“Fantastisch restaurant of prachtige locatie ”

Del Place Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Victoria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin heerlijk uitgebreid geluncht in dit restaurant. Vanaf de weg gezien nodigt het restaurant niet direct uit. Bij binnenkomst is de sfeer goed en de inrichting is smaakvol. Terras met uitzicht op de baai is fenomenaal. We werden vriendelijk bediend en hebben erg goed gegeten. Goede wijnen en gevarieerd menu. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

pierrefrance, Guest Relations Manager van Del Place Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear Marijn v,
Thank you for joining us and for taking the time to write about your experience.
It was a pleasure to have you and we look forward to welcoming you back.
Kind regards. Naziyah

Schrijf een beoordeling

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 keer gegeten. De ligging, het eten en het personeel zijn top. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard.

pierrefrance, Guest Relations Manager van Del Place Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Dear WendyphotoNL,
Thank you for taking the time to review us.
We hope to had an enjoyable stay in Seychelles and we look forward to welcoming you back.

13 juni 2017 beoordeeld

Lekker eten, mooi terras, prachtig uitzicht. De prijzen en locatie vallen daarentegen wel tegen. Zonde.

Dear Diplodokus,
Thank you for your review.
We do hope you enjoyed your stay in Seychelles.

8 december 2016 beoordeeld

2x Lekker gegeten, het hoofdgerecht komt wel gelijk na het voorgerecht, zoals overal hier.Dus vraag van te voren of er een kwartiertje tussen mag.
Heerlijk zitten gelijk aan het water. top.

pierrefrance, Guest Relations Manager van Del Place Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016

Dear Jurgen C,
Your comment is greatly appreciated, thank you.
It is a pleasure to read that you visited us twice for dinner and that you enjoyed your time.
Hopefully we will have the opportunity to welcome you back.

16 mei 2016 beoordeeld

Het restaurant was top en ligt aan een mooie baai, echt bijna op het strand. Lekker eten en vriendelijke bediening.

Reizigers die Del Place Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Del Place Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!