“Super!! Echte aanrader!!”
Beoordeling van Churchill

Churchill
Geclassificeerd als nr. 23 van 508 Restaurants in Bodrum
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren gegeten en gedronken. Heerlijke cocktails en lekker eten.
Super vriendelijke bediening en het uitzicht fenomenaal!!
Mocht je in Bodrum zijn, is dit restaurant zeker een bezoekje waard!!!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Churchill niet gevonden via TripAdvisor, maar gewoon langs gelopen. Valt bij deze zaak op dat je niet naar binnen getrokken wordt, en dat is ook wel eens lekker. Je loopt door de zaak naar het achter terras waar je prima in de lounge banken kan zitten of echt aan het water. De kaart is heel divers, en heeft ook een Sushi afdeling. Je ziet ook een sushi chef staan in een apart gedeelte. Ik heb hier oprecht de beste sushi op, wat ik absoluut niet verwacht had. De chef heeft ook nog wat sushi’s op tafel gezet om te proberen, het was echt top. Bediening goed, bedrijfsleider bijzonder vriendelijk en geïnteresseerd. Snap eerlijk gezegd ook niet waar de negatieve reacties van afgelopen jaar vandaan gekomen zijn. Het is een absolute aanrader en mochten wij terug komen naar Bodrum, dan komen wij hier zeker weer!

26 september 2017 beoordeeld

De eerste keer dronken wij hier alleen een drankje, lekkere huisgemaakte limo met ontspannende muziek op de achtergrond en hang banken, relaxed.
De volgende keer wilde we hier een hapje gaan eten en dat hadden we beter niet kunnen doen. We kregen eerst ons voor en hoofd gerecht samen, dat zou teveel worden dus vroegen we of we ons hoofd later konden krijgen.
Dat hadden ze blijkbaar gewoon in de keuken laten staan en werd daarna koud bij ons gebracht, wij hebben het weer terug gestuurd.
Uiteindelijk was de helft alsnog koud en het personeel vreselijk arrogant.
Ik kom hier echt nooit meer terug en zou het ook niemand aanraden.
Wij zijn zo snel mogelijk opgestapt, schijnt bedriegd hier want toegegeven het ziet er leuk uit.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede service. Wij waren hier toevallig tijdens een voetbalwedstrijd. Eigenaar is fenerbahce fanatiek dus dat werd kijken naar een fb wedstrijd tijdens eten , erg gezellig en spannend.
Het weer is super in de avonden het waait altijd lekker dus een lekker lange zomeravond !

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier wat gegeten, super lekker en de bediening was zeker goed.
Deze mensen trokken je niet naar binnen wat de meeste dus wel doen. Dit trok ons daarom ook aan waardoor we naar binnen zijn gegaan.
Zeker een aanrader en wij komen zeker terug.

Reizigers die Churchill bekeken, bekeken ook

Gümbet, Bodrum schiereiland

Bodrum, Bodrum schiereiland

In Churchill geweest? Deel je ervaringen!