Vio.com
Hotels.comUS$ 98
PricelineUS$ 92
Destinia.comUS$ 110
Beoordeeld op 3 juli 2021

Heel mooi hotel met een prachtige tuin, zwembad en jacuzzi, verborgen intieme hoekjes, uitgebreid verzorgd ontbijtbuffet. We werden een keer verrast met een ontbijt op een verborgen plekje met prachtig uitzicht. Roof-top restaurant met mooi uitzicht, is zeker een aanrader. Personeel is top, heel vriendelijk & altijd goed gezind, niks is teveel. Deniz & Sue staan je bij met raad en daad. Dit is echt een "terugkom adres" Een verborgen parel & groene oase van rust in een toch wel drukke stad

Datum van verblijf: juni 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 12 augustus 2021

Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum. Warm regards

Beoordeeld op 14 juli 2020

Wat een mooi familiehotel. Zeer netjes met vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Door corona was het erg rustig in het hotel. Wij werden er als koningen behandeld. De kamer was voor mijn verjaardag zeer mooi versierd en er stond een attentie klaar. Het ontbijt werd op een zeer mooi plekje opgediend met super uitzicht. Het eten was lekker. Ook het restaurant op het dak is een aanrader. De moeite om daar te eten. Zeer mooi uitzicht en lekker eten. Fijn zwembad, jacuzzi. Ligging ook ok. Wij komen hier vanaf nu elk jaar terug op vakantie!

Datum van verblijf: juli 2020
Antwoord van management:Gereageerd op 11 augustus 2020

Dear Kimberley,
Thank you for recommending El Vino on Trip Advisor.
It is always a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the near future.
Thank you and Best regards,

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en gastvrij, mooie, ruime kamer, prima bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt.
Voor het diner is het restaurant zeker aan te bevelen: heerlijk eten en een prachtig uitzicht.
Mocht je een wijnliefhebber zijn? De witte huiswijn is uitstekend!
De ligging tov het centrum van Bodrum is gunstig: op loopafstand van de boulevard en buiten de drukte van het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2019
elvinoBodrum, Manager van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum.
Warm regards

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Je verwacht het niet op deze plek maar super hotel met zeer gekwalificeerd personeel die nog weet wat service is. Bovenop hotel heel goed restaurant met prachtig uitzicht over Bodrum en de baai. Echt een aanrader. Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Datum van verblijf: juni 2019
elvinoBodrum, Yönetici van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019

Dear Guest,
Thank you for recommending El Vino on Trip Advisor.
Thank you and Best regards,

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Fijn kleinschalig boutique-hotel met uitzicht over het centrum en de haven. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. We moesten het tot ‘s avonds zonder koffer stellen (foutje van Schiphol), dus waren wat te warm gekleed. Hierop liet de manager Deniz gelijk een paar slippers voor ons halen, dat is nog eens service! Ook het rooftop-restaurant is een aanrader, de fish tagine en gegrilde baby-squid in het bijzonder.

Datum van verblijf: september 2018
elvinoBodrum, Yönetici van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Dear Guest,
Thank you for the nice review. We look forward to welcoming you again.
Kind regards