2 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 532
AlgotelsUS$ 501
ZenHotels.comUS$ 484
Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Hele mooie locatie en uitzicht het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Als je houdt van goed eten moet je zeker hier wezen. Een fijne hotel. En het activiteit in het hotel in ook zeker gezellig. Het personeel regelt leuke plekken om naar toe te gaan zoals uitgaan. Bij deze bedank ik Tugba en Ekrem voor deze geweldige vakantie.

See you soon diamond

Reistype: Reisde alleen
DIAMOND OF BODRUM BODRUM, Diğer van Diamond of Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2022

Beoordeeld op 7 september 2022 via mobiele applicatie

De ligging is heel mooi, de medewerkers zijn vriendelijk, animatie is leuk en het restaurant is prima. Sommige kamers zijn wel toe aan vervanging, maar daarbuiten prima hotel. Animatie team is daarnaast goed georganiseerd met leuke activiteiten!

Datum van verblijf: september 2022
DIAMOND OF BODRUM BODRUM, Diğer van Diamond of Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2022

Beoordeeld op 1 september 2022

Ben laatste week van augustus aangekomen, opzicht een prima hotel. Hotel is goed gelegen in het centrum. Kamers zijn helaas echt basic en worden niet goed schoongemaakt. Eten is wel prima, er is wel wat variatie. Personeel is ook aardig en sympathiek. Vooral de animatie team. Elke dag een leuke praatje en geven goede advies waar we op moeten letten. Tevens brengen ze je ook mee naar clubs en geven genoeg aandacht.

Datum van verblijf: augustus 2022
DIAMOND OF BODRUM BODRUM, Diğer van Diamond of Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Beoordeeld op 1 september 2022

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel staat altijd voor je klaar als je vragen hebt of iets nodig hebt. Het eten is ook erg lekker, ze hebben ook veel goeie cocktails! het animatie team organiseert elke dag iets om te gaan doen zoals naar de disco boot en gaat dan ook vanuit het hotel hiermee naar toe

Datum van verblijf: augustus 2022

Beoordeeld op 1 september 2022 via mobiele applicatie

Hotel is heel goed vriendelijke personeel goed eten elke dag schonen kamer als er iets is dan kun je het vragen wordt goed geholpen de animatie team organiseert elke dag iets gaan mee uit naar de disco superrr