RDS

Zeer tevreden over ons verblijf.

Beoordeling van Comca Manzara Hotel
4,0 van 5 bollen28 okt 2019 beoordeeld
Kleinschalig, rustig, kamers basic maar netjes, dichtbij centrum, familiale sfeer en bijzonder hulpvaardig personeel. Manager dagelijks aanwezig. Door de ligging niet echt geschikt voor wie moeilijk te been is. Wij gaan zeker terug.
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 mrt 2020
Dear RudyDST

Thank you so much for your feedback!

We enjoyed reading your comments praising our staff and our hotel. We work hard to keep all the guests satisfied and it´s nice to know that it´s being noticed and appreciated by you.

We hope to welcome you back again!

Kind regards,
Hotel Exterior
1.0 km van Comca Manzara Hotel
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Ik kwam hier voor de 8° keer en blijf tevreden. Er waren een paar problemen ; na één dag kreeg ik een andere kamer. De directie, manager en het volledig team doen zeer goed hun werk. Ik kom volgend jaar terug ! Extra dank voor de man van de receptie !!

Datum van verblijf: september 2019
CactusHotels_CRM, Yönetici van Comca Manzara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Dear Didi280656,

A big thank you for this lovely review and fabulous rating.
We look forward to welcoming you for the 9th time :)

Sincerely yours,

Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een super hotel zonder gedoe.
Wat gedateerde kamers maar heeft ook weer zijn charme bed wel iets aan de harde kant. Alles wordt elke goed schoongemaakt je kan van de grond eten en dat is in hele hotel zo. Eten is prima verzorgd en genoeg keus. Verder is het personeel vriendelijk en altijd in voor een praatje . Dus als je niet geef om super luxe maar een vriendelijk gastvrij hotel in centrum van Bodrum zoekt is dit hotel echt een aanrader.

Dear valued guest,

Thank you so much for choosing our hotel and for taking the time to share such a lovely review!
We endeavour to do our utmost to make our guests as comfortable and happy as possible. It is only through your feedback that we can identify ways to improve our hotel, rooms and the service that we provide.
Thank you also for complimenting our staff on their friendliness and smiles.
We are looking forward to your next visit

Kindest regards,

Beoordeeld op 3 juli 2019

Een kleinschalig all inclusieve hotel/resort. Heel gezellig en persoonlijk.
Een minder uitgebreid buffet maar hetgeen werd aangeboden was lekker en genoeg.
Heel vriendelijk personeel die aandacht hebben voor iedereen.
Kort bij centrum van Bodrum gelegen maar helaas wel tegen een helling van pakweg 15%. Een taxi terug naar het hotel vanuit het centrum is echter niet duur. Ongeveer 3 euro.
Hammam en massages kunnen bij het hotel geboekt worden maar vinden plaats in een ander hotel ongeveer 3 minuutjes rijden. Je wordt opgehaald en teruggebracht. Een heerlijke ervaring en de masseurs /masseuses weten absoluut waar ze mee bezig zijn. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Ik ben hier nu voor de 5e keer in 6 jaar geweest en het verveelt nog steeds niet. Mooie locatie, geen echt hotel, maar meer een klein dorpje met leuke straatjes. Geweldig aardig personeel en heerlijk eten.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 mei 2019

Klein stadshotel met een "ik kom hier thuis" gevoel. Elke kamer is ingedeeld met een aparte ingang wat het gevoel geeft van te logeren in een klein dorpje. Service TOP, Personeel TOP, Keuken welke Turkse gerechten serveert absoluut een aanrader, het buffet is niet groot in omvang, maar groots qua kwaliteit! All in is netjes verzorgd, propere kamers, zeer propere zwembaden, gewoon een absolute aanrader!

Kamertip: Wij hadden een Suite geboekt, is wat duurder maar zeker een aanrader
Datum van verblijf: mei 2019
CactusHotels_CRM, Yönetici van Comca Manzara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Dear Ludwig D,

We very much appreciate your comments regarding your stay.

We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel.

It is very encouraging to learn that guests are satisfied with our services and food & beverage offerings, as it is what we strive for every day.

Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnificent stay with us.

Sincerely,