Gratis annuleren tot 10-12-22
Beoordeeld op 9 juli 2016 via mobiele applicatie

SUPER HOTEL
- zwembadmoord super
- eten waren lekker
- luxe kamers en mooie uitzicht
- super service
- en heel klantvriendelijk

Alleen zee vond ik niet zo proper
Van grand Yazici beach en heel slechte service

Grand yazici bodrum 10/10

.........................................................................................................................................................

Datum van verblijf: juli 2016
Grand Yazici Ma... M, Guest Relations Manager van Hillstone Bodrum Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2016

Dear Guest,

We want to thank you for the time you took sharing your recent experience in our hotel. We truly appreciate your constructive remarks as much as your positive comments. All of them will be discussed and presented to the team and encourage us to continue improving the level of service this property.
We look forward to welcoming you again.

Warm regards,

Beoordeeld op 17 juli 2014

Zeer luxueus hotel en de kamer had een spectaculair uitzicht. Ligging is vlakbij Bodrum centrum
Het ontbijt was gewoon af ! Veel te veel om dagelijks van alles te proeven. Wat ik ook leuk vond is dat er geen kinderen zijn , dus rustig en geen lawaai. Ga zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2013
Gokhan S, Genel Müdür van Hillstone Bodrum Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2014

I am pleased that you enjoyed your stay last summer at Grand Yazici Bodrum and thank you very much for your kind review of the hotel.
My team and I would be happy to welcome you back again this summer.

Kind Regards,

Gokhan Sanoglu
General Manager

gm@grandyazici.com

Beoordeeld op 22 juli 2013

Net terug van een heerlijke vakantie naar Bodrum samen met mijn dochter. Hotel Grand Yazici is een goed hotel met een werkelijk spectaculair uitzicht. Wij zijn mensen die van luxe houden vandaar onze keuze voor dit hotel. Het hotel heeft mooie, schone kamers. De kamers met zeezicht zijn prachtig (met name de kamers vlakbij het zwembad). Hotel is ideaal voor stellen. De bediening is zeer vriendelijk en wil graag service verlenen. Niet altijd even makkelijk communiceren want het engels van bedienend personeel is matig. Receptie spreekt goed engels. Opvallend is de muziek (lounge) die de hele dag aanstaat.In de ochtend zachtjes en in de middag voor ons soms beetje te hard. Ontbijt is buiten (prima buffet) met het prachtige uitzicht van de foto's. Avondeten is kwalitatief goed, maar ik raad aan om geen HP te nemen. Wij vonden de sfeer in het restaurant matig (niet gezellig). Per domus (lokale bus) ben je in 10 minuten in het centrum. Bushalte ong. 5 minuten lopen vanaf hotel. Kosten 2 TL enkele reis pp. Terug 's avonds namen wij Taxi (ong. 20 TL). Het spa gebeuren in het hotel is mooi, maar leeft niet. Prijzen vergelijkbaar met NL en dat is dus vrij duur voor lokale begrippen. Het strandde (Torba Beach) vonden wij heerlijk. Klein, maar heel verzorgd en aardig personeel. (Ook hier weer lounge muziek, maar als je je eraan stoort zetten ze hem zachtjes). Prima lunchkaartje, voor nog. 10-15 euro pp zowel bij zwembad als bij strand. Dit hotel vonden wij goed, heerlijk rustig, lekker eten en vooral het strandje en zwembad heerlijk, aardig personeel en op korte afstand van levendige centrum van Bodrum. Loop langs alle restaurants. Wij vonden achteraan de haven de leukste restaurants (en ook iets goedkoper). La Vespa (italiaan), Liman Koftecisi (simpel, vers, gezellig en heel goedkoop).

Qua inrichting, kamers top vonden wij. Entree, lobby en restaurant verzorgd maar over smaak valt niet te twisten.

Datum van verblijf: juli 2013
Grand Yazici Ma... M, Guest Relations Manager van Hillstone Bodrum Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2016

Dear Guest,

Thank you very much for the valuable time you have taken to share your experience with us.
We are so pleased to learn that you have enjoyed your stay in our hotel, your comments have been forwarded to all the departments concerned and that since your stay we work to enhance the point you raise .

We hoping to receive you soon.

Regards.

Beoordeeld op 5 augustus 2012

Mooi hotel, trendy, prima kamers. Je wordt met n busje naar n leuk strand gebracht. Zeker doen. Het zwembad is mooi Maar Zeker voor kinderen wat saai.
We vonden alleen het bar personeel slecht en arrogant.
Perfecte spa!

Datum van verblijf: juli 2012

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for taking the time to write this beautiful review .
we sincerely hope to welcome you here very soon again.

Kind Regards

Beoordeeld op 7 juni 2012

Wij zochten een prettig ontspannen hotel bij een leuk stadje. Grand Yazici Bodrum is een schot in de roos gebleken! Ontspannen sfeer, niet massaal, hogere ligging met mooie uitzichten over Bodrum, de zee en het Griekse eiland Kos. Het personeel was erg professioneel, behulpzaam en vriendelijk, en werkte als een geoliede machine. We hadden een garden view kamer geboekt, maar kregen in eerste instantie een kamer met balkon aan een looppad, dit vonden we echt niets. Maar gelukkig was het niet druk in het hotel en kregen we meer kamers te zien. Bij de derde kamer was het raak: hoger gelegen, half uitzicht op de tuin, half uitzicht over zee. Prachtig! Goed opgelost dus. Verder heerlijk ruime bedden (niet hard) en een prettige regendouche.
De infinity pool is prachtig, met heerlijke ligbedden erbij en de hele dag zon. De fitnessruimte is ruim en er staan prima apparaten. Wij misten alleen barbells, maar die schijnen nog te komen. Eigenlijk hebben wij maar één minpuntje ervaren, en dat was in de spa. Het water binnen is behoorlijk koud en er is geen gemengde sauna. Je kan alleen apart gebruik maken van de sauna’s in de kleedkamers.
Voor 15 TL reden wij ’s avonds met een taxi naar de haven (kan ook met de Dolmus) naar de gezellige straatjes met restaurantjes en barretjes aan het water. Als je een keer geen zin hebt, kan je in het hotel zelf ook prima eten. Als prettige uitsmijter mochten we op de dag van vertrek de kamer kosteloos houden tot 15.00 uur i.p.v. 12.00 uur, aangezien we pas om 18.30 uur werden opgehaald.
Voor gezinnen met kinderen is dit hotel overigens minder geschikt, er zijn geen voorzieningen voor kinderen en geen animatieprogramma’s (wat wij juist als prettig hebben ervaren).
Wij hebben 12 geweldige dagen gehad, en keren zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2012

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for taking the time to write this review .
we sincerely hope to welcome you here very soon again.

Kind Regards