parkrestaurant
Brugge, Belgium

Mooie vakantie in Bodrum

5,0 van 5 bollen20 jul 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Wie naar Bodrum reist, zal in dit Hilton hotel een mooie tijd beleven.
De drie grootste troeven zijn ongetwijfeld het heerlijke zwembad in de fleurige tuin , een prachtige plek om tot rust te komen.
Vervolgens lokatie: top, tegenover de jachthaven en op slechts 10 minuten wandelen van de bazaar.
Wat een vakantiegevoel!
Tenslotte het on site restaurant van de Big Chefs groep met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
De pizza's uit de steenoven en mocktails zijn zó lekker.
De kamers in het hotel zijn van een goed drie sterren niveau, het ontbijtbuffet, met schitterend uitzicht op de marina, is van goede kwaliteit.
We werden tijdens ons verblijf uitzonderlijk bediend door Merve, Gonca en Umut. Bedankt!
Bodrum telt verschillende premium hotels uit het luxe segment ( Mandarin Oriental, Kempinski, ... )
Wij zouden echter niet aarzelen en terug kiezen voor Double Tree by Hilton Marina Vista.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
hazim erceylan, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 aug 2023
Dear valued guest Parkrestaurant,
We would like to thank you for your recent stay at Double Tree by Hilton Bodrum Marina Vista Hotel. We appreciate your time to express your valuable feedback regarding your visit, as it is instrumental in helping us identify the areas in which we can potentially improve. We are genuinely pleased to receive your evaluation that you have filled about our services and facilities. We would like to thank you once again and hope to have the pleasure of welcoming you to Double Tree by Hilton Bodrum Marina Vista Hotel in the nearest future.
Sincerely,
1.4 km van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista
11.6 km van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista
Meer hotels in Bodrum bekijken
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in het centrum waar alles perfect geregeld is. Het hotel geeft je een bepaalde vrijheid waardoor je je er echt thuis voelt. Met Big Chefs erbij voor de hapjes en drankjes is het voor ons een geweldige vakantie geweest.

Datum van verblijf: september 2019
MRVT48, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste gast 286robt,

Beoordeeld op 15 juli 2019

Geweldig hotel, prachtig zwembad, kamers uitstekend. heel goede masseur, Tuzcan.
Het hotel ligt aan de Marina, waar veel mooie winkels zijn. Verder is het restaurant uitstekend, eigenlijk het beste van Bodrum.

Kamertip: Beneden verdieping, met terras op de begane grond en uitzicht op pool
Datum van verblijf: juni 2019
MRVT48, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beste gast joets22,

Beoordeeld op 18 juni 2017

Ben nu 2x in dit hotel geweest; het ligt fantastisch aan de marina boulevard, tegenover de Jachtclub. Veel mooie boetieks, veel goede restaurants en aangenaam wandelen.
Het restaurant is fantastisch, personeel heel goed, enorm zwembad met erg veel ligstoelen. Wij hadden een kamer aan het zwembad, waar je heerlijk buiten kunt zitten.
Op de tweede verdieping is een bar, met discjockey. En een schitterend uitzicht over Bodrum.

Kamertip: Het beste is een kamer op de begane grond te kiezen
Datum van verblijf: juni 2017
Bilgen K, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Dank u wel

Marina Vista team

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven begin mei 2017, dit hotel met mooi zwembad heeft een fantastische locatie in het centrum van Bodrum. Nette kamers, goed bed en goede service. Restaurant heeft een uitgebreide kaart en het eten is erg goed.

Datum van verblijf: mei 2017

Dear Erna B

Dan u well.

Marina Vista Team

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel is perfect gelegen aan de haven van Bodrum. Leuk uitzicht, aangename en levendige buurt. Vraag liefst geen kamer aan de voorzijde vanwege het nachtleven.

Kamers zijn ruim en goed onderhouden. Hier en daar wat slijtage merkbaar.
Zwembad was een verrassing. Groot en gratis handdoeken service.
WiFi goed en stabiel.

Zeer vriendelijke staff en praten vloeiend Engels.

Aan het hotel ligt resto "Big Chefs". Zeer goed voor een lunch.

Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bilgen K, Front Office Manager van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

With our respects,