“Heerlijk eten! Aanrader ”
Beoordeling van Din Tai Fung Pavilion KL

Din Tai Fung Pavilion KL
Geclassificeerd als nr. 35 van 5.108 Restaurants in Kuala Lumpur
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze reis hier gegeten, wat heerlijk! Ruime keuze uit heerlijke Dim Sum, maar ook vele andere gerechten. De bediening is erg vriendelijk, qua ambiance niet heel bijzonder, maar het eten is voortreffelijk! Was ons zo goed bevallen, dat wij hier uiteindelijk 2 keer hebben gegeten. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk als je toch in de buurt bent. Zou er niet voor omrijden. Zoals bij veel dimsum restaurants moet je hier niet komen voor de ambiance en de service.
Wontonsoep en pork wontons zijn lekker, niet bijzonder verfijnd. Ongeveer €2-3,- per gerechtje. Snelle service. Waarschijnlijk een van de betere keuzes binnen het winkelcentrum.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 augustus 2018 beoordeeld

in dit restaurant krijg je veel waar voor je geld. Deze keten heeft niet voor niets veel onderscheidingen en zelfs Michelin sterren gekregen. Het eten is licht en elegant.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dimsum is hier heel lekker, veel verschillende soorten dus voor ieders wil wat. Kwalitatief goed, alleen de prijzen zijn iets hoger dan de andere restaurants.

Datum van bezoek: juli 2018
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was mijn tweede keer bij Din Tai Fung en het was weer net zo lekker. Heerlijk drankje met lemon grass, dumplings met kreeft bouillon, gebakken rijst, zoet zure garnalen... het was allemaal goed... De prijzen liggen wat hoger dan op straat maar zo de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Din Tai Fung Pavilion KL bekeken, bekeken ook

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

In Din Tai Fung Pavilion KL geweest? Deel je ervaringen!