Destinia.com
Hotels.comUS$ 86
PricelineUS$ 86
HurbUS$ 97
Beoordeeld op 15 juli 2019

Geweldig hotel, prachtig zwembad, kamers uitstekend. heel goede masseur, Tuzcan.
Het hotel ligt aan de Marina, waar veel mooie winkels zijn. Verder is het restaurant uitstekend, eigenlijk het beste van Bodrum.

Kamertip: Beneden verdieping, met terras op de begane grond en uitzicht op pool
Datum van verblijf: juni 2019
MRVT48, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beste gast joets22,

Beoordeeld op 18 juni 2017

Ben nu 2x in dit hotel geweest; het ligt fantastisch aan de marina boulevard, tegenover de Jachtclub. Veel mooie boetieks, veel goede restaurants en aangenaam wandelen.
Het restaurant is fantastisch, personeel heel goed, enorm zwembad met erg veel ligstoelen. Wij hadden een kamer aan het zwembad, waar je heerlijk buiten kunt zitten.
Op de tweede verdieping is een bar, met discjockey. En een schitterend uitzicht over Bodrum.

Kamertip: Het beste is een kamer op de begane grond te kiezen
Datum van verblijf: juni 2017
Bilgen K, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Dank u wel

Marina Vista team

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven begin mei 2017, dit hotel met mooi zwembad heeft een fantastische locatie in het centrum van Bodrum. Nette kamers, goed bed en goede service. Restaurant heeft een uitgebreide kaart en het eten is erg goed.

Datum van verblijf: mei 2017

Dear Erna B

Dan u well.

Marina Vista Team

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel is perfect gelegen aan de haven van Bodrum. Leuk uitzicht, aangename en levendige buurt. Vraag liefst geen kamer aan de voorzijde vanwege het nachtleven.

Kamers zijn ruim en goed onderhouden. Hier en daar wat slijtage merkbaar.
Zwembad was een verrassing. Groot en gratis handdoeken service.
WiFi goed en stabiel.

Zeer vriendelijke staff en praten vloeiend Engels.

Aan het hotel ligt resto "Big Chefs". Zeer goed voor een lunch.

Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bilgen K, Front Office Manager van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

With our respects,

Beoordeeld op 7 november 2015 via mobiele applicatie

Midden in Bodrum aan de jachthaven gelegen hotel met uitzicht op het kasteel. Veel goede restaurants in de buurt. De kamers zijn van redelijk formaat en fijne bedden. Het ontbijt is uitgebreid en de eitjes worden op verzoek gebakken. Tijdens het ontbijt komt de zo'n achter het kasteel op!

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bilgen K, Ön Büro Müdürü van DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2016

Dear John v

Dank u wel.