“Aanrader”

Keukens: Chinees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede service en vriendelijke bediening.
Veel keuze op de menukaart.
Aanrader: beef fajitas!!!!!!

2 juni 2018 beoordeeld

Op uiterst vriendelijke wijze bediend van lekker en betaalbaar eten. Geen Chinees eten zoals wij dat in NL kennen maar wel een uitstekende poging daartoe.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmaal binnen, nadat de vriendelijke medewerker bij de ingang ons vriendelijk had verwelkomd, viel ons de desinteresse van het overige personeel ons op.
Het eten was wel redelijk, maar duidelijk afgestemd naar de smaak van de Engelse toeristen. Sushi was wel vertrouwde smaak voor ons en ook van goede kwaliteit.
Nadat we onze bestelling hadden gekregen Kwam niemand nog vragen of alles naar wens was of dat we nog drankjes wilden hebben.
Eten redelijk, personeel ongeïnteresseerd.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke persoon, goeie service en heerlijke eten, je hebt vele verschillende soorten aziatische gerechten dus genoeg keuze voor iedereen. De gerechten waren verrukkelijk, en worden door de aziatishe kok bereid! De prijzen zijn goedkoop, behalve de sushi, die zijn vergelijkbaar als in nederland. Het is zeker een aanrader als je van aziatish houd.

20 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben hier erg lekker gegeten, leuk terreas aan de Marina, heel vriendelijk personeel. Mijn vriendin had een gestoomde vis - duurt wel 40 minuten om te bereiden. Ik had duck, heerlijk klaargemaakt met velletjes om in te wikkelen. Wel een grote portie, maar smaakte uitstekend.

Reizigers die Red Dragon Chinese Restaurant bekeken, bekeken ook

Bodrum, Bodrum schiereiland

In Red Dragon Chinese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!