Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel is netjes en schoon. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Hotel is prima gelegen t.o.v. OV en diverse highlights!
Ontbijt bij het naastgelegen café is erg aan te raden. Goede bodem voor de rest van de dag!

Datum van verblijf: september 2016
PRHSKL, Hotel Manager van Pacific Express Hotel Central Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Dear Laupi,

Thank you for the pleasant comments of our hotel. We are glad you had a good stay with us and we look forward to welcoming you back to Pacific Express. We will definitely share your good words with the team and till then, we wish you a pleasant day ahead!

Kind regards,
Ena Mohd
Hotel Manager

Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na tweemaal een schoonmaak was onze kamer nog steeds erg vies. Badkamer vol met haren, super vies douche wandje, spiegel welke vol met vette vegen zat en een nacht lampje hing half uit elkaar. Tot slot overal stof en was de vloerbedekking ook bezaaid met rommel.
Gelukkig zijn hebben we na een aantal keer klagen een andere kamer gekregen welke wel redelijk schoon is.

Zwembad is een teleurstelling. Er zijn slechts 3 stoeltjes aanwezig en geen bad handdoeken of ligbedden.

De man achter de balie lachte ons uit toen we vroegen om hulp bij het boeken van een tour..

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Wij zijn hier 3 x geweest. Prima hotel om de hoek bij Central Market en Petaling Street. Eerste keer hadden we een standaard kamer. Deze heeft geen raam en is daardoor wat bedompt. Tweede keer een superieur genomen (met raam!), prima bevallen. Derde keer een Deluxe kamer deze is vergelijkbaar met superieur en dus goed.
De kamers hebben allemaal een geweldige douche!
Wifi in het hotel is ook uitstekend.
Het zwembad is klein, maar voldoet prima om even af te koelen na een dagje in de warme stad.

Kamertip: Standaard kamer heeft géén raam en is hierdoor wat bedompt. Beter een Superieur of Deluxe vragen
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

Hotel is prima gelegen, vlakbij Chinatown en Jalan Merdeka vanwaar goede verbindingen met de GOKL-bussen (uitstekend gratis openbaar vervoer ). Bij Merdekaplein vertrekt rode " tram" naar o.a. vogelpark, botanische tuin.
Interessant is het aquarium!
Zwembad hotel matig, meerdere malen om badlakens moeten vragen.
Ontbijt zeer matig, geen variatie.

Kamertip: Kamers zonder raam zijn te donker, slechte verlichting in kamer ( valt niet te lezen) en badkamer. Geluidsoverlast van liften.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 5 januari 2016 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel dichtbij centralmarket. Goede service en heerlijke grote kamer met geweldige badkamer.
Wij hadden een ander hotel geboekt , maar dit bleek te zijn gesloten m.i.v. 31 december 2015.
Wij gingen op zoek naar een hotel in de buurt in chinatown. We vonden dit hotel en kregen onmiddellijk een kamer. Heerlijk centraal met een fijn restaurant met heerlijke cappuccino.
Het personeel regelde op een correcte snelle wijze taxivervoer baar het vliegveld.

Datum van verblijf: januari 2016