Nelly E
Turijn, Italië

Een groene oase van rust!

Beoordeling van El Vino Hotel & Suites
5,0 van 5 bollen6 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer vriendelijk en gastvrij, mooie, ruime kamer, prima bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt.
Voor het diner is het restaurant zeker aan te bevelen: heerlijk eten en een prachtig uitzicht.
Mocht je een wijnliefhebber zijn? De witte huiswijn is uitstekend!
De ligging tov het centrum van Bodrum is gunstig: op loopafstand van de boulevard en buiten de drukte van het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
elvinoBodrum, Manager van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 aug 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum.

1.5 km van El Vino Hotel & Suites
  • Algotels
2.2 km van El Vino Hotel & Suites
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Je verwacht het niet op deze plek maar super hotel met zeer gekwalificeerd personeel die nog weet wat service is. Bovenop hotel heel goed restaurant met prachtig uitzicht over Bodrum en de baai. Echt een aanrader. Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Datum van verblijf: juni 2019
elvinoBodrum, Yönetici van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019

Dear Guest,
Thank you for recommending El Vino on Trip Advisor.
It is always a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the near future.
Thank you and Best regards,

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Fijn kleinschalig boutique-hotel met uitzicht over het centrum en de haven. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. We moesten het tot ‘s avonds zonder koffer stellen (foutje van Schiphol), dus waren wat te warm gekleed. Hierop liet de manager Deniz gelijk een paar slippers voor ons halen, dat is nog eens service! Ook het rooftop-restaurant is een aanrader, de fish tagine en gegrilde baby-squid in het bijzonder.

Datum van verblijf: september 2018
elvinoBodrum, Yönetici van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Dear Guest,
Thank you for the nice review. We look forward to welcoming you again.
Kind regards

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig kleinschalig hotel, een oase van rust op 10 minuten lopen van het centrum van Bodrum. We werden persoonlijk ontvangen door de manager die ons van alles uitlegde over het ontstaan van het hotel. Prachtige ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, twee zwembaden met schaduwrijke plekken om rustig te lezen. Een bloemenpracht, je moet wel van katten en honden houden die overigens uitstekend verzorgd worden door de eigenaresse. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
elvinoBodrum, Manager van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Dear Guest,
Many thanks for your encouraging feedback. We are happy to read that you've enjoyed your stay and look forward to welcoming you again.

Beoordeeld op 23 oktober 2017

Wat een gastrvrijheid! fantastisch hotel, oase van rust na een dag Bodrum! Heel mooi opgezet en de service is top! Heerlijk restaurant met super uitzicht over Bodrum. Kamer was super, heel ruim en heel erg schoon! Ontijt heerlijk. Deniz thank you for your hospitality, we defnitly come back!

Kamertip: Comfort kamer, ruim en mooi terras buiten!
Datum van verblijf: oktober 2017
elvinoBodrum, Genel Müdür van El Vino Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2017

Dear Guest,
Thank you for your review. We look forward to welcoming you again in Bodrum.

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit is wat gastvrijheid betekent.
Een oase van rust in het drukke Bodrum. We zijn op en top verwend; heerlijk ontbijt, goede kamers, een dagelijkse shuttle naar een geweldige beachclub, de El Vino family is super vriendelijk en zorgzaam, en maken door de kleine details dat het je aan niets ontbreekt. Enkele avonden heerlijk gegeten in het roof-top restaurant.
Tip; ga niet in de haven van Bodrum eten (lawaaierig en duur) maar ga ook eens naar de fish-market restaurants, net iets voorbij het grote busstation.
El Vino is echt een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017