“De lekkerste beef ever! ”
Beoordeling van Drift Dining & Bar

Drift Dining & Bar
Geclassificeerd als nr. 33 van 5.709 Restaurants in Kuala Lumpur
Keukens: Europees, Australisch, Fusion
Geschikt voor: Barscene
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waaauw! Wat hebben we hier toch ontzettend lekker gegeten en wat hangt er een leuke sfeer. Prijs is prima.. Wij hebben een wat duurdere beef genomen maar oh wat was dat het waard. Je kan ook allemaal kleine dingen proberen wat het extra leuk maakt! Hier MOET je echt een keer eten!

Datum van bezoek: september 2016

27 juni 2016 beoordeeld

Vlak bij ons hotel vonden we dit bijzondere restaurant. Werkt met shared dining, op zich prima, maar een iets betere uitleg wat je qua porties moet bestellen zou handig zijn. Nu was de bestelde Pork Slider een mini gerechtje... De barramundi was waanzinnig lekker, daarvoor zou je elke week langsgaan! Nooit zo lekkere gegeten. Bestel dus rustig een hele vis! De bediening is vriendelijk en professioneel

Datum van bezoek: juni 2016
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, vriendelijk personeel, alles netjes, goede uitleg over het menu en wat gebruikelijk is om qua porties te bestellen.
Het eten was zo lekker! Heb daar de beste ribs ooit gegeten! Vlees was zo mals dat het van het bot gleed!
Echt een aanrader dus!

Datum van bezoek: juni 2016
22 oktober 2015 beoordeeld

We hebben inmiddels al meerdere keren bij dit restaurant gegeten, het eten is voortreffelijk! Je kiest uit verschillende gerechtjes waardoor je kan delen met elkaar. Vooral de baby pork ribs is aan te raden! :) Verder hangt er een relaxte sfeer, stijlvolle inrichting en de bediening is vriendelijk en behulpzaam! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2015
5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was meer dan prima! Zeker de black Angus is een aanrader. Restaurant ziet er modern uit. Wat wel beter kan is de drukte die er heerst in het restaurant, opzwepende beats met de merkbare druk van de keuken en het personeel zorgen ervoor dat je niet helemaal rustig zit.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Drift Dining & Bar bekeken, bekeken ook

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

In Drift Dining & Bar geweest? Deel je ervaringen!