Tommy van Reijen

Het beste wat je kunt hebben wat een topplek.

Beoordeling van El Vino Hotel & Suites
5,0 van 5 bollen8 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een super plek, zeer gezellig, ongelooflijk aardige mensen, heerlijk ontbijt, goed restaurant met prachtig uitzicht.
Zwembadje erbij, barretje. Alles op loopafstand van de gezellige winkelstraatjes en het strand. Zeker een plek om naar terug te gaan.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
, Owner van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 23 sep 2023
Dear Guest,

Many thanks for your encouraging feedback. We are happy to read that you've enjoyed your stay and look forward to welcoming you again.
Warm regards
0.3 km van El Vino Hotel & Suites
10.0 km van El Vino Hotel & Suites
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 25 augustus 2022

Wij werden gastvrij onthaald door Sue & Deniz. Wij waren vroeg in de ochtend en onze suite was al klaar. Onze puberzonen hadden een eigen kamer bij het zwembad en deze was ook fantastisch.
Onze kamer was prachtig met een woonkamer, keuken en inloopkast. Schone mooie badkamer. Balkon met bougainville. Wondermooi zwembad. Heerlijk ontbijt en rooftop restaurant is voortreffelijk, lekker gegeten en oogverblindend uitzicht op het kasteel van Bordum en zelfs op Kos. Wij liepen iedere avond naar de Bazaar waar ook diverse, lekkere, restaurants zitten. Rustige buurt en alles kan geregeld worden. Waar je ook naar toe wilt Sue & Deniz regelen het voor je.Wij zijn in de jacuzzi geweest naar de beachclub erg mooi en leuk allemaal zeker met kinderen. Dit hotel is echt een aanrader als je binnenkomt dan kom je in een oase van bougainville en andere fraaie bloemen en planten echt een vakantie om in te lijsten.

Kamertip: Suite prachtig uitzicht en rustige ligging
Datum van verblijf: juli 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 1 maart 2023

Thank you for recommending El Vino on Trip Advisor.
It is always a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 3 juli 2021

Heel mooi hotel met een prachtige tuin, zwembad en jacuzzi, verborgen intieme hoekjes, uitgebreid verzorgd ontbijtbuffet. We werden een keer verrast met een ontbijt op een verborgen plekje met prachtig uitzicht. Roof-top restaurant met mooi uitzicht, is zeker een aanrader. Personeel is top, heel vriendelijk & altijd goed gezind, niks is teveel. Deniz & Sue staan je bij met raad en daad. Dit is echt een "terugkom adres" Een verborgen parel & groene oase van rust in een toch wel drukke stad

Datum van verblijf: juni 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 12 augustus 2021

Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum. Warm regards

Beoordeeld op 14 juli 2020

Wat een mooi familiehotel. Zeer netjes met vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Door corona was het erg rustig in het hotel. Wij werden er als koningen behandeld. De kamer was voor mijn verjaardag zeer mooi versierd en er stond een attentie klaar. Het ontbijt werd op een zeer mooi plekje opgediend met super uitzicht. Het eten was lekker. Ook het restaurant op het dak is een aanrader. De moeite om daar te eten. Zeer mooi uitzicht en lekker eten. Fijn zwembad, jacuzzi. Ligging ook ok. Wij komen hier vanaf nu elk jaar terug op vakantie!

Datum van verblijf: juli 2020
Antwoord van management:Gereageerd op 11 augustus 2020

Dear Kimberley,

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en gastvrij, mooie, ruime kamer, prima bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt.
Voor het diner is het restaurant zeker aan te bevelen: heerlijk eten en een prachtig uitzicht.
Mocht je een wijnliefhebber zijn? De witte huiswijn is uitstekend!
De ligging tov het centrum van Bodrum is gunstig: op loopafstand van de boulevard en buiten de drukte van het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2019
elvinoBodrum, Manager van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum.
Warm regards

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Je verwacht het niet op deze plek maar super hotel met zeer gekwalificeerd personeel die nog weet wat service is. Bovenop hotel heel goed restaurant met prachtig uitzicht over Bodrum en de baai. Echt een aanrader. Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Datum van verblijf: juni 2019
elvinoBodrum, Yönetici van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019