“Top restaurant”

Churchill
Een tafel reserveren
Geclassificeerd als nr. 16 van 622 Restaurants in Bodrum
4 weken geleden beoordeeld

Wat een gezelligheid vind je hier. Echt een familie. Lekker eten en drinken en een top bediening. Aanrader!!!

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie en de eigenaar wint ook alleen maar vanwege de locatie. Voor de rest slechte bediening arrogante personeel. Sfeer bepaald het eten! Slechter ervaring met het hele gezin en prijzig.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk in de avond dineren op het strand.
Goed eten. Probeer vooral een mix van de voorgerechten van Turkse keuken.
Prijs kwaliteit is uitstekend en goede service/bediening.

26 juni 2019 beoordeeld

De sushi was zo overheerlijk! Neem vooral de hot set! Die zalm sushi is verrukkelijk! Zelf in Nederland hebben ze niet zo’n lekkere sushi! En de Ober spreekt vloeiend Nederlands! Wat een heerlijke sfeer met rustgevende muziek en het geluid van de zee op de achtergrond. Een 5sterren ervaring. Hüseyin is zo een lieve ober! Geduldig en je krijgt direct de WiFi code, wat we allemaal nodig hebben

26 juni 2019 beoordeeld

We hebben een geweldige avond gehad in Bodrum.
De service is geweldig! Fijn dat er ook Nederlands word gesproken en je echt fijn word ontvangen. Helemaal geweldig. Het eten was super! Heerlijk aan het water met een zacht Turks briesje. Prachtig romantisch uitzicht.
Muziek lekker relaxed! De toppers zijn; Marco & Hüseyin.
Ze hebben onze avond helemaal geweldig gemaakt.
5 star service

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Churchill bekeken, bekeken ook

Gümbet, Bodrum schiereiland

In Churchill geweest? Deel je ervaringen!