volledig waard, maar 4 sterren verdient het zeker.
Je mag geen voedsel van buitenaf meenemen, maar als je ziet wat mensen
vanaf het eigen restaurant stiekem aan voedsel mee naar boven sjouwen dan begrijp je dat wel. Die mensen moeten ergens gaan zitten waar het All Inclusive is en een polsbandje om doen. Dat is in hotel Azka niet het geval.

Kamertip: kies voor een kamer met zeezicht, het is het geld waard
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 22 juni 2015

Het is een halfpension. Ze verplichten je bijna om drinken en eten daar te bestellen want je mag niks meenemen naar het hotel. Daar doen ze echt moeilijk over.

Erg veel onaardige mensen. Behandelen je echt onbeschoft. Smet op de vakantie.

Spreken geen woord engels en kunnen nergens bij helpen. Wifi doet t bijna nooit.

Allerslechtste vakantie tot nu toe.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 5 juni 2015

Een prima hotel wat nog wel aan het verbouwen is maar zeker een aanrader..met binnen en buiten zwembad en een perfecte keuken zowel ontbijt als avondmaaltijd.
Er is echter één bijzonder vreemde regeling n.l Je mag geen voedsel of WATER en andere drank het hotel mee in nemen.
Een flesje water kost 2.50 lira en een grote fles 4.00 lira

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 4 juni 2015 via mobiele applicatie

Beste hotel gewoon zeer tevreden, tweede keer ga ik op vakantie naar dezelfde hotel, altijd zeer tevreden geweest over de bediening. Dicht bij de centrum ook dicht bij gümbet... Een zeer bruisende nachtleven I LOVE BoDRUM!!!! Weer strand beach gewoon alles

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 27 augustus 2014

Aanrader! Leuke vakantie. Jammer van de discoboot die elke nacht in de baai voor het hotel aanmeerde. Veel lawaai. Vriendelijk. Proper. Rustig aan het zwembad. Taxiboot fijn alternatief om, naar centrum te gaan?

Datum van verblijf: juli 2014