“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke biefstuk! Super gegeten! Wij zijn fantastisch bediend door Ariff! Echt een aanrader als je trek hebt in een goed stuk vlees!

Werners K, Public Relations Manager van The Whisky Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018

Hi Simone E, thank you for the review! It's our pleasure serving you towards memorable experience! Looking forward to seeing you around soon!

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant gedeelte heeft westerse gerechten die op een fijne en mooie manier geserveerd wordt. De bediening is uitstekend en het eten erg smaakvol. De whiskey bar zelf heb je keuze uit ruim 500 verschillende whiskey's. Ook hier een fijne bediening met goede adviezen en aanbevelingen. De prijzen zijn westers, maar dan krijg ook wat. Een aanrader!

WernersGroup, Public Relations Manager van The Whisky Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Hi erwinvanheijningen, thank you for your generous review! It's indeed our pleasure to serve you towards an enjoyable experience at The Whisky Bar KL! :)

26 januari 2016 beoordeeld

Leuke bar met een aansluitend restaurant, The Steak House! Het is een gezellige bar met veel westerse mensen.

2 oktober 2015 beoordeeld

De whisky bar ziet er van binnen prachtig uit en de collectie whisky's is ongekend groot. Groot nadeel vond ik dat het vol zit met Westerse toeristen. Deze plek heeft geen enkele Aziatische invloeden. Je hoort de Engelse supporters in t naast gelegen café schreeuwen terwijl ze Engels voetbal staan te kijken. De gehele straat heeft een hoog Chersonisos gehalte en kan je als toerist maar beter overslaan tenzij je naar thuis verlangd.

19 augustus 2015 beoordeeld

Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten bij the Whiskey bar/ The Steakhouse. Gerechten en service erg goed. Gerechten waren precies goed bereid. Interieur passend bij een whiskey bar. Alleen de tv's hadden van ons zeker weg gemogen.

WernersGroup, Public Relations Manager van The Whisky Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

Dear M H,

thank you very much for encouraging potential future visitors from the Netherlands to visit our bar. We are pleased to hear that service and food was up to your expectations. Sending our Best Wishes you way,

The Whisky Bar KL

Reizigers die The Whisky Bar bekeken, bekeken ook

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

In The Whisky Bar geweest? Deel je ervaringen!